Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ המוסטנג, שבוע 17, יורדים לתחתית ועוברים דירה


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשבוע ה 17 התחיל והסתיים שלב הביניים ובו נוקתה תחתית הרכב וזופתה מחדש. היות והיתה בעיה בליפט אז אילתרנו עם ג'קים והתוצאה לפניכם...

בסוף השבוע בא המוביל ולאחר ארבעה חודשים ראתה הסוסה את אור השמש ודהרה כמה עשרות ק"מ, על גבי המוביל, למקום בו היא תאוחסן כשבועיים ולאחר מכן תעבור צביעה מחדש בצבע אדום בוהק. וכששאלו אותי "איזה אדום" חייכתי חיוך טיפשי של עיוור צבעים ועניתי "כמו הפלקון". אז הסוסה מקבלת גם את הצבע של הבז. (פלקון באנגלית).

הנה כמה תצלומי תחתית של לפני ואחרי והמוביל בהגיעו למקום החדש, אי שם בהרים.

ובזאת גם הדווחים יוצאים לחופש...

Copy of IMG_0271.JPG

Copy of IMG_0275.JPG

Copy of IMG_0276.JPG

Copy of IMG_0284.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הכחול זה התחתית של המנוע.

 

הנה כל המנוע...

Copy of IMG_4137.JPG

IMG_0179.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, בצבא לימדו אותי שכל מה שצבוע בכחול הוא אנרטי....(דמי)....(נישבע שלא קובי ביקש ממני לכתוב את זה)-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חכה חכה לתגובה של יוליה הכחולה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיתלים האחוריים לא זקוקים לשיפוץ. המיתלים הקדמיים עברו שיקום לפני כשנתיים (ואיזה 200 ק"מ...) ולכן לא זקוקים גם כן לשיקום. בולמי הזעזועים הוחלפו במסגרת השיפוץ הנוכחי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הסרן האחורי כולל המתלים מלאים חלודה לא היה שווה אם כבר אתה עושה כזה שיפוץ להוריד את הכל לנקות ולעשות ציפוי מחדש ולא רק זפת.

 

אולי להחליף לעלים חדשים... :roll:

קליאו ספורט :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובני עוד שאלה נגמרו הליפטים במדינה?

 

זה נראה ממש לא בטוח לעבוד ככה.

 

ובקשר לחלודה... דור צודק.. הכל חלוד שם? לפחות הורידו ?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השאלות המפרגנות...

 

אז "קודה" ששואל ועונה....השאלה של קובי(איסו) יותר הוגנת.

כן..הכל נוקה. החלודה שם היא חיצונית. כפי שאתם כבר יודעים אני לא חוסך בהוצאות וכל דבר שצריך להיות מוחלף - מוחלף..(למשל מיכל הדלק).

לגבי בקאקס, בלמים וגיר: אז היות ולא הוחלפו הבלמים לדיסק, אז בקאקס הישן והטוב נשאר כי הוא פשוט תקין ואני לא הולך להחליף דברים רק כדי לרצות מישהו או בשביל ה"דאווין".

בלמים הוחלפו. גיר נשאר כי הוא תקין (נבדק לפני כשנה וחצי בעקבות שבירת גלגל התנופה).

 

בני

(הולך לנוח שבועיים..כלומר הולך לארץ הקסאמים לראות מה שלום הפלקון...)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...