Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני הולך מחר לעשות טיפול 10 להונדה סיוויק 97.

אני מעוניין בפלאגים של denso אחרי שהNGK לא ביצעו את העבודה כמו שצריך.

 

באיזה פלאג לבחור מין השלושה מאלה שציינתי לעיל?

ואם אפשר גם הסבר מה ההבדל ביניהם.

 

תודה.

פורסם

לא עשו את העבודה כמו שצריך כי מאז שהחלפתי לNGK אני מרגיש פחות תאוצה .

 

אני מבין שפלטיניום ואירידיום הם הטובים ביותר זה גם נוגע לDENSO?

פורסם

אם שמו לך פלג מתאים אני בספק אם תחוש הבדל בין DENSO ל NGK.

 

פלטיניום ואירדיום מתכות שנשחקות לאט ולכן מאפשרות לפלג אורך חיים יעיל יותר וממושך יותר

פורסם

שלום.

 

אין לא היה ולא יהיה שום הבדל מהותי בפעולתו של המנוע אים תרכיב פלג רגיל ,או ארודיום, או אים 40 אלקטרודות ,או טיטניום ,או מזהב טהור.

גם כלכלית אין הבדל כי אמנם אירודיום חיים הרבה יותר אבל בחישוב מהיר ביחס לעלות הפלגים ארודיום לרגילים אתה מגיע לאותו המחיר.

בנוסף לכך לתשומת לבך הפלגים של NGK יותר טובים מ- DENSO .

החשוב ביותר הוא להקפיד א] על סוג פלג מתאים לפי הוראות יצרן ב] ליבדוק את מירווח הפלג לפי הוראות יצרן כי הרבה פעמים בהובלה נופלים הפלגים והרווח של האלקטרודה ניסגר. תרשום פרטים מדויקים של הרכב [דגם מנוע , נפח מנוע , שנת יצור] ותקבל מידה מדויק.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני הרכב הוא ביויק מודל 97 גיר אוטמט דגם מנוע D16 Y8 ,

אם תוכל לתת לי קוד של הפלאגים של דנסו שמתאים לרכב שלי אני אשמח .

 

ולגבי הNGK קיבלתי קוד BK6RE11 האם הקוד מתאים לרכב שלי?

 

תודה

  • 11 שנים מאוחר יותר...
פורסם
שלום.

 

אין לא היה ולא יהיה שום הבדל מהותי בפעולתו של המנוע אים תרכיב פלג רגיל ,או ארודיום, או אים 40 אלקטרודות ,או טיטניום ,או מזהב טהור.

גם כלכלית אין הבדל כי אמנם אירודיום חיים הרבה יותר אבל בחישוב מהיר ביחס לעלות הפלגים ארודיום לרגילים אתה מגיע לאותו המחיר.

בנוסף לכך לתשומת לבך הפלגים של NGK יותר טובים מ- DENSO .

החשוב ביותר הוא להקפיד א] על סוג פלג מתאים לפי הוראות יצרן ב] ליבדוק את מירווח הפלג לפי הוראות יצרן כי הרבה פעמים בהובלה נופלים הפלגים והרווח של האלקטרודה ניסגר. תרשום פרטים מדויקים של הרכב [דגם מנוע , נפח מנוע , שנת יצור] ותקבל מידה מדויק.

 

 

בברכה בני ל.

 

אשמח לדעת ל סיאט איביזה סטיישן דגם FLOW מנוע דגם CBZ שנת 2011



איזה פלג מומלץ

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...