Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לקנות רכב מסחרי יש שניה והשיקוליים הם דלק!


ירין אלקיים
שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה עדיף לרכוש\ או יותר נכון מה הצריכה של הדלק ב...

1. פורד קונקט?

2. סיטרואן ברלינגו hdi מנוע 2000?

3. סיטרואן ברלינגו דיזל 1900?

4. פרטנר?

מה יותר אמין? הרכב אמור לעשות 300 קלומטר ביום!! כל יום כולל שישי. (שבת הוא ישב בחניה)

אני מדבר על שנתונים 2000-2004 בתקציב של עד 60000 שח ליד שניה! (לפורד יתכן תקציב אקסטרה)

מה סוחב יותר טוב?? ועל מה הייתם ממליצים ללכת?? כמובן הכי חשוב זה צריכת דלק.

בתודה ירין אלקיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הצריכה ארבעת הרכבים הצריכה שלהם בדיזל נעה בין 14 ל16 לליטר

בסך הכל בין כל הרכבים שרשמת הם טובים

הפרטנר והברלינגו ידועים בתור רכבים טובים לעבודה ומועדפים על ידי חברות

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורבו דיזל סוחב יותר טוב מדיזל אטמוספרי.

 

ברלינגו HDI מקבילה פחות או יותר בביצוים לקונקט. (אבל שקטה ונוחה יותר)

 

פרטנר=ברלינגו, אין שום הבדל.

צריכת דלק בברלינגו אטמוספרית היא 1 ל 13 במקרה הטוב, יותר הגיוני 1 ל 12.

 

יצא לי השבוע לנהוג כמה ימים על קונקט, מבחינתי, פרט לעיניין המנוע, היא מפסידה לקנגו הישנה שלי. אני בכלל לא אהבתי את הרכב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה לגבי צריכת הדלק.

מהאתה הולך להעמיס על הרכב. וכמה הוא יהיה עמוס

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. משום מה שכחת את הפיאט דובלו. שכחת או שלא מעוניין?

 

 

2. כדאי מאוד לקנות את מנועי הדיזל החדישים (הזרקה ישירה או מסילה משותפת), הם יותר חסכוניים ויותר חזקים ואם זה באמת מעניין אותך, גם יותר נקיים לסביבה .

 

3. בפיאט דובלו בימים של נהיגה בדרכים בין עירוניות בלבד אני מגיע בקלות ל 1:18 ק"מ/ליטר.

 

4. 300 ק"מ ליום... וואחאד קילומטראג'! זה אומר טיפול 10K כל חודש!

 

בקשר לאמינות, אל תצפה להרים וגבעות מאף רכב ברשימה אבל זה לא בגלל שהם לא אמינים, זה בגלל שאתה דוחס נסועה של שנה לחודשיים אז אל תתבאס אם כל חודשיים תהיה לך תקלה שתשבית את האוטו ליומיים ואת חשבון הבנק בכמה אלפים.

 

הדובלואים שלי נוסעים 70-80K ק"מ בשנה ולכל אחד מהם יש בממוצע 2-4 תקלות בשנה שגורמות לרכב להעצר ולהיגרר. זה מחיר שמשלמים על דרישות שכאלה, השאלה היחידה היא האם העבודה שהאוטו יעשה תצדיק את ההוצאות האלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נוסע "עמוס" סחורה מכרמיאל (עמוס הווה אומר 80 קילו לכל היותר)

 

מסתובב בעכו- קריות- חיפה - טבעון- נשר- חוף הכרמל - וחוזר על אותו קו בדיוק בחזור (רכב חלוקת סחורה של חומוס סעיד ופלאפל אוריון) יוצא ליתר דיוק 284 קילומטר.

ידוע שטיפול 10 הוא צריך לעבור כל חודשיים ולכן אני לוקח רכבים שצריכים לעבור טיפול בין 15-25 אלף קילומטר..

אין דבר כזה שהרכב "יתקע" אותי ביום עבודה (לכם עושים ביטוח עם רכב חילופי ואותו דבר סוגרים עם החברה המטפלת)

כנראה שאני ילך על סיטרואן ברלינגו hdi 2000cc, ואני לא יודע להסביר למה למרות שאני לא סובל את הרכב הזה!!

פיאט בכלל לא בחשבון - וזה לאחר שהוצאתי פיאט פונטו ספיס דיזל מהחברה וראיתי את השירות שהם נותנים אז אני ברוגז עם פיאט!!

פורד קונקט יש לאמא שלי אומנם שנת 06 אבל עשה כבר 110000 קלומטר. (משפחה שצורכת קילומטרז גבוהה - החור באטמוספרה זה בגלל המשפחה שלי והקילומטרז שלה) ואני יכול להעיד שהיא מאוד מרוצה מהרכב שלה נכון להיום חוץ מהצריות שהוא שובר הלגרים הקדמיים שהוא טוחן והצמיגים הקידמיים שנשחקים די מהר.

