Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dls mw12 -עזרה בפירוש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן :)

ברשותי הסאב הנ"ל מכיוון שהחלטתי שאני רוצה לקבל באס קצת יותר מדוייק ולפי הגדרות יצרן החלטתי לבנות את התיבה (המקורית) שהסאב אמור להגיע איתה

אני קצת לא מצליח להבין את הפירוש אשמח לקבל קצת עזרה בנושא

Recommended vented enclosure: Volume 32 liter/1,13 cuft, Port: 4" diameter with length 37 cm/14,5". F3= 49,1 HzRecommended sealed enclosure: For best result, use vented enclosureRecommended bandpass enclosure: Speaker in Vb1, playing into Vb2 where the ports are. Also Vb1 has a port. The ports are fully inside the box. If you want to install the port more or less on the outside, the volume must be reduced with this volume (the volume of the port that is on the outside of the box).

 

אם חסרים חלק מהנתונים שאמורים להיות הם נמצאים באתר של די אל אס

www.dls.se

הדגם של הסאב הוא mw12

אשמח לקבל מעט עזרה תודה מראש :)

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

הפירוש הוא שאם אתה רוצה תיבה פתוחה/תיבה עם פורט חיצני מדברים על תיבה בנפח 32 ליטר עם פורט בקוטר 4 אינץ' ואורך 37 ס"מ

ותיבת בנדפאס זה תיבה שבה הרמקול נמצא בתוך תיבה אטומה שיוצאים ממנה פורטים לתיבה צמודה אחרתושניהם בתוך תיבה אטומה , אבל לגבי תיבות בנדפאס יש מומחים ויש פאק

לגבי תיבה אטומה הם לא נותנים שום נתון

אנני יכול להכנס לקישור שנתת , כך שכרגע זו העזרה שאני יכול לתת לך אני מקווה שזה עוזר לך במשהו

בברכה והצלחה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אכן, הם ממליצים על תיבה פתוחה בנפח (נטו! לא ברוטו) של 32 ליטר.

קוטר הפורט 4" (שווה ערך לצינור ה PVC הישראלי של 10+ ס"מ)

אורך הפורט 37 ס"מ.

ניתן גם לתכנן לך תיבה אטומה אם תרצה, תוכל לפנות אליי בפרטי לשם כך,

אבל קודם תהיה סגור על איזו תצורה אתה רוצה ללכת - פתוחה או סגורה?

לדעתי האישית, תתנסה עם המלצת היצרן קודם.

מקסימום אם לא יתאים לך בעתיד - תפנה לאטומה.

 

גל

פורסם

תודה על התגובות אני כנראה יעשה הכל שבוע הבא

לגבי עובי הפלטה כמה שיותר יותר טוב?? או ש2 ס"מ אמ די אפ יספיק לי?

אממ אני ינסה לפי היצרן אם זה לא יילך אני יפנה אליך באופן אישי

אגב 140 OZ כמה זה במ"ל?

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

בהמשך לנושא- לא כל נגר מבין

הייתי היום אצל נגר בבאר יעקוב ושאלתי אותו כמה הוא רוצה על פלטת 2.5-3 MDF

הוא שאל איזה גודל ובלה בלה

אמרתי לו אורך של 37 ס"מ וכ 32 ליטר

הוא אמר לי ממתי מודדים תיבה בליטרים מזה נוזל?

קצת צחקתי לו בפנים העדפתי ללכת למישהו שמבין קצת יותר... :) סתם בשביל שתדעו שגם נגרים סתומים :\

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

הנגר לא סתום, הוא פשוט לא הבין הוא לא חושב במונחים של תיבות לסאב , הוא חושב על אורך רוחב ועומק , זה שבסופו של דבר זה מתבטא בליטרים ,זה בסדר אבל זה לא טריוויאלי בשבילו . אז במקום לזלזל באנשי עבודה תן לו את המידות והוא יעשה לך את העבודה שאותה הוא אמור לבצע , ואל תדרוש ממנו לחשב נפחים

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

זה לא כזה פשוט לחשב נפח כאילו זה כן אבל זה לא פשוט לתכנן את התיבה

אני יודע שהבסיס שלה (אורך) צריך להיות (ראה למעלה) ופיר (כנ"ל)

לגבי הגובה, עומק, כיצד כדאי לבנות את התיבה בצורה הכי טובה כדאית חסכונית (במקום)

יש לזה המון אשמח לקבל איזשהו רעיון מעניין לתיבה.. לא אכפת לי להשקיע קצת כסף לעשות איזה צורה מעניינת או משהו כזה.. בכל מקרה התיבה תצא מאד יקרה בגלל שאני משתמש בפלטה עבה( 2.5-3) ס"מ

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

×
×
  • תוכן חדש...