Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת קליפרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

ברצוני לדעת האם זה אפשרי פשוט לפרק את הגלגל, להוציא את הקליפר של הברקס ולצבוע אותו בעזרת צבע (כגון הספריים האלה שמוכרים בחנויות)

באם לא, איפה אפשר לעשות זאת בצורה מקצועית ומהי העלות המשוערכת?

בתודה מראש,

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

אפשרי. אין צורך בפירוק הקאליפר.

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=359&highlight=%E0%E9%E9%EC

 

עיין בלינק הנ"ל, באדיבות אייל.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

תעשה את זה בבית הכי כיף וגם יוצא יפה בעלות של קופסת צבע.

אני צבעתי אם האמרייט יצא פצצה.

 

הנה תמונה של האוטו של חבר שלי שצבעתי לו

Resize of קאליפר צבוע.jpg

Resize of קאליפר צבוע2.jpg

פורסם
תעשה את זה בבית הכי כיף וגם יוצא יפה בעלות של קופסת צבע.

אני צבעתי אם האמרייט יצא פצצה.

 

הנה תמונה של האוטו של חבר שלי שצבעתי לו

 

כמה עלה לך הפח צבע ואיפה קנית :?::?:

פורסם
אפשרי. אין צורך בפירוק הקאליפר.

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=359&highlight=%E0%E9%E9%EC

 

עיין בלינק הנ"ל, באדיבות אייל.

 

מעולה!

תודה רבה!

 

דרך אגב, צביעה עם ספריי תהיה טובה גם או שעדיף אך ורק עם צבעים של רכב?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
אפשרי. אין צורך בפירוק הקאליפר.

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=359&highlight=%E0%E9%E9%EC

 

עיין בלינק הנ"ל, באדיבות אייל.

 

מעולה!

תודה רבה!

 

דרך אגב, צביעה עם ספריי תהיה טובה גם או שעדיף אך ורק עם צבעים של רכב?

ישנם קיטים יעודיים לצבעית קאליפרים שמגיעים עם צבע בתוך ספריי, זה לא משנה אם הצבע בספריי או מפחית. מה שחשוב זה סוג הצבע, שיהיה עמיד לחום.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אפשרי. אין צורך בפירוק הקאליפר.

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=359&highlight=%E0%E9%E9%EC

 

עיין בלינק הנ"ל, באדיבות אייל.

 

מעולה!

תודה רבה!

 

דרך אגב, צביעה עם ספריי תהיה טובה גם או שעדיף אך ורק עם צבעים של רכב?

ישנם קיטים יעודיים לצבעית קאליפרים שמגיעים עם צבע בתוך ספריי, זה לא משנה אם הצבע בספריי או מפחית. מה שחשוב זה סוג הצבע, שיהיה עמיד לחום.

 

ישי

 

אולי רצוי לצבוע בצבע עמיד בחום אבל זה לא חובה.

 

צבע עמיד בחום יותר קשה להשגה וכמובן יותר יקר, כל צבע רגיל מחזיק מעמד זמן רב.

 

אני צבעתי ב1.6 בצבע אדום רגיל של המרייט וגם לאחר שנה וחצי לא נראו סימני קילוף.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

שי, זה בגלל שאתה חאפר. :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
כמה זמן לתת לזה להתייבש ?

RTFM!

מה כתוב על הקופסה של הצבע? זה כמה שצריך לתת. תלוי מה קנית ומה ממליץ היצרן.

וכדאי בזמן הייבוש שהקליפר לא יהיה במקום עם הרבה רוח ואבק. שווה אולי לכסות אותו בזהירות בלי לגעת בו. נניח לשים ארגז על הצד של האוטו, שיגן עליו.

×
×
  • תוכן חדש...