Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רבות השאלות בנושא החלפת נורות הרכב (ראשיות,לוח מחוונים ועוד) בלדים שמפיקים אור אדום,ירוק לבן או כחול וכמו כן תעשיית הרכב עוברת לשימוש בתאורה זו באורות בלמים או אור בלימה אחורי גבוה.

ראשית עליי לציין שלא כול מדינה מאפשרת שינוי זה.

המאמר במצורף מסביר הלכה למעשה אופן בניית מכלול הלד שאמור להחליף נורה רגילה וכמו כן אופן ההתקנה.

ניתן להזמין את סט המעגלים המודפסים במחיר שווה לכול נפש.

יש אתרים שמוכרים נורות סטנדרטיות שבנויות ממספר לדים ככה שכול אחד יעשה לעצמו את כדאיות הבנייה העצמית.

 

המאמר בנוי שישה קבצים (בגלל מגבלות הפורום).

תהנו..

Pages from LED Lighting For Your Car1-2.pdf

Pages from LED Lighting For Your Car3-4.pdf

Pages from LED Lighting For Your Car5-6.pdf

Pages from LED Lighting For Your Ca7.pdf

Pages from LED Lighting For Your Car-8.pdf

Pages from LED Lighting For Your Car-9-10.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

את המעגלים המודפסים (סט) ניתן להזמין באתר בכתובת:

 

http://www.epemag.wimborne.co.uk/

 

המחיר הוא 14.75 לירות שטרלינג לא כולל משלוח, פרטים נוספים בקובץ המצורף.

עלות משלוח עבור מעגל בודד 1 לירה שטרלינג החישוב נעשה באתר בזמן ההזמנה.

הזמנת מעגלים מודפסים.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

יש משהו בדבריו של פול (או פאול?).

 

העלות באתר שהוא ציין זניחה למדי, ואני חושב שעם מחיר של לד רגיל (בארץ, ללא משלוח), לא שווה את ההשקעה - רק יש לדעת איזו נורה מתאימה למקום שבו צריך להחליף נורה, לא עדיף?

פורסם

כול ההנאה לפעמים זה לבצע זאת במו ידייך.

 

עבודה עצמית ותחביב לא נמדדים בשיקולי תועלת חומרית.

איזה כייף לי :)

פורסם
למה כל ההתקשקשות הזאת? הרי אפשר להזמין מ SUPERBRIGHTLEDS.COM מנורות שלמות בעלות נמוכה יותר .
חשבון אני יודע !

המחיר לנורת לד ללוח מחוונים+2 נורות ברקס לדוגמא כולל משלוח היא בסביבות 200 שקל (תלוי איזה סוג אתה בוחר).

במחיר הזה אני מקשט את כול האוטו בלדים לקראת החתונה של החבר שלי.

מחיר לד בעל עוצמת תאורה גבוהה הוא בסביבות 1.5 שקל ליחידה בקנייה של 10 יחידות אצל אריהב בנתניה.

אצל סימנטוב בתל-אביב כמו אצל הפרסי תוכל לקבל בחצי מחיר.

אז.. שלא יעבדו עליכם.

http://www.arihav.com/products/led/index.asp

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, זה לא רק החשבון-המנורות שלהם ברמה מקצועית שלא תוכל להגיע אליה (מעטה פלסטיק לדוגמא).

אני עצמי קניתי מהם מנורות בלם\תאורה, סט לתאורה פנימית ולדים בעוצמה גבוהה בתפזורת-ועלה לי כ

25$ כולל משלוח.

לדעתי שווה.

פורסם

לאחר בדיקה:

 

הלדים באתר של סופר ברייט הם לא יקרים- אבל הלדים בעלי עצמת הארה די נמוכה-4000-8000

הלדים בכתבה הם מתוצרת וישיי (חברה ישראלית !) ובעלי עצמה של 20000 MCD .

אני הולך על עבודה עצמית. יש לוישיי הרבה דילרים בארץ.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

 

 

ואללה חברה ישראלית שמייצרת לדים ?.:grin:

 

איך אני יכול לשים את ידי על הלדים האלה ומה צריכים להיות המחירים ?.

 

וגם עם מישהו מכיר דילר טוב שלהם יהיה עוד יותר טוב :wink:

 

 

תודה ...

 

 

ונ.ב מנהלים אולי אתם יכולים להוריד אתי מהמעקב זה בבקשה :cry:

תן לה בראש כול עוד שאתה יכול

פורסם

בקישור תוכל לרכוש לדים בעוצמה של 10.000 נרות.

 

http://www.arihav.com/products/led/index.asp

 

כנס לתפריט קטלוג לדים לתאורה.

ווישי היא חברה שמייצרת הרבה מוצרים ויש לה מפעלים בכול העולם וגם בגרמניה.

החברה מייצרת נגדים מדוייקים, חיישנים שונים פוטנציומטרים וגם לדים.

החברה שייכת לניצול שואה שבנה במו ידיו את החברה ללא עזרת המדינה כמו שכול בכיין היום מבקש סיוע.

תתפלא דווקא בארץ לא תמצא את המוצרים של בחנויות האלקטרוניקה השונות מכיוון שהמוצרים שלהם אייכותיים וייקרים.

מה שמחזיקים בארץ זה תוצרת סין.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...