Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תתן כיוון יהיה לנו יותר קל, ארוחה רומנטית? סופ"ש בצפון? טראק במדבר? מה היא אוהבת?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

תן לה חופש ממך למשך 24 שעות ואתה בתמונה :shock:

 

המלצתי:

קח יום חופש בלי ידיעתה המוקדמת.

וודא מאחורי הקלעים שסדר היום שלה לא הולך לתקוע לך את התוכניות (מאפיה שלך עם חברים לעבודה שלה).

ומכאן סע עם התכנון שלך, כמו ארוחת בוקר משהו גוטה, קפוץ איתה למקום נחמד כמו כפר האומנים בעין הוד, משם תמשיך לשנת צהרים (אם יתמזל מזלך אולי היא תפרגן לך באיזה פעילות פח"א, למרות שלאחר שנים עם הקסנטיה הצטברו עצבים וכעסים) ומכאן תשחרר אותה מברדק הבית עד הערב ושיחקת אותה גדול.

שליפת זר פרחים או הצלבה עם שליח של הפרחים על הדרך תהיה מחשבה פוזיטיבית מצדך.

 

ברשד.COM

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

לא מזמן חזרתי ממלון מצפה הימים בגליל. מלון איכותי ביותר, נוף מדהים ואוכל מצויין (ארוחות צימחוניות עם מבחר מנות). במלון יש ספא, בריכה ושלל פעילויות.

 

מלון ממש ברמה. אמנם יקר שם, אבל שווה להעביר בו לילה.

 

לאתר המלון

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כמה אתה מעוניין להשקיע?

 

 

 

מה שלא תבחר , תוסיף לזה צניחה חופשית משותפת.

מנסיון - זה משהו שלא שוכחים.

GOT סחוג?

פורסם

טוב אנשים אז ככה:

אם להתנסח בעדינות, היא לא בעניין של אקסטרים .

אני גר בצפון ומכיר כבר את מצפה הימים ולכן צימר בצפון או מלון לא ממש באים בחשבון.

ילדים אין לנו עדיין ולכן אין ברדק של בית.

 

לפני שנתיים לקחתי אותה בטיסה לת"א לקראת ערב, הסתובבנו ברגל קצת בעיקר בטיילת על החוף, בילינו את הלילה בבית מלון. בבוקר קמנו בנחת, אכלנו ארוחת בוקר ותפסנו את טיסת הצהריים בחזרה צפונה.

זה היה מצויין אבל לא חוזרים על אותו האירוע פעמיים.

מאילת ומהכינרת די נמאס לנו - למרות שהיא הביעה רצון עז לנסוע לסופ"ש במלון אגמים באילת לחדר על המים, אבל העלות שם מטורפת...(אולי יש פה מישהו שיכול לסדר משהו שם מוזל יותר?).

 

אני צריך משהו מקורי ורומנטי.

obarshad, פעילות פח"א יש לי כמה שאני רוצה, אין לי הגבלה בתחום.

מה יש בכפר אמנים בעין הוד?

ולא נראה לי שהצטברו כעסים לאחר זמן עם הקסנטיה, להיפך, היא אוהבת אותה יותר ממני נתנה לה שם חיבה: 'הכריש'. הצעתי לקנות לה רכב קטן שיהיה רק שלה, אמרה שאין בעיה אם אני מוכן לנסוע בו בעצמי...

בריאות לכולם!

פורסם

יש לי איזה תמונה של שרשרת שהיא שומרת כבר שנה, מבית מגנוליה, אבל דיברתי עם חנות שלהם וזו בעיה, אני צריך לנסוע לחיפה עם התמונה כדי שיבדקו אם עדיין יש להם כזאת.

אולי נתאמץ מחר ונבקר בחיפה.

בריאות לכולם!

פורסם

אתה יכול לנסות ליישם את מה שרשום בחתימה שלך...

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
טוב אנשים אז ככה:

אם להתנסח בעדינות, היא לא בעניין של אקסטרים .

אני גר בצפון ומכיר כבר את מצפה הימים ולכן צימר בצפון או מלון לא ממש באים בחשבון.

ילדים אין לנו עדיין ולכן אין ברדק של בית.

 

לפני שנתיים לקחתי אותה בטיסה לת"א לקראת ערב, הסתובבנו ברגל קצת בעיקר בטיילת על החוף, בילינו את הלילה בבית מלון. בבוקר קמנו בנחת, אכלנו ארוחת בוקר ותפסנו את טיסת הצהריים בחזרה צפונה.

זה היה מצויין אבל לא חוזרים על אותו האירוע פעמיים.

מאילת ומהכינרת די נמאס לנו - למרות שהיא הביעה רצון עז לנסוע לסופ"ש במלון אגמים באילת לחדר על המים, אבל העלות שם מטורפת...(אולי יש פה מישהו שיכול לסדר משהו שם מוזל יותר?).

 

אני צריך משהו מקורי ורומנטי.

obarshad, פעילות פח"א יש לי כמה שאני רוצה, אין לי הגבלה בתחום.

מה יש בכפר אמנים בעין הוד?

ולא נראה לי שהצטברו כעסים לאחר זמן עם הקסנטיה, להיפך, היא אוהבת אותה יותר ממני נתנה לה שם חיבה: 'הכריש'. הצעתי לקנות לה רכב קטן שיהיה רק שלה, אמרה שאין בעיה אם אני מוכן לנסוע בו בעצמי...

איך לומר, לא אישה מצאת אלא פנינה. :-D

 

תמשיך לשחק אותה :-P

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

בקיצור אנשים, אשתי מצאה את הפתרון.

לקחה אותי לרכיבה על סוסים בחוף הים ולאחר מכן יין עם גבינות על צוק מעל הים. לא רע בכלל.

אני ביליתי את היום למצוא לה שרשרת כסף שהיא רוצה כבר מזמן ושביחד עם שאר הסט (עגילים וצמיד) והטבעת שקניתי לה, עלו לי בלא מעט חיפושים וזמן שלא נדבר על המעות שהייתי צריך להוסיף לאירוע הרכישה.

אבל איך אמר obarshad; מצאתי פנינה וכדאי לשמור עליה מרוצה...

 

היה מצויין ואיך נאמר בעדינות; את התמורה קיבלתי מאוחר יותר לתוך הלילה...

בריאות לכולם!

פורסם

המלצתי, ראשית שמור על הכוחות והיצירתיות מכיוון שיש לפניך עוד שנות נישואים רבות אני מניח.

 

שנית, דבר חלש !! אתה מסבך אותנו הפחות יצירתיים :shock:

 

SEE U BAADEN

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...