Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם בחמש אלף שקל אני יכול להביא מערכת אכותית ובוליום חזק הכולל סאב מגבר רמקולים אחוריים קידמיים וכל מה שצריך? אני ישמח אם מישהו ימליץ על מקום אם מחירים נוחים ובעל אמינות בירושליים הוא על מערכות שאפשר להרכיב בשווי הזה

פורסם

תראה, בעיקרון לא בעיה לבנות מערכת לא רעה ואפילו די טובה בסכום כזה

אם אתה מוכן להתפשר על חלקים יד שניה בכלל תוכל לעשות מערכת מטורפת.

בעיקרון רבים וגם אני יגיד לך לוותר על אחוריים

רדיו-1200

מגבר- 1400

סאב-1000

קומפוננט-1000

והשאר לחיווט כולל התקנה

בעיקרון תמיד טוב לקנות חלקים בכמה מקומות.

בדוק מחירים לפני שאתה רץ לקנות, אני הייתי הולך על חלקים (לפחות סאב, וקומפוננט) יד שניה

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

אז ככה זוהי דעתי, זה השיקול שאני הייתי עושה אם היה לי סכום כזה.

1. HU - אלפיין 9852 או פיוניר 6800 (עולים בסביבות ה1500).

2. מגבר - אם יש לך גישה לדיוטי פרי אז תקנה שמה את הJBL או את הINFINTY המהוללים (200$), אם לא אז תקנה מגבר יד שניה אחר, תשאל פה על מגברים שמצאת למכירה ויגידו לך אם טוב או לא...

3. קומפוננט - בעיקרון קשה מאוד להמליץ על סט טוב, כי כל סט קולע לסאונד אחר, אחד יכול להישמע לי מצוין ולך גרוע ולהפך, לכן אני ממליץ לך לחכות למפגש דרום שיהיה ולשמוע כמה שיותר סטים...

4. סאב - קצת יותר בר המלצה מקומפוננט, לדעתי תקנה את הVMAX 12 אינצ' (800-1000 שקל) סאב SQL נהדר (תלוי בהתקנה ובהגברה), סאב מצויין לדעתי, יספיק לך לאלרו שלך (אם הוא יוגבר כראוי)...

 

5. חיווט כבר תקנה במקום, תסתדר איתו על מחיר + התקנה.

פורסם

אני מצטרף לשרשור,

 

גם אני עומד בפני רכישת מערכת באזור ה-5000 שקל (זה המקס' בכל מקרה):

 

מע' : Pioneer DEHP5850

קומפ' : Dotech Ovation MT22 (2006

סאב: Kicker CompVR 12

מגבר: Soundstream TRA720.4

 

אשמח לשמוע את דעתכם... אני מאוד מתלבט לגבי הקומפוננט, יצא לי לשמוע יותר מדיי חילוקי דעות על טיב הדוטק אוביישן החדש (הרי בדגמי 2006 אין יותר סתם דוטק, רק אוביישן)

 

תודה :wink:

HU: Clarion DXZ676USB Comp: Morel Hybrid Ovation MT23

Sub: Kicker CompVR 12" Amp: Soundstream TRA 960.4

פורסם
האם בחמש אלף שקל אני יכול להביא מערכת אכותית ובוליום חזק מה החשוב כאן ? איכותית או חזק ? כלומר אם זה אמור להיות SQ או איכות סאונד נטו או SPL דהיינו עוצמת סאונד ? כשתחליט אפשר יהיה לתת לך המלצות הכולל סאב מגבר רמקולים אחורייםלא משנה מה אתה מחליט ,עדיף לא לקנות אחוריים , גם משום שזה עשירית מהתקציב וגם משום שזה מפריע לבמה הקדמית קידמיים וכל מה שצריך? אני ישמח אם מישהו ימליץ על מקום אם מחירים נוחים ובעל אמינות בירושליים הוא על מערכות שאפשר להרכיב בשווי הזה

 

אני מצטרף לשרשור,

 

גם אני עומד בפני רכישת מערכת באזור ה-5000 שקל (זה המקס' בכל מקרה):

 

