Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תכנית ויסקונסין של PSA - ה-306 מכה שנית (וגם שלישית ורביעית) מבחר תקלות.


שמר
שימו לב! השרשור הזה בן 6433 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כנראה שקונצרן PSA משוכנע שימיי ולילותיי ריקים מתוכם (מה שנכון ,אגב, אבל תשמרו את זה בסוד כדי שלא יפטרו אותי) , ולכן הגיע רצף תקלות ב-306 , כדי להעביר לי את השבת ב-GOOD TIME.

 

1. הקונסולה המרכזית - בהמשך לתופעה העגומה של שריפת הנוריות ללוח הפיקוד של האוורור (סתם התעצלתי לפרק , אז היה ככה איזה חודשיים) , הבחנתי לפתע שהמסגרת שחובקת את הרדיו דיסק עפה ממקומה. הצצה זריזה גילתה שהפלסטיק בקונסולה התפורר והרדיו נשאר תלוי באוויר.

 

הנה החלק בשלמותו:

X_%20003.jpg

 

והחלק השבור במבט קרוב:

X_%20004.jpg

 

בקיצור - אני מחפש אחד כזה - מי שראה בפירוקייה וכו' , אשמח להכוונה מתאימה. את הבוררים של האוורור אני לא צריך.

אגב - היה כאן מישהו ששאל על התאורה של הפקדים הללו : 4 נוריות 1.2W שמתחבאות מאחורי הפאנל. יש להעיף את הרדיו , שני אומים 8 מ"מ מתחברים מאחור (ניתן לראותם מתחבאים מאחורי החור של הרדיו) , שני ברגים (אוריגינלים הם טורקס T20) בחלק התחתון , והפאנל כולו יוצא. לאחר מכן יש למשוך את הפאנל הקטן של הפקדים משיני הפלסטיק (בזהירות) ואז יש גישה להח' הנורות.

 

2. מאז פירוק הדש בורד , הפסיק המנגנון של חלון החשמל הימני שלי לעבוד. הייתי בטוח ששכחתי לחבר משהו, אבל מתחים מגיעים לכיוון המנוע (יורד מכפתור הנוסע בלבד, לא עולה - אפס תגובה מכפתור בדלת הנהג) , כך שהמסקנה הייתה שיש בעייה בחיווט. כמו כן - רמקולים קדמיים , לא מגיבים , נבדקו חיבורים בשני הקצוות, ותקינות רמקולים. הבעייה בדרך.

ידיד יקר , שראה כבר 2-3 306 בחייו , התעקש על הקונקטור שיוצא מסף הדלת אל הדלת עצמה , למרות שהבהרתי לו שוב ושוב שהגרמושקה שעוטפת את הצמה שלמה לחלוטין ולא נפגעה.כמו כן ,התופעה החלה מייד לאחר פירוק הדש בורד. האבחנה שלו : תוך כדי ההתעסקות עם הדש, פתחת וסגרת את הדלת הרבה פעמים - זה גמר סופית את הצמה.

אז היום פתחתי:

X_%20007.jpg

 

כמובן שהדלת עפה לטובת גישה נוחה:

X_%20008.jpg

והנה הבעייה עצמה:

X_%20006.jpg

 

 

ועכשיו השאלה למומחים:

כיוון שמדובר במקום שזז כל הזמן עם פתיחת וסגירת הדלת , אני צריך לסדר כאן משהו גמיש, אך עם זאת חזק.

הפתרון הטריוויאלי - הלחמה עם בדיל + שרינק . חיבורים קשיחים כמו מחברי לחיצה לא באים בחשבון.

הפתרון האולטימטיבי , כמובן - מחבר כזה חדש + חיווט מחדש - השאלה אם יש בכלל חיה כזו אצל לובינסקי , ואם ניתן לעשות זאת בתנאי בית.

 

המלצת השף תתקבל בברכה.

 

3. מזה זמן מה הרכב מוציא רעש מוגזם משהו , יש שיקראו לו ספורטיבי.

