Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיחזור מאתמול. קיטוע בהאצה פונטו 1100 95


davidmzr
שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פיאט פונטו 1100,מודל 95.

התקלה,קיטוע רציני בהאצה וסיבובי סרק לא יציבים.

בדקתי לחץ דלק, עומד על 35 PSI שהם 2.38 BAR.בתוכנה שיש לי מופיע הלחץ הנכון 0.8-1.2 BAR

לפני בדיקת הלחץ ביצעתי החלפת פלגים,כבלי הצתה ,שמן,פיטר שמן,ניקוי כללי של סעפת יניקה ומצערת עם ספריי קרבורטור.לא היה שינוי במצב.התגובות של חברי הפורום,הצביעו לכיוון מערכת ההזרקה.

שני מוסכים ברחובות לא הצליחו להתגבר על הבעיה.אחד מהם החליף לבחור מנוע מיבוא ושלח אותו עם הזיוף.כמו כן החליף לו מ. דלק נראה שתחליפית,עליה חרוט 453 ו-80 ל, או 804 לא ברור.

רפי לין,לפי המספרים על המשאבה לא הצלחתי לזהות אם היא שייכת לדגם מנוע הנ"ל.

פירקתי את המשאבה,וגיליתי כיפוף רציני בצינור גומי מהמשאבה ליציאה כפי שמופיע בתמונה המצורפת.

כרגע יש בדעתי לקצר את הצינור,כדי למנוע את הכיפוף.כמו כן הזמנתי פילטר דלק תחליפי במחיר 35 ש"ח.

מי רוצה לנחש,לפני שאני מרכיב,האם נמצאה התקלה ?.:-P

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי התמונה נראה באמת כיפוף רציני המונע מעבר תקין, בטח זו היתה התקלה.

 

וכואב הלב על כל העבודה שבוצעה ברכב וכל החלקים שהוחלפו לחינם.

 

 

בברכה ישראל

הכונו לביאת המשיח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל ,לא כואב הלב על העבודה ועל החלקים שהושקעו,בכל מקרה היה צורך בכך.

העבודה בוצעה ואין שינוי במצב.המנוע ממשיך להחנק במכת גז,הזיוף בטורים נמוכים נעלם.

לחץ הדלק ממשיך להיות גבוה.בבדיקת התנגדות במזרק קיבלתי התנגדות אפס,בתוכנה מופיע 1-3 אום.

סתמתי את כניסת האוויר למנוע עם סמרטוט,נתתי גז וקיטוע(החניקה)נעלם

מזה אני מסיק,או שיש יניקת אוויר,או שכמות הדלק לא מספיקה בזמן האצה.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי דויד

 

 

יש לפעול לפי הוראות יצרן.

 

שלב ראשון, לחצים וספיקה חייבים להיות כפי שרשום בספרים.

 

לפי התיאור שלך, נראה לסתירה, שכן מחד, לחצ דלק גבוה מדי יביא להזרקת כמות דלק גבוה למנוע מחד, ולא לתופעת חוסר דלק שאתה מציין (עם הסמרטוט) מאידך.

 

יש לוודא כי חיישן TPS לא הוזז ממקומו, ואני מניח שאם האוטו היה בכמה מקומות אז הוא כן, ויש לוודא כיוון בסיסי שלא נגעו בו לשאר הכיוונים המכנים כפי שיוצאים מבית החרושת.

 

אם אין אפשרות לבדוק את כל החיישנים והתפקוד במכשירים מקצועיים מתקדמים, נסה בנוסף ,לנתק את תקע חיישן החמצן ובדוק תגובה.

 

איזה סוג של ייצוב סיבובים יש שם? כי יש דגמים שמשפיעים לתופעה כזו ביחידות המונוג'ט.

לגבי מדידת התנגדות הסליל של המזרק, ישנם מכשירים שאם אינך בורר את המחוג לטווח בדיקה נכון, הוא יראה אפס, לעיתים, במכשירים מסויימים, יש מקרים של זיוף קריאה כאשר הסוללה במכשיר חלשה, האם יש לך במכשיר בקרת מצב סוללה? בדוק את שתי ההערות שהערתי.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוד

 

ערוך את הבדיקה היסודית והעתיקה ביותר ,פרוק המצתים ואבחון צבעם,וכך תדע אם התערובת ענייה עשירה, דטונציה ,מים בדלק ,שמן ,ובדוק האם הדקי המצבר מתחממים

ביחידות אלה אל תתבייש להשיג מחשב ולבדוק !

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, כך נראה הפלג החדש,לאחר כחצי שעה עבודה ובדיקות במקום (ללא נסיעה).

 

הוא נראה מפוייח,לפני יומיים החלפתי 4 פלגים,הסוג לפי המלצת יצרן.

בברכה דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, יש לך קשר עם אורי גלר,אתה קורא מחשבות ?. :-D

זה בדיוק מה שחשבתי ביחס לפלג,וגם ביחס לאגזוז.עובדה שהורדתי אותו לפני שכתבת.