רנו לא בא בחשבון!!

אז ההתלבטות היא נכון לעכשיו בין פזו לסיטרואן

אם לקחת hdi או מנוע מסילה???

ואת מי משניהם??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פזו וסיטרואן הם אותו רכב בשינוי הסמל על החזית ..

לגבי רנו, האנטי לא מובן לי, אבל אם תמצא קנגו עם מנוט הטורבו דיזל 1.5, לעניות דעתי הוא בין הטובים ביותר בשוק.

אם לא, הברלינגו גם הוא לא קוטל קנים.

 

מכיוון שהתקציב שלך הוא ליד שניה בלבד, האמינות של הרכב תיגזר בעיקר מאופן השימוש והאחזקה של הרכב בעבר.

חובה לבדוק היטב את הרכב , ואם יש לרכב ספר טיפולים , הרי זה יתרון משמעותי.

 

לדעתי,רכבים משנת 2000,יראו מעל 200-250 אלף קילומטר על השעון, ואתה עם כמות הנסועה שלך, בקיצור, יש להתמקד בבציר 2004, גם אילו יראו על השעון כ 100 אלף קילומטר..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי בפירוש, שהיא מבחינתי עדיפה, מבחינת רוב האנשים היא לא עדיפה.

ובכל זאת, להלן ההתרשמות שלי, מנקודת מבט שלי.

מנוע לא משתתף בהשוואה , מאחר ולא נהגתי על קנגו 1.5 DCI , ואין מה להשוות טורבו דיזל מודרני עם 90 כ"ס למנוע דיזל רגיל עם 65 כ"ס של קנגו.

1. לוח שעונים - נוריות בלוח שעונים בקונקט נראות כאילו נלקחו מרדיוטייפ סיני הזול ביותר שקיים. מנופי האיתות והמגבים כנ"ל.

בקנגו לוח שעונים אומנם פשוט הרבה יותר, אבל קריא ונראה איכותי ויפה . מנופי איתות ומגבים נורמליים. אני רגיל לכפתור הצופר בידית האיתות וחיסרונו מפריע לי בכל המכוניות הלא צרפתיות.

2. תנוחת ישיבה - בקוננקט גבוהה ו"אוטובוסית" מידי , מושב הנהג קשה מידי, לי לא היה נוח, בקנגו תנוחת הישיבה נמוכה יותר וקרובה למכונית פרטית, ושוב המושב הקטן והפשוט לי היה נוח יותר.

3. דלת אחורית לא סימטרית - יתרון גדול לקנגו, ממש רואים בקנגו משהו במראה האמצעית, בקונקט (וגם בברלינגו ובאחרות ) העמוד מסתיר 60 אחוז משדה ראיה לאחור.

קנגו יותר קטנה ולא פחות מרווחת מבפנים, תא המטען, כשהמושבים האחוריים ניצבים , אפילו יותר גדול בקנגו.

4. בלמים- בקנגו הרבה יותר טובים , רגישים ו"נשכניים" יותר.

5. הגה כוח מתוגבר בקנגו פחות וזה יתרון מבחינתי.

6.בקונקט החלונות הקידמיים לא עולים עם נעילת הרכב , בקונקט חלון נהג לא אוטומטי, בקונקט מיקום מתגי חלונות חשמל מיועד לאנשים עם ידיים עקומות. בקונקט לא רואים באור יום את מצב המזגן, לא רואים את מצב פנסי הערפל כי הנורית ממוקמת בדיוק מתחת לכפתור שמפעיל אותה, כנ"ל לא רואים את מצב הסירקולציה הפנימית.

7. מראות צד בקנגו יותר גדולות ועדיפות פי 10.

קנגו בכלליות ספרטנית הרבה יותר, לדעתי יתרון כשמדובר ברכב עבודה

8. בקונקט מאחורה ישנם קפיצי עלים, מה שאומר שהרכב יותר קפצני, במיוחד ללא עומס.

9. פעולת הגיר הידני עדיפה בקנגו, ההילוכים נכנסים יותר קל ,

אני אישית מעדיף את מיקום ההילוך האחורי כמקובל במכוניות רנו ואופל ( שמאלה קדימה עם ניצרה ) על כל הוריאציות האחרות .

10. בקנגו אפשר ב 30 שניות לפרק את המושב האחורי לגמרי מהרכב , לא יודע אם האפשרות הזאת קיימת בקונקט.

11. בקנקט הרגל הימנית שלי הייתה נתקעת בקונסולה המרכזית במשך כל זמן הנהיגה .

12. אני לא מתייחס לאמינות המכוניות כי יש לי ניסיון ארוך תווח רק עם אחת מהן .

זהו עד כאן, רכבים שהשתתפו במבחן - רנו קנגו בת 7 שנים , ברמת האיבזור הנמוכה ביותר (RN) וקונקט 2004.

 

ועכשיו יכנסו כל מעריצי הקונקט ויתחיל להיות כאן שמח:-)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...