בביקורי האחרון אצל בני ל. הוא כבר האיר את עיניי על בעייה בסעפת הפליטה, אבל בעוונותיי לא ממש התפניתי , והפז'ו , כמו כל צרפתייה ראוייה לשמה - על הזנחה , נוקמת !

 

הנה מצב הדאון פייפ הנוכחי :

X_%20009.jpg

 

עוד מבט:

X_%20010.jpg

 

ומהצד:

X_%20011.jpg

 

למתקשים להתמצא - תמונה מרוחקת יותר :

 

X_%20012.jpg

 

ולשאלת ראש הממשלה - האם לדעתכם העסק בר ריתוך (הסדק כבר כמעט היקפי, קרוב מאוד) , או שמא עליי לכתת את רגליי בפירוקיות השונות? שנאמר - וכיתתו רגליהם לפירוקיות , וחרבותיהם - למפתח רצ'ט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסעפת אינה ברת תיקון לאור הסדק העמוק וההיקפי בדיוק ליד חיישן הלמדא.

לא סיפור למצוא כזו סעפת והיא לא אמורה להיות יקרה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ניתן להלחים,וניתן לרתך.

אני במקומך הייתי קונה מפירוק תקע קומפלט,חותך אותו מתוך הרכב,כמו כן קונה צינור פליטה חדש וקונסולה מרכזית.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צינור פליטה חדש? למיטב ידיעתי החלקים הללו מגיעים מהחברה כאשר הם עשויים זהב טהור (ומחירם בהתאם). האם חלק מפירוק לא יעשה את אותה עבודה?

 

לגבי הקונסולה - כנראה שזו תהיה הבחירה, כי פלסטיק צרפתי ושמש ישראלית לא מסתדרים היטב יחד. בתקווה שלא אצטרך לתת לילדים לאכול לחם צר ומים לחץ בחודשים הקרובים.

 

הקונקטור - רעיון טוב. מישהו נתקל בגוויה של 306 דור 2 לאחרונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

א] לא סעפת כי אים צינור פליטה!!! והוא ניתן לתיקון הלחמה. השאלה הנישאלת למה ומדוע ניסדק הצינור?

והתשובה!!! איזה אהבל, חמור, טיפש, מטומטם, מפגר, אוטיסת, אינפנטיל, וכו', וכו' ,וכו', לא חיבר או סגר את הבורג שמעגן את צינור הפליטה ליד הגיר וביגללללללללל זה כול המישקל נפל על הצינור ונו באמת כמה מישקל יכול הצינור של שיימר להחזיק הרי צינור פולני הוא מאפן אז הוא נישבר...

 

ב] הצמה ניקראה כי איזה אהבל, חמור, טיפש, מטומטם, מפגר, אוטיסת, אינפנטיל, וכו',וכו' ,וכו' הרכיב את התקע והצמה בצורה לא נכונה שגרמה לה להיצוות בדלת והתוצעה ברורה. לא צריך להחליף תקע יש להסיר את הגומיה מהתקע בזהירות להחליף את החוטים

להלחים בתוך התקע ואת החוטים ולהלחים אחרי המעבר במשקוף הבפנים הרכב.

שיימר אים תיסתבך צור איתי קשר בפרטי ותמורת אי אילו אלפי שקלים העינין יסודר לשביעות רצוני המלאה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה רקוב חבל לרתך, זה יחזור על עצמו. זה לא הסעפת, וזה חלק שתקנה אצל אגזוזנים בכמה מאות ש"חים. לא משהו ששווה לחפש בשבילו בפירוקיות, מה גם שמה שתמצא שם יהיה כנראה בשלב כזה או אחר של רקבון. לגבי החור של חיישן החמצן, אתה קונה מה שנקרא "באנג" , בחנויות חלקי חילוף. זה גליל קצר עם הברגה פנימית כשל חיישן החמצן, ועם צורה חיצונית קונית. אתה עושה חור בצינור ומרתך את הבאנג הזה בחור. מן הסתם האגזוזן שימכור לך את הצינור, יוכל לעשות לך את זה, ויש לו כבר את מה שצריך, או שהצינור יהיה כבר מוכן עם זה.