היום גם אנסה לפרק את האגזוז.

חנן ,ברור שיש בעיה של לחץ דלק גבוה,זה כרוך בהוצאה של החלפת המשאבה, ואולי גם סעפת יניקה עם

הווסט והחיישנים שעליו.לכן אני מעדיף לנסות קודם את מה שיגאל כתב,כדי למנוע מהבחור כמה שאפשר פחות הוצאות .למרות שהוא לא ממהר, ונותן לי יד חופשית.(הוא קנה אוטו אחר. לכן הזמן לא משחק תפקיד.ממילא

לאחר התיקון האוטו יוצא למכירה.)

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוד

 

הכוונה לפרק את צינור הפליטה הקדמי כדי לבטל את הממיר וכל מערכת הפליטה,אם הייתי קורא מחשבות הייתי במקום אחר לגמרי.....בבנק

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי דויד

אם אין אפשרות לבדוק את כל החיישנים והתפקוד במכשירים מקצועיים מתקדמים, נסה בנוסף ,לנתק את תקע חיישן החמצן ובדוק תגובה.

ניתקתי את חיישן החמצן מס' פעמים,לא היתה שום תגובה (לא היה שינוי).

בקשר למד התנגדות במזרק צדקת, הסוללה היתה חלשה,לאחר שהחלפתי קיבלתי 2 אום,כאן אין בעיה.

יגאל מה שכתבת היה ברור מראש.המנוע יתקרר ואפרק את האגזוז.

תודה דוד.

 

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון.

פירקתי את האגזוז מסעפת היניקה אין שינוי במצב.בעל האותו סיפר לי היום, שנכנס לפני מס חודשים למוסך ליליין ברחובות הרכב חובר למחשב,נקבע שחיישן חמצן תקול,החיישן הוחלף גבו ממנו 1200 ש"ח עבור החיישן והחיבור למחשב,אולם הבעיה לא ניפתרה.

דני זומרשטיין, נסה להתייחס ל"תופעת הסמרטוט" שכתבתי.

תודה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תופעת הסמרטוט הינה בדיוק כפי שאתה תיארת. תערובת ענייה. דליפת אוויר או הספקת דלק נמוכה.

 

זה בסתירה לצבע הפלג, אבל יתכן שיש מצב העשרת תערובת מחד, וענייה לכאורה בהאצה (חוסר דלק) ולכן בשלב זה לא נתקע על אחד מהאפשרויות הקיצוניות.

וודא דליפות אוויר עם גז או ספריי כלשהו. הזהר מחומרים דליקים וסכנת הלקחות (דליקה).

ראשית יש לוודא לחץ דלק תקין, חייב להגיע למצב של לחץ דלק וספיקה נכונה!!!.

לצורך בדיקה, נסיון של קיצור דרך, על היתרונות והחסרונות של קיצור דרך, אתה יכול לחבר שעון לחץ דלק בטור לכניסה ליחידת המונוג'ט ועם ברז לווסת את הלחץ שעובר דרכו, כוון ל 09באר. אם אין לך ברז לביצוע כיוון כזה, אתה יכול בעדינות ובזהירות מרבית להשתמש בפלייר פטנט ללחוץ מעט על צינור האספקת דלק להקטין את כמות הדלק שעוברת כלומר הורדת לחץ וספיקה. זה לא ממש מדעי, אבל יכול לתת כיוון.

אני בעד לעבוד לפי הספר במיוחד במצבים שאינם מתגלים מהר, ובמקרה זה פעל כפי שגילית בעצמך. וודא לחצים נכונים, וודא שבדקת נכון. בצע בדיקת ספיקת דלק. זה מהותי.

דרך אגב, מה קורה ללחץ הדלק הגבוה בזמן שאתה נותן פול גז והאוטו נחנק? מה הוא מראה? זה מהותי! הוא נופל מאוד או בכלל לא? ואם כן להיכן בדיוק?

בכל אופן דאג ללחץ דלק נכון לפני המשך חיפוש התקלה ופתרונה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדוד

 

חבר שעון ואקום ומייד תדע את מצב האטימה של סעפת היניקה ,המחוג אמור לעמוד על 20hg אינטש כספית בסרק ,ולא לרעוד,או לשייט.

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל,חיברתי שעון ווקום לסעפת,במקום צינור הגומי של ה-MAP המחוג עומד על 10אינטש כספית בסרק.בסתימה מסיבית של כניסת פילטר האוויר,לסעפת יניקה עם סמרטוט, המנוע ממשיך לעבוד כאילו לא סתמתי.

דני, לא ניתן להגביל את לחץ הדלק כפי שכתבת ובטח לא עם פלייר פטנט.

סגירת ומשחק עם הברז מובילה לכיבוי המנוע.ניסתי מס' פעמים

הדבר גרם לפריצת צינור הדלק בתוך הטנק בין המשאבה ליציאה.זרימת הדלק למנוע הופסקה.

עוד מעט נחליף אותו ונמשיך הלאה.עידכון בהמשך.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...