Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חצי שנה בערך, עשיתי טסט לרכב, והכשילו אותי על "חופש בתפוח הגה ימני"

הגעתי למוסך כללי, וביקשתי הצעת מחיר.

ההצעה הייתה כזאת:

 

תפוח הגה - 70 שח.

עבודה - 150 שח.

כיוון גלגלים - 100 שח.

 

סה"כ 320 ש"ח לפני מע"מ.

הסכמתי, ונתתי למכונאי אישור להתחיל את העבודה.

יש לציין, שהייתי ליד הרכב בכל שלבי העבודה.

 

השאלה שלי היא, האם הסעיף של כיוון הגלגלים היה הכרחי ?,

או שהוא הוסיף את הסעיף הזה, כדי להצדיק את המחיר הגבוהה,

להחלפה של תפוח היגוי ?

 

(היום אני יודע שאפשר לספור את הסיבובים של הבורג של התפוח,

ובכך להמנע מכיוון גלגלים)

פורסם

מה זה הבולשיט הזה לספור סיבובים?

מה אתה ילד?

אין אתה יכול לסמוך על סיבובי הבורג ובו זמנית לשאול שאלה של שחיקת צמיגים?

אין משחק בפרונט ולא בצמיגים - אם פיספסת בכמה מילימטרים? לא חבל על הצמיגים???

פורסם

אין אתה יכול לסמוך על סיבובי הבורג ?

הבורג לא משקר, הוא ילד טוב.

אם לא מתבלבלים בספירה אז הוא חוזר למקום.

ואם מתבלבלים למה להאשים את הבורג?

במקביל לספירה ניתן להתיז מעט ספריי צבע על ההברגה וכך גם תראה ויזואלית לאן צריך להחזיר אותה.

יום טוב גם לך

פורסם

מוסכי מדרכה ועצות אחיתופל אנחנו לא צריכים - זה יש למכביר

מה שאותי מעצבן זה שאתה נותן עצה כזו למישהו שלא מכיר אותך ועלול לחשוב שלא צריך לעשות יותר כייון פרונט בחיים - פשוט צריך לדעת לעבוד עם תוש...

פורסם

מה שאותי מעצבן זה שאתה נותן עצה כזו למישהו שלא מכיר אותך ועלול לחשוב שלא צריך לעשות יותר כייון פרונט בחיים...

מעצבן אותך?! תרגע, תשתה מים קרים, אפשר להמשיך? תודה.

 

תודה שתיקנת אותי, אני אדייק יותר. אכן צריך לעשות כיוון פרונט במקרה והגלגלים אינם ישרים.

מצד שני, אם לפני ההחלפה של התפוחים הגלגלים היו ישרים, והתפוחים החדשים זהים במידה לישנים, אין שום סיבה לזרוק כסף לאויר, אפשר לבצע את ההחלפה בזהירות, תוך הפעלת מעט מחשבה, וכך לחסוך 150 ש"ח.

 

משהו שמע שיש מיתון בארץ?!

יום טוב גם לך

פורסם
מה זה הבולשיט הזה לספור סיבובים?

מה אתה ילד?

אין אתה יכול לסמוך על סיבובי הבורג ובו זמנית לשאול שאלה של שחיקת צמיגים?

אין משחק בפרונט ולא בצמיגים - אם פיספסת בכמה מילימטרים? לא חבל על הצמיגים???

ניכר עלייך שאינך איש מקצוע,ושמעולם לא עבדת במוסך.ואת הידע שלך אתה שואב מסיפורים.

מה אתה ילד ?.מה זאת אומרת "פיספסת בכמה מילימטרים" אתה אולי יכול לפספס, בעל מקצוע לא.

40 שנה אני מרכיב כך תפוחיי הגה,לא מכוון גלגלים ולאחר מכן נכנס לטסט ועובר.

חפש את השרשור שלי מלפני שבוע, איך נכשלתי בטסט על זיהום אוויר ותפוח הגה.ומה עשיתי.

אני מצטער אם הייתי מעט בוטה,קשה לשמוע דברים כאלה.

פולו,גולף, כתבת שהיית ליד האוטו בשעת התיקון,האם ראית שעשו כיוון גלגלים,ע"י מדידת מרחקים עם מוט בין הגלגלים הקידמיים,או נסעו עם האוטו על מכשיר עם שעון ?

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

"פולו,גולף, כתבת שהיית ליד האוטו בשעת התיקון,האם ראית שעשו כיוון

גלגלים,ע"י מדידת מרחקים עם מוט בין הגלגלים הקידמיים,או נסעו עם האוטו על מכשיר עם שעון ?

בברכה דוד. "

 

 

ליד המוסך היה מכון לכיוון פרונט, ונסעתי ביחד עם בעל המוסך לעשות כיוון גלגלים.

כל הסיפור לקח בערך 5 דקות.

