Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המשטרה מציגה - "יעד בטוח"



 

בשבועיים הבאים תערוך משטרת התנועה מבצע אכיפה רחב היקף, בעיקר בשני צירי תנועה עיקריים - כביש 2 בין חיפה לתל אביב וכביש 4 לכל אורכו - מדרום לצפון. שעות האכיפה המוגברת: בין 15:00 ל-02:00. ראו הוזהרתם

 

 



 

קישור

 

 

 

הרגשתי היום טוב טוב את האכיפה הזאת באזור נהריה, כל פינת רחוב הייתה ניידת.

 

מה שכן, הניידות, אף אחד ללא יוצא מן הכלל לא הפעילה את אורות הדיסקוטק שעל הגג שלהן. האם מותר להם?

 

עד כמה שידוע לי משמועות הזויות, לשוטרים אסור לנהוג בניידת ללא האורות פועלים.. האם זה נכון?

 

 

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

ממש אבל ממש לא נכון. מותר.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

"השמרו לנפשותיכם?"

 

מה, כבר אישרו את התקנה שמותר לשוטר לירות בנהגים עברניים לפי שיקול דעתו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

השוטרים גם מצאו מקומות חדשים להסתתר בהם.

 

אזהרה לנוסעים לאשדוד: כביש אשדוד-ת"א, אחרי שממשיכים במחלף אשדוד לעבר הכניסה הדרומית, אחרי הירידה מהגשר, בדיוק בסיום גדר ההפרדה עומדת ניידת וממלזת, מאוד קשה לראות אותה (במיוחד בחושך).

פורסם
איזה פחד..
לא לנסוע בנת"צ יא עיוני.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מקום חדש אהוב על השוטרים בימים האחרונים: ביציאה מנהריה מכיוון בית החולים, ב-300 מטר האלה שהימניים צריכים להשתלב לשמאל ואף אחד לא נותן להם, אז ישר אחרי הכניסה למושב בן עמי, בטרמפיאדה עומדת ניידת ועוצרת את כל אלה שנדחפו וחתכו והשתלבו בכוח. הגיע הזמן באמת

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
השוטרים גם מצאו מקומות חדשים להסתתר בהם.

 

אזהרה לנוסעים לאשדוד: כביש אשדוד-ת"א, אחרי שממשיכים במחלף אשדוד לעבר הכניסה הדרומית, אחרי הירידה מהגשר, בדיוק בסיום גדר ההפרדה עומדת ניידת וממלזת, מאוד קשה לראות אותה (במיוחד בחושך).

לפעמים גם עומד שם סמיטריילר שמסתיר ניידת מול הקבינה. מהצד זה לא נראה חשוד אך כשעוקפים את הסמיטריילר במהירות הניידת שולחת פלאש אז שימו לב לכל רכב שעומד בשוליים, אי אפשר לדעת מה מתחבא לידו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...