 

תוספת: לאחר שפורסמה התגובה ראיתי את התגובה של בני, שפורסמה ביחד עם שלי, ולאור מה שבני כתב, שסיבת השבר היא מכנית, עקב עיגון לא נכון של הצנרת, ולא עקב רקבון, כנראה שכן שווה לתקן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
צינור פליטה חדש? למיטב ידיעתי החלקים הללו מגיעים מהחברה כאשר הם עשויים זהב טהור (ומחירם בהתאם). האם חלק מפירוק לא יעשה את אותה עבודה?

 

שמר,כמובן שהתכוונתי לצינור חדש ברכב(הכוונה מפירוק) .בלובינסקי באמת יכניסו לך צינור.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור - אני מחפש אחד כזה - מי שראה בפירוקייה וכו' , אשמח להכוונה מתאימה.

ביום שישי האחרון הייתי בפירוקיה בעיר שלי, אשדוד, יש להם כמה רכבים כאלה לפירוק, ראיתי את החלק שאתה מחפש שתי צבעים, אחד שחור ואחד כסוף- מהדגם החדש יותר, גם לי יש אותה בעיה וצריך לקנות אחד חדש, המחיר הוא 150-200 ש"ח, אם תרצה פרטים נוספים אשמח לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

את הצינור ניתן לרתך בקלות בלי בעיות מיחדות תמורת כ 200 שח -כך תזכה גם לפרנס יהודי שעובד

אני מכיר אחד כזה אם אתה מאזור תא

בני בנוגע לחוטים בדלת את הקללות שלך כדאי שתפנה לצרפתים עצמם זה דפקט של היצרן (החוטים לא נצבטו בדלת)כבר ראיתי את התופעה הזאת בפגואים בני שנתיים

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שהתעסקת עם החיישן חמצן לאחרונה?

Guilty as charged.

חיזקתי יותר מדי ? אל תענה לי , אני כבר אשב פה בחושך.

לבד.

 

אני אחפש מחר את הצינור הנ"ל מפירוק , כיוון שכפי שציינתי , הסדק הוא היקפי ונמצא בדיוק על הנק' החלשה שהיא הקדח של חיישן הלמבדא.

 

הקונקטור תוקן (לעת עתה , לפחות , הרמקול הקדמי החל לעבוד, לראשונה בחיי הרכב אצלי), פרטים בהמשך.

 

לגבי הפאנל - אני אבדוק עלויות של ג'אן מחר (גם ככה יש לי מחוייבות להגיע אליו פעם בשבוע, להחזיר את חמותו של ציון מסופ"ש אצלי :lol: ). אם המחיר לא ידרוש ממני כליה או אונה מהריאה - אני מעדיף חדש- מנסיון רע עם פלסטיק צרפתי , גם המחליף של השבור יישבר מהר מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה אצל ג'אן אז הכנס כבר אל "איגור אגזוזים" שברח' בן אביגדור 11 ת"א,

טל' 03-6243474 או 054-2116758 ובדוק איתו האפשרויות לגבי צנור הפליטה הקדמי.

הוא מהאגזוזנים הבודדים שיש לו גם מכשיר כיפוף צנורות לבניית צנורות פליטה.

בהצלחה במסע הרכש והתיקונים מחר - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שבוע לאחר כשלון שני בטסט קניתי חיישן למדה 306 שלי והחלפתי.

 

הבעיה היא בפתיחת החיישן כי שנים של ישיבה במקום הופכת אותו לחלק מצינור האגזוז, לכן צריך להכות קלות על האגזוז ולשחרר את החישן בעדינות וברגש אחרת הוא קורע את האגזוז.

הסגירה פחות בעיתית, שמים טיפה גריז מיוחד על ההברגה והוא נכנס בקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6433 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...