  • ספונסר פורום
פורסם

כוון גלגלים הוא חובה ואין מה לחסוך בזה , אם אתה מחזיר את אותו תפוח שאתה מפרק -נומר בעת הח של

גומיה של מסרק אז מיילה (גם לא נכון ) אבל בעת הח תפוח ,תפוחים לעולם אינם זהים בטח אם מרכיבים

חליפי -אז חבוב המוסכניק שלך בחור אחראי והגון שלקח לך מחיר מצוין ולא חיפף בעבודה

 

כל הכבוד

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מוסך רון,אני מצטער לכתוב שהפעם כתבת שטויות. מה הקשר לתפוח חליפי,מה שקובע את המרחק בין הגלגלים הוא מס' ההברגות.

ברור שההברגה היא אותה ההברגה גם בתפוח החליפי.אחרת איך תבריג אותה ?.

עוד כתבת :"אם אתה מחזיר את אותו תפוח שאתה מפרק -נומר בעת הח של

גומיה של מסרק אז מיילה (גם לא נכון ) "

אל תזגזג, או מיילה, או לא נכון, תחליט.הרי בחלק בטיחותי עסקינן.

על זה נאמר: דברים שרואים מכאן,לא רוצים לראות משם.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • ספונסר פורום
פורסם

כוון גלגלים מדויק נמדד בעשירית הממ ואתה יודע את זה ,ברור שכל הברגה של תפוח תואם אכן מתאימה

(לאן הגעת איתי)אבל כל המכלול קרי היציקה של החלק ונקודת המרכז של הפין ביחס לתבריג לעולם לא תהיה זהה, שמחליפים תפוח הגה חיבים לעשות כוון גלגלים. על מה אתה מתווכך פה זה בסיס ואיזה מין עצות אלה שאתה נותן ,אתה חפיפניק שעובד על בערך, בסדר תשמור את זה לעצמך- אנחנו בעלי מקצוע ויש דברים שיודעים שצריך לעשות ולפעמים מחפפים אבל אנו יודעים בברור שזה לא בסדר ,וזאת דוגמא קלסית מה אתה מנסה פה להכשיר את השרץ ,אז מה אם אתה עושה את זה 40 שנה ,הגיע הזמן לחשוב קצת

ואיזה זגזוג אתה רואה פה שפותחים תפוח הגה צריך לבדוק כוון גלגלים -פתחת והחזרת אותו תפוח ומיד

חצי צרה ,זו הכוונה

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לא בכדי לקח לך שעה לחשוב ולהגיב.

לא הגיוני לכתוב, "אם אתה מחזיר את אותו תפוח שאתה מפרק -נומר בעת הח של

גומיה של מסרק אז מיילה (גם לא נכון ).

ואחר כך לכתוב,"שפותחים תפוח הגה צריך לבדוק כוון גלגלים -פתחת והחזרת אותו תפוח ומיד."

יש מספיק חברים בפורום שיחליטו לעצמם אם זה זיגזוג.

ובקשר להיותי חפיפניק, אמרו חכמים:אדם ניכר בכוסו, כיסו וכעסו.ואתה כתבת מתוך כעס.

מר מוסך רון,שיהיה לך ערב נעים.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

ערב טוב דוד

הבחור נלחם פה על פרנסתו.

בוא לא נוציא לחם מפי ילדיו.

אני פונה לכל עם ישראל, צאו בהמוניכם ובצעו כיווני פרונט.

יום טוב גם לך

  • ספונסר פורום
פורסם

תראה מרגיז אותי דוד שמוסכניק נחשב לא אמין ,לא מקצועי -עד שלא הוכח אחרת ,כך שאפילו מוסכניק

הגון שמבצע את עבודתו ביושר ומיקצועיות וכמו שכתוב בספר ,ואני לא סתם אומר ספר אולי אתה לא יודע

אבל ההוראות המפורשות של משרד התחבורה מחיבות ביצוע של כוון גלגלים עם כל פתיחה שלו ולא סתם

מופיע בכל טופס בדיקה שיש בו הכשלה על תפוח \גומי הגה\מסרק ,גם מסומן בו לבצע כוון גלגלים

אתה מבין -כוון גלגלים ,כלומר אתה עובר על החוק ואתה עוד משויץ בזה כאילו איזה מתוחקם אתה

מה אתה יודע על תפוח שאתה מרכיב מייד אין ציינה שמגיע בשקית שקופה בלי אבא ואמא ועולה 10 דולר

אותו מוסכניק ביצע את עבודתו ביסודיות והתנייד עם הלקוח(כנראה מסוג לא מאמין) ולקח מחיר סביר ביותר ואתה מטיל בו דופי.ואתה שואל אם הוא ראה וכו

 

דרך אגב אתה מנסה להעליב אותי על מהירות ההקלדה שלי ,או כמה זמן לקח לי לחשוב ,אתה רציני אני מוסכניק לא פקיד

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...