Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך הסאנרוף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידעתי שהיום הזה יגיע...

הלך המסילה הימנית במגאן שלי אני יודע שזה מחלה שלא ניתנת לתיקון שמעתי על הרבה שעזבו את התקלה ולא תיקנו אותה בגלל העלות היקרה של קרסו ה...

אבל אני לא מסוגל לחשוב שלא יהיה לי סאנרוף באוטו לא מעקל שכל הסבבה של לפתוח את הסאנרוף בלילה ולעשן סיגריה מבלי שיציקו לך אלה שיושבים מאחורה לסגור תחלון

הדבר הכי מעניין ברכב הלך

אז אני פונה לכולם אוליי בכל זאת מישהו מכיר פתרון לבעיה?

שבת שלום לכולם!!!

מגאן קופה 16v 2000

פורסם
כנראה שאף אחד לא עלה על קומבינה לבעיה הזאת עדין!!!

למה? איפה חיפשת? מה אמרו לך?

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

חיפשתי בנתיים רק פה, ובנתיים נראה שמכל הפורום הזה אף אחד לא יודע כלום!!!

אם מישהו היה יודע אז היו לי תשובות....

מגאן קופה 16v 2000

פורסם

יש הרבה בעלי קופה שישמחו לשמוע על פיתרון לבעייה.

בנתיים הרבה ניסו ולא הצליחו לפתור את זה ללא קניית מנגנון חדש מקרסו.

דרך אגב, הבעייה של מחיר תיקון גבוה קיימת גם בחו"ל.

Veni Vidi Vici

פורסם

זה לא מה שהבנתי מהשרשורים שהיו.

 

דניאל, אשמח אם תסביר.

*אצלי אישית עדיין הכל עובד (טפו טפו טפו) אבל בסופו של דבר זה ידפק וזה ידוע.

לכן מעניין אותי הפיתרון הכי טוב לעניין.

Veni Vidi Vici

פורסם

אין בעיה שאין לה פתרון הכל עניין של כדאיות לבעל הרכב ואגב רנו אלופים לא רק בביטיחות אלה גם בתקלות ....

 

KamiTech!

בברכה !

 

KamiTech

פורסם
זה לא מה שהבנתי מהשרשורים שהיו.

 

דניאל, אשמח אם תסביר.

*אצלי אישית עדיין הכל עובד (טפו טפו טפו) אבל בסופו של דבר זה ידפק וזה ידוע.

לכן מעניין אותי הפיתרון הכי טוב לעניין.

הפתרון הכי טוב זה לתת לבעלים הבא לשבור את הראש :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...