Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו מושג איך מחליפים נוזל קירור בסופר לנסר?(התכופפתי מתחת לאוטו וראיתי שיש בורג ממש קטן מפלסטיק.האם זה זה?) ומה זה הניקוז אויר שצריך לעשות? יש לציין שהוחלפה משאבת מים לפני 3 שנים משהו כמו 30.000 ק"מ בערך וכמובן שהמים הוחלפו ביחד עם המשאבה

פורסם

1. ייתכן שזה הבורג המתאים , אבל אתה צריך לבדוק אם הוא מחובר לרדיאטור,אם לא אל תפרק סתם.

2. תמצא כלי מתאים ומדוייק לפתוח את הבורג ,אחרת בזמן הסגירה תהיה לך בעיה.

3. בצע את הניקוז רק כשהרכב קר, לא לאחר נסיעה ולא לאחר הנעה.

4. אם זה לא הבורג יש לך אפשרות לפתוח את ה"בנד" של הצינור התחתון ומשם לנקז את המים.

5. המים שברדיאטור הם לא "הכל" אלא יש עוד כמות בראש מנוע ,במשאבה ובצינורות.

6. הוצא את כל המים מכל המערכת , ע"י החדרת מים בצינור שפתחתקודם לכן , שים לב שאין התזה

על מערכת החשמל (תכנן זאת מראש). (אני גם הייתי עושה ניקוי של המערכת עם חומר ייעודי ,

לגרוף שאריות בוצה וחלודה)

7. חבר את הצינור חזרה וסגור היטב את ה "בנד" שלו.

8. מלא נוזל קירור המתאים לסוג הרכב ( לפי הוראות היצרן) , ניתן להשתמש בנוזל הוורוד של VW ,

אתה צריך כמות של 5 ליטר לפחות..

9. כל מה שמילאת זה עדיין לא מספיק , שים לב שאין נזילות , אתה צריך להתניע את המנוע על מנת

שהמשאבה תעביר מים גם לראש מנוע , ואז אתה תשים לב שחסר לך מים,

10. הוסף את המים החסרים ותעקוב אחרי כמות הנוזל במשך יומיים, במצב קר ובמצב חם.

 

בהצלחה

:mm_cool:
פורסם

שלום רב

 

דבר ראשון יש להעביר את בורר החימום ברכב לצד האדום ישלהניע את הרכב לכמה שניות וכאשר מכבים אותו שהבורר יהיה בחלק האדום

יש לשחרר לחץ ע"י פתיחת מכסה הרדיאטור ( להזהר בפתיחה שלא יהיה חם ) לסגור את המכסה

לפתוח את בורג הניקוז בצידו התחתון של הרדיאטור ואת בורג ניקוז האוויר שנמצא מעל בית הטרמוסטט יש לידו מדבקה צהובה עים אזהרה

לפתוח חזרה את מכסה הרדיאטור ולתת למים לנזול

 

לסגור את בורז הניקוז של הרדיאטור ולמלא מים רק אים הרכב קר לגמרי כאשר מתחיל לצאת מים מבורג הניקוז שעל בית הטרמוסטט את הבורג שתי הברגות להניע ולחכות שכול הבועות יצאו ואז לסגור את הבורג ( זהירות חם ) כאשר המים מתחילים לקפוץ ממכסה הרדיאטור לסגור את המכסה לשים לב מתי הטרמו נפתח ושהחום לא יעלה מעל המותר כאשר הצינור התחתון של הרדיאטור מתכווץ יש צורך לשחרר לחץ ע"י חצי פתיחה של מכסה הרדיאטור בזהירות לחכות עד שהונטות יעבדו לכבות ולתת לרכב להתקרר לגמרי ואז לבדוק שוב מפלס נוזל קירור

 

הצעה שלי היא להחליף גם את הטרמוסטט ( טרמו יפני ולא מותג זול )

 

ברור שעדיף שבעל מקצוע יעשה זאת אים אתה לא רוצה לגרום נזק לרכב

 

בברכה זיסו יוסי

×
×
  • תוכן חדש...