Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

בקרוב אני אצטרך להחליף צמיגים לרכב:

יונדאי אקסנט אוטומטית 1998, גיר אוטומט מידת צמיג 175/70R 13 .

 

קראתי מספר הודעות בנושא צמיגים ואחיזה בפורום, אולם קצת הלכתי לאיבוד בגלל שהמטרה והאמצעים שלי קצת שונים מחלק מחברי הפורום שהגיבו שם.

אני רוצה להשיג יותר יציבות ואחיזת כביש יותר טובה, ובלימה יותר טובה.

לגבי הבלימה - אין לי ABS, ומה שאני מקבל בבלימת חירום (מעבר לכך שאני מנסה לפמפם) זוהי החלקה ארוכה.

אולם אני לא מעוניין להשתגע בהוצאה כספית. כלומר, אם צמיג דיי טוב עולה בסביבות ה200 אז אני מוכן להשקיע עוד 50-100 ש"ח לצמיג יותר טוב.

שימוש יומיומי של הרכב:

2-3 פעמים בשבוע נסיעה בינעירונית ללימודים של כ60 ק"מ לכל כיוון (רחובות-שדרות), וכ3-4 פעמים נסיעה עירונית לעבודה כ15 ק"מ לכל כיוון.

 

השאלה היא אם צמיג יותר טוב (כלומר יותר יקר...) יספק את העבודה, ואם כן איזה צמיג?

והאם יש צורך/אפשרות לשנות מידת צמיג לקבלת אחיזה יותר טובה?

 

נ.ב. כיום יש לי צמיגי Dunlop שזכורים לי לטובה מהעבר הדו גלגלי שלי.

פורסם

להגיד שיש לך צמיגי דאנלום זה כמו להגיד שיש לך יונדאי.

יש 1001 דגמים של דאנלופ, אבל לפי דברייך אתה מדבר אולי על הדאנלופ SP490?

בכל מקרה, צמיג טוב יהיה טוב יותר בבלימות ובאחיזה (אפילו באקסידנט :D) ושווה להשקיע באחד כזה.

כנס לאתר

www.tirerack.com

יש שם המון מידע.

כמו-כן יש את האתר של "צמיגי שואף"

ששם ניתן למצוא מחירים של צמיגים - ע"מ מנת לקבל סדר גודל של עלויות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

במידות של האקסידנט הצמיגים הטובים היחידים שתמצא, יהיו אלה של אופניים :lol:

תמיד תוכל להשקיע ולשפר את הבלימה,להגדיל צמיגים וכו'... אבל הרבה יותר משתלם למכור ולקנות רכב אחר.

פורסם

shellcase תודה, אני אבדוק.

 

 

ולמתן,

במידות של האקסידנט הצמיגים הטובים היחידים שתמצא, יהיו אלה של אופניים :lol:

תמיד תוכל להשקיע ולשפר את הבלימה,להגדיל צמיגים וכו'... אבל הרבה יותר משתלם למכור ולקנות רכב אחר.

אני מבין מהעצה שלך שאין מה לשפר אחיזה/יציבות/בלימה על ידי רכישת צמיג קצת יותר טוב (כלומר יקר)?

האקסנט מספקת אותי היטב.

אני לא מתחרט לרגע שרכשתי אקסנט 98 בתקציב שהיה לי ולא איזה סובארו/מאזדה/הונדה וכ"ו שנת 94.

הרכב משמש אותי לשביעות רצוני - חוץ ממה שציינתי, שאני לא בטוח שאם הייתי רוכש רכב יותר "טוב" כמה שנתונים פחות הוא היה יותר טוב.

 

בכל אופן, מכיון שהתחום הזה חדש לי אני מעדיף עצות יותר ספציפיות.

פורסם
תבדוק האם אתה יכול להגדיל לסוליית 185, ששם כבר המבחר נפתח ויש הרבה צמיגים טובים לבחור מהם.

לבדוק? איך?

×
×
  • תוכן חדש...