מע' : Pioneer DEHP5850 אנני זוכר את המחיר שלו אבל מאוד לא רצוי אם אתה רוצה מערכת SQ

קומפ' : Dotech Ovation MT22 (2006

סאב: Kicker CompVR 12 הVR הוא סאב די בעייתי מבחינת נצילות , כשאתה רוצה להשתמש בגישור , אתה חייב סאב אחר . הייתי ממליץ לך ללכת על הPG קסנון יד שניה או סרווין ווגה הד

מגבר: Soundstream TRA720.4 מגבר מעולה

 

אשמח לשמוע את דעתכם... אני מאוד מתלבט לגבי הקומפוננט, יצא לי לשמוע יותר מדיי חילוקי דעות על טיב הדוטק אוביישן החדש (הרי בדגמי 2006 אין יותר סתם דוטק, רק אוביישן) אם אתה יכול להרים את התקציב בטיפה לך לשמוע את האטון RS . עוגי המליץ עליו וזה מספיק לי לדעת שהוא פשוט מצויין . לא תפסיד אם תשמע

 

תודה :wink:

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

ב 5000 ש""ח אתה יכול להרכיב אחלה מערכת.

 

1200 שקל רדיו דיסק של פיוניר עם אנימציות מטורפות ויפות של דולפינים.

1000-1300 פיוניר 6X9 הדגם הצהוב.

1000- 1500 שקל מגבר, הייתי ממליץ לך על לנזר

סאב יש לך ב 500 כולל תיבה פיוניר או קנווד.

ועוד נשאר לך כמה מאות בשביל התקנה.

 

תתחדש..

פורסם
ב 5000 ש""ח אתה יכול להרכיב אחלה מערכת.

היות ואתה חדש כאן אני מניח שאתה שפוי רק פשוט לא יודע כמעט כלום , זה בסדר גמור כולנו למדנו בדרך הקשה , אבל הענין הוא שכולנו הקשבנו וקראנו הרבה לפני שפתחנו את הפה וענינו . ולכן לא חשבו עלינו דברים רעים ולא הטעינו אנשים אחרים

1200 שקל רדיו דיסק של פיוניר עם אנימציות מטורפות ויפות של דולפינים.ממתי אנימציות עוזרות לסאונד ? הרי הוא רוצה לשמוע טוב , לא להסתכל תוך כדי נהיגה על אנימציות של דולפינים . אז מה יעזור לו האנימציות?

1000-1300 פיוניר 6X9 הדגם הצהוב.לזרוק כ"כ הרבה כסף על 6/9 ?!!! ועוד פיוניר?!!!! , אני מקווה שאף אחד לא יעשה את זה

1000- 1500 שקל מגבר, הייתי ממליץ לך על לנזר למה דווקה לנזר ? למה לו משהו דומה ב520 ש"ח ?

סאב יש לך ב 500 כולל תיבה פיוניר או קנווד.אין סאבים יותר טובים מהם ? שהוא צריך לקנות את הזבל הזה?

ועוד נשאר לך כמה מאות בשביל התקנה.

 

תתחדש..

התגובות שלי באדום

תלמד את הפאק למעלה ותסתכל בתרד'ים השונים תבוא למפגשים תלמד ואז תתחיל לענות

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
ב 5000 ש""ח אתה יכול להרכיב אחלה מערכת.

 

1200 שקל רדיו דיסק של פיוניר עם אנימציות מטורפות ויפות של דולפינים.

1000-1300 פיוניר 6X9 הדגם הצהוב.

1000- 1500 שקל מגבר, הייתי ממליץ לך על לנזר

סאב יש לך ב 500 כולל תיבה פיוניר או קנווד.

ועוד נשאר לך כמה מאות בשביל התקנה.

 

תתחדש..

 

 

תעשה טובה בבקשה אל תענה אם אתה אומר שטויות.

פורסם
ב 5000 ש""ח אתה יכול להרכיב אחלה מערכת.

 

1200 שקל רדיו דיסק של פיוניר עם אנימציות מטורפות ויפות של דולפינים.

1000-1300 פיוניר 6X9 הדגם הצהוב.

1000- 1500 שקל מגבר, הייתי ממליץ לך על לנזר

סאב יש לך ב 500 כולל תיבה פיוניר או קנווד.

