Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבל RF ככבל RCA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבדתי בחברות HOT ו-YES

ובסוף נשארו לי כבלים RF

(RG59 ו-RG6)

היה לי מותקן RCA שעשיתי אותו מהכבלים האלה והיה סבבה, אבל היה מחובר רק סאב.

 

האם הכבלים טובים (איכותיים) כדי לעשות RCA לכל התדרים?

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

שים לב שהכבלים האלו מתואמים להתנגדות של 75 אוהם.

לא חושב שזה רלוונטי לתחומי התדר של השמע להם אתה זקוק, אבל בכל זאת שווה לבדוק את ההשפעה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הכבלים משמשים יוצרים עוות בתדר מסויים ....בגלל שהוא משמש כמו סליל...שטף אלקטרו מגנטי..או משהו בסגנון :lol:

 

אני לא בדקתי איך אבל אחד מהחברי פורום הוכיח את זה על הנייר!

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

לדעתי יכול לעבוד נהדר , פשוט לא כזה נוח להתקין איתם.

 

אני השתמשי בכזה לוידאו בחיבורי RCA מהמחשב וזה עובד מעולה מעולה.

נסה.

מקסימום עלה לך 30 שקל RCA טובים.

בברכה,

קורווין.

 

ספר לנו איך יוצא.

פורסם
לדעתי יכול לעבוד נהדר , פשוט לא כזה נוח להתקין איתם.

 

אני השתמשי בכזה לוידאו בחיבורי RCA מהמחשב וזה עובד מעולה מעולה.

נסה.

 

ספר לנו איך יוצא.

גם אני השתמשתי בכבל כזה לחבר את המחשב לטלוויזיה בסלון וגם לסטריאו אבל זה בשימוש של סרטים שהורדתי מהאינטרנט שגם ככה האיכות לוקה בחסר אז אי אפשר לעשות את מבחן האיכות..

לגבי מערכות סטריאו לרכב שהאיכות חשובה (לרוב) אני ממליץ לבדוק את העניין לעומק ..

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

יש לי בעיה לבדוק, אין לי כבר אוטו.

ואני לא יודע איפה לחפס תכונות של הכבל.

זה אמור לעבוד טוב. תדרים גבוהים נפגעים יותר, כעיקרון בנמוכים כמו של צליל שמע, לא עמור להיפגע.

אני אנסה בבית לבדוק ת'עניין.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

×
×
  • תוכן חדש...