Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

סיימתי את הבנייה והחלטתי להציג לכם תמונות בשלבים, מקווה שיעזור למי שקצת

לא מכיר את הנושא ורוצה להכיר בנייה פשוטה ולא קשה יחסית.

ישנם תמונות רבות אז חכו שאסיים להעלות את הכל למי שיש תגובות.

את הפירוט אני אכתוב בסוף.

 

גל

IMG_0340v2.JPG

IMG_0342v2.JPG

IMG_0343v2.JPG

IMG_0344v2.JPG

IMG_0345v2.JPG

IMG_0346v2.JPG

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זהו זה בעצם, וכעת אפרט מעט.

מדובר בבנייה שהחליפה רעיון לפודים ברגליים בגלל - אילוצים, נכון.

מדובר בסט מורל דוטק עם הטוויטרים המקוריים שלו.

כמו שאתם רואים - אני אוהב יותר כיוון ON AXIS, בעיקר בגלל שהמורל מאוד

נעימים לאוזן ולא מנסרים אותה ומאלצים כיוון אחר.

כמו כן, הד של הנהג פונה למרכז הרכב - גם כאן בגלל אילוצי מקום בלבד.

הגימור הוא מחוספס ומבריק, והרעיון נלקח מסלבה כמובן.

מאוד אהבתי את הגימור שלו ורציתי משהו זהה, וכן, שיהווה "קונטרסט" לצבע

של פנים הרכב, כי תכל'ס יכולתי גם לעשות כל גימור אחר.

נפח הבניות עם המילוי הוא כ 12 ליטר למי שרוצה לדעת.

איך שומעים?

מצויין, ובטח הרבה יותר ממקודם בהתקנה רגילה בדלתות.

המיד הרבה יותר מורגש כמובן.

 

תהנו

גל

פורסם

עבודה יפיפיה עם הפיבר נראית מדוייקת מאוד.

הנפח שהשגת הוא מצויין כי אתה לא צריך להשתמש בנפח הדלת=לא צריך אטימה=בנייה אטומה יותר מכל דלת אטומה. בכל זאת היתי ממליץ לאטום את הבנייה מבפנים כי הפיבר הוא לא בדיוק חומר אקוסטי.

את הריפוד פחות אהבתי אולי הוא יפה יותר במציאות,אני אישית מעדיף סקאי אפילו על צבע,זה פשוט ניראה יקר.

פורסם

נראה סוף הדרך

 

ובאמת במה זה ממולא בפנים?

הנפח של כל הבניה הוא 12 ליטר או הנפח שכל הדלת קיבלה ביחד עם הבניה?

האם בוצע איטום? (לא רואים בתמונות)

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אני אשמח אם תשלח לי בהודעה פרטית את מחיר עלות החומרים .

 

 

יצא יפה מאוד:]

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

גל - בניה ממש יפה וההברגות שעשית מקצועיות ברמה גבוהה.

 

גם השלב הסופי יפה אבל באמת שעל צורה כזאת זה ממש לא קשה למתוח סקאיי ואני מסכים עם אבי כאן - זה היה יוצא הרבה יותר יוקרתי - וכן, ראיתי את הרכב של סלבה והרכב מהמם וגם הבניות - עדיין, אני מחסידי הבד.

 

לגבי הנפחים - זה מצויין ואני עדיין חושב לעשות את אותו הדבר ברכב שלי מתישהו...

 

לגבי המיקום של הטוויטרים - נראה שהתקנת אותם הפוך - הטוויטרים צריכים להיות יותר רחוקים מהמידבאסים ולא ההפך מסיבה שהתדרים שהם מנגנים יותר קצרים ולכן גם מגיעים יותר מהר לאוזן - אתה תצטרך לשחק הרבה עם טיים קורקשן בשביל לאזן את זה, עד עכשיו לפי מה שאני שם לב - ככל שהטוויטרים נמצאים רחוק מהאוזן התוצאות שהם נותנים יהיו יותר טובות.

 

איך זה נשמע? מבחינת גובה במה, פוקוס, מרחב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כשאמרתי שהטוויטרים צריכים להיות יותר רחוקים מהמידבאס התכוונתי למשהו אחר - אני אסביר

 

הטוויטר לא צריך להיות לפני המידבאס - הוא צריך להיות אחרי המידבאס - לא משנה כרגע עד כמה רחוק - אבל זה טעות לשים את הטוויטר יותר קרוב לראש מאשר המידבאס - זה גורם למידבאס להגיע באיחור רציני יחסית לטוויטר מכיוון שהטוויטר הוא רכיב הרבה יותר מהיר.

 

אני לא אומר שהטוויטר צריך להיות על הדש - אני אומר שהמיקומים צריכים להיות בדיוק ההפך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפי דעתי וממה שראיתי בתמונה מבחינת הנהג המידבאס מגיע לפני הטוויטר

 

אבל מבחינת היושב ליד הנהג זה ההיפך

תשיק לב טוב...

דיעה אישית שלי בקשר למיקום של טוויטר זה על הקורה בדשבורד

אבל ראיתי גם המון שמטביעים אותו בתוך הדלת שזה לדעתי גם מיקום מצויין...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...