ועוד נשאר לך כמה מאות בשביל התקנה.

 

תתחדש..

 

אדום = זבל!

 

ככה את אומר לבן אדם לקחת 5000 ש"ח לצבוע בכחול ולזרוק לים?!

תלמד קודם!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

ההצעה שלי היא זו:

 

רדיו דיסק פיוניר 580 --------1000 שקל!

קומפוננט אלפיין 171---------1000 שקל

רמקולים אחוריים פיוניר 240 ואט----450 שקל!

מגבר jbl 75.4 מגבר בן אלף ****-----1000 שקל!!!

סאב של רוקפורד p2 ------- > בערך 800 שקל לדעתי....

 

 

גם תשאר עם כמה שקלים בכיס וגם עם עוצמה ואיכות טובה!

את הקומפוננט מקדימה ואת הסאב חבר למגבר, ואת הרמקולים האחוריים הפיוניר חבר לרדיו דיסק!

לדעתי אמורה להיות איכות טובה כי כזה קומפוננט ומגבר כזה יש לי....

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
ההצעה שלי היא זו:

 

רדיו דיסק פיוניר 580 --------1000 שקל!

קומפוננט אלפיין 171---------1000 שקל

רמקולים אחוריים פיוניר 240 ואט----450 שקל!

מגבר jbl 75.4 מגבר בן אלף ****-----1000 שקל!!!

סאב של רוקפורד p2 ------- > בערך 800 שקל לדעתי....

 

 

גם תשאר עם כמה שקלים בכיס וגם עם עוצמה ואיכות טובה!

את הקומפוננט מקדימה ואת הסאב חבר למגבר, ואת הרמקולים האחוריים הפיוניר חבר לרדיו דיסק!

לדעתי אמורה להיות איכות טובה כי כזה קומפוננט ומגבר כזה יש לי....

 

קובי.

מה שהדגשתי לטעמי (ולרבים אחרים) זה סתם ביזבוז של כסף. אין טעם ברמקולים אחוריים הם רק מזיקים (מניסיון). עדיף להשקיע את ה-450 האלה ברכיב אחר.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני לא מבין אתם באמת ממליצים לי לקנות רק רמקולים קדמיים זאת אומרת שמי שיושב מאחורה לא יהיה רמקולים לידו?איך בדיוק רמקוליים אחוריים יכולים להזיק? ואני ממש מתנצל על הבורות אבל מה זה בדיוק קומפוננט?

פורסם
אני לא מבין אתם באמת ממליצים לי לקנות רק רמקולים קדמיים זאת אומרת שמי שיושב מאחורה לא יהיה רמקולים לידו?איך בדיוק רמקוליים אחוריים יכולים להזיק? ואני ממש מתנצל על הבורות אבל מה זה בדיוק קומפוננט?

 

הבמה שלך צריכה להיות קדימה באוטו. כמו בהופעה,כמו במועדון,כמו בבית, הבמה תמיד קדימה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני לא מבין אתם באמת ממליצים לי לקנות רק רמקולים קדמיים זאת אומרת שמי שיושב מאחורה לא יהיה רמקולים לידו? היו הרבה דיונים על כך בפורום. אין לשאלה הזאת תשובה חד משמעית. בסופו של דבר זה תלוי בהעדפות של בעל הרכב ובגודלו של הרכב. לרכב קטן באמת שמיותר רמקולים אחוריים, לרכב גדול אפשד לשקול הוספה של רמקולים אחוריים. איך בדיוק רמקוליים אחוריים יכולים להזיק? הרמקולים האחוריים ימשכו את "הבמה" אחורה, לחלק מהאנשים זה מפריע ולחלק מהאנשים זה לא מפריע. ואני ממש מתנצל על הבורות אבל מה זה בדיוק קומפוננט? סט קומפוננט מורכב בד"כ מ - 3 חלקים. מיד/באס שזה הרמקול עצמו + טוויטר שזה רמקול קטן שמשמיע את הצלילים הגבוהים + קרוסאובר שתפקידו לחלק את הצלילים בהתאמה למיד/באס ולטוויטר.

 

התשובות באדום.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...