Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

נפל לידיי סאב קטן וחמוד בגודל 10" של חברת נקמיצ'י

אני יודע שהחברה בפני עצמה איכותית וכו', אבל הם לא טרחו לרשום לפחות משהו על הסאב שלהם.

 

מי שיודע/יש לו נסיון משהו על הסאב הספציפי הזה כגון:

דגם? , WRMS?, התנגדות, איזה נפח תיבה צריך? אטומה/פתוחה?

 

אני מקווה שתעזרו לי.

צירפתי כמה תמונות.

 

נ.ב. חייב לציין שהסאב עדיין לא נקנה, הוא אצלי לצורך בירורים ובדיקות (עובד:)), הבן אדם רוצה עליו 200 מצלצלים, לצורך מעבר לSQ האם שווה בכלל להחליף את הCVR שלי לנקמיצ'י הזה? ההגברה בחתימה.

בברכה.

בוריס.

PICT0084.JPG

PICT0085.JPG

PICT0086.JPG

PICT0087.JPG

פורסם

לפי דעתי ממה שרואים על המבנה של הסאב, המגנט הקטן הסראונד הצר, הבנייה הלא מסיבית שלו..

זה נראה לי כמו סאב בסביבות 150-100 RMS לא קרוב לקיקר שלך.

מבחינת דיוק אני מניח שהוא יהיה מדוייק בהרבה, אבל זה כמובן ממש לא מניסיון.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

שים אותו בתיבה אטומה קטנה יחסית (משהו בסביבות ה 15 ליטר) ותראה איך הוא מתנהג. תוכל לקבל מושג כללי האם הוא חלש \ חזק ומדוייק.

 

רב מודד יוכל להגיד לך כמה אוהם הוא.

 

אגב, הוא לא נראה כל-כך ישן. ותחליף לו את החיווט 0.5 מ"מ הזוועתי הזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שים אותו בתיבה אטומה קטנה יחסית (משהו בסביבות ה 15 ליטר) ותראה איך הוא מתנהג. תוכל לקבל מושג כללי האם הוא חלש \ חזק ומדוייק.

 

רב מודד יוכל להגיד לך כמה אוהם הוא.

 

אגב, הוא לא נראה כל-כך ישן. ותחליף לו את החיווט 0.5 מ"מ הזוועתי הזה.

 

איתמר.

 

שלום, תודה על התגובות (אבל לא מספקות :( )

איתמר - למה דווקא 15 ליטר אטומה? כמה וואט RMS לתת לו?

ברור שאני אחליף את החיווט חח :).

 

חבר'ה אם יש למישהו פיסת מידע על הסאב הנ"ל מבקש לשתף אותי בבקשה.

בברכה.

בוריס.

פורסם

האמת נראה לי כמו זיוף של נקמיצ'י.

 

לא ראיתי הרבה שלהם שהשם כתוב מקדימה , רק הסמל .

לא על הסטים ולא על המגברים . כמו כן המבנה מאחורה לא נראה כמו נקמיצ'י.

פורסם

כתבתי 15 ליטר בשביל הדוגמה, אני מאמין שהסאב צריך נפח דומה. סה"כ 10" לרוב לא דורש תיבה עצומה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...