Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החורף הבא עלינו לטובה מביא איתו גם גשם ,הגשם הוא ברכה אבל הוא מגביל מאוד את הראות

 

על השמשה הקדמית יש מגבים אך השמשה האחורית תמיד מוצפת מים ,פתרון אחד הוא לקנות מגב אחורי ,אבל מה לעשות ברכבים שאין בהם אפשרות להתקין אותו :roll:

 

אפשרות שניה,יותר רלוונטית (מבחינתי לפחות) להשתמש במראת צד בחורף

אבל גם המראות צד ושני החלונות הקדמיים מלאים בטיפות,אי לכך הראות הופכת למאוד מובלת ולעיתים אף בלתי אפשרית,האם ישנה דרך להשאיר את מראות הצד והחלונות יבשים?

 

ישנם תכשירים שאפשר למרוח או להתיז (גם על החלונות וגם על המראות) שיעזורו בייבוש הטיפות,אשמח לקבל המלצות לתכשירים מסוג זה,עד כמה התכשירים יעילים?

 

אופציה נוספת (למראות) להתקין מראות מתחממות (כמו בפאביה),האם מראות אלה אפשר להתקין בכל רכב ?האם הן יעילות לייבוש הטיפות ?

 

אשמח לקבל עוד רעיונות שיעזרו בייבוש המראות והחלונות,החלונות והמראות מהוות מטרד רציני מבחינתי,אנא עיזרו לי למצוא פתרון לבעיה

 

תודה רבה למגיבים

פורסם

ווקס על החלון יחליק את הטיפות ללמטה מהר יותר :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ווקס על החלון יחליק את הטיפות ללמטה מהר יותר :roll:

לא ! לא ! לא ! וקס על חלון או מראה יגרום לכך שלא תראה שום דבר !

לגבי החלון האחורי, בגשם קל, הפעלת החימום של החלון יכולה לסייע.

בשוק קיימים תכשירים לניקוי שמשות, שחלקם מונעי אדים וצטברות מים. לרוב על האריזה יופיע הכיתוב הלועזי Anti fog. שימוש בתכשיר זה על המראות ועל הצד האחורי של השמשה יסייעו בנושא הראות.

כמובן, תאלץ לנקות את השמשה והמראות אחת למספר ימים.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
לא ! לא ! לא ! וקס על חלון או מראה יגרום לכך שלא תראה שום דבר !

לגבי החלון האחורי, בגשם קל, הפעלת החימום של החלון יכולה לסייע.

בשוק קיימים תכשירים לניקוי שמשות, שחלקם מונעי אדים וצטברות מים. לרוב על האריזה יופיע הכיתוב הלועזי Anti fog. שימוש בתכשיר זה על המראות ועל הצד האחורי של השמשה יסייעו בנושא הראות.

כמובן, תאלץ לנקות את השמשה והמראות אחת למספר ימים.

אם אני מבין נכון,תכשיר ניקוי נגד אדים ANTI FOG ,ישאיר שמשה אחורית\חלון\מראה פחות רטובים בזמן גשם,אם כן,זה בדיוק התכשיר שאני מחפש:-)

 

איפה אפשר למצוא תכשיר כזה?

 

תודה

פורסם
אתה יכול להסביר בבקשה?
השעווה (וקס) תיצור על הזכוכית משטח אטום שלא ניתן לראות דרכו. נסה ותיווכח. רוצה הנחיה מסודרת ? פתח את ספר הנהג של מכוניתך. לפחות באירופיות מצויין בפירוש כי זה מה שגורם וקס על השמשה.

 

תכשיר Anti fog ניתן למצוא בחנויות אביזרים.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
לא ! לא ! לא ! וקס על חלון או מראה יגרום לכך שלא תראה שום .
צר לי - אתה טועה.

 

 

חלק מניסוי שעשיתי - היה ויקסוס של החלונות באוטו - מבחוץ.

התוצאות : לא נוצרת "שכבת מיים" על השמשות, אלא הטיפות מחליקות ועל השמשות נוצרים "מקבצים" של טיפות גדולות יותר.

עם תחילת הנסיעה, הטיפות הללו ניתקות ועפות ומשאירות את החלונות "יבשים" יחסית.

אגב, על השמשה הקדמית האפקט הזה בא לידי ביטוי באופן הרבה יותר בוטא - שכן טיפות שמתנפצות עליו פשוט עפות לכל הרוחות במהלך נסיעה מהירה, כך שניתן אפילו לנהוג ללא מגבים כלל.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

יש חומר שנקרא RainX שנועד לזה. יש חיצוני בצבע צהוב, ופנימי בצבע שחור.

 

החומר הפעיל הוא סוג של סיליקון-אלכוהול שיוצר שכבה על השמשה ומעלה את מתח הפנים של טיפות המים עליה. בצורה זו נוצרות טיפות גדולות שעפות ברוח, ואפשר מניסיון לנסוע גם ללא שימוש במגבים.

 

וקס עושה את אותה הפעולה בדיוק, אבל הרבה פחות עמיד לאורך זמן. כמה ניגובים עם המגבים - והשפעתו נעלמת. ה rainX מחזיק זמן רב - לפחות חודש.

 

החיסרון שלו הוא שהמגבים עובדים פחות טוב: אם יש רטיבות קלה על השמשה, המגב ימרח אותה ולא ישאיר משטח נקי לגמרי.

 

לגבי פנים האוטו, חוץ מלהשתמש בתכשיר, אפשר פשוט להפעיל מזגן עם חימום.

 

נמרוד

פורסם
יש חומר שנקרא RainX שנועד לזה. יש חיצוני בצבע צהוב, ופנימי בצבע שחור.

 

החומר הפעיל הוא סוג של סיליקון-אלכוהול שיוצר שכבה על השמשה ומעלה את מתח הפנים של טיפות המים עליה. בצורה זו נוצרות טיפות גדולות שעפות ברוח, ואפשר מניסיון לנסוע גם ללא שימוש במגבים.

 

החיסרון שלו הוא שהמגבים עובדים פחות טוב: אם יש רטיבות קלה על השמשה, המגב ימרח אותה ולא ישאיר משטח נקי לגמרי.

תודה על ההמלצות :mm_yeah:

 

האם תכשיר ANTI FOG פועל בצורה דומה לRAINX כלומר יוצר טיפות גדולות שלא מצטברות ברוח

אך מצד שני שהשכבה השמנונית תמרח על החלון במקרה של רטיבות קלה על החלון???

 

ברשותכם רציתי גם לקרוא את דעתכם בקשר למראות מתחממות,האם הן יעילות ?

 

תודה לכל המגיבים

פורסם

ווקס על השמשה האחורית לא מסנוור

על הקדמית כן

 

זה מנסיון שלי עם ווקס Rally על האוקטביה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...