Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי פיז'ו 205 מנוע 1400 שנת 93, ראיתי בקובץ ששלח לי צביקה פיק שהפלאג המומלץ לרכבי מתוצרת champion הוא RC9YCC.

רכשתי היום 4 פלאגים עם הקוד RC9YC ב 50 ש"ח.

האם יש הבדל ביניהם בגלל תוספת ה C?

ועוד דבר, הבנתי שהמרווח אמור להיות 0.8-0.7 מ"מ. איפה זה מצויין על הפלאגים של צ'מפיון? לא כתוב לי מרווח רק משהו כזה:OE 005.

יש לי מיתרים לגיטרה בעובי 0.81 מ"מ והם נכנסים בין האלקטרודות ויש עוד טיפה חופש.

האם אני אמור לכוון אותם ,או שמספיק שהדגם מתאים לרכב וזה מכוון באופן אוטומטי?

פשוט אין איזכור למרווח על הפלאג. וניסיתי להוריד קטלוג של החברה אבל מצאתי רק מצתים למטוסים וכאלה .

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

באמת קטע קצת מבלבל, היות ובכל מקום כתוב מרווח אלקטרודה אחר.

 

כאן, למשל, מרווח האלקטורדה נע בין 0.9 במנוע מוזרק ל0.7 במנוע עם קרבורטור.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=20986&highlight=%F7%E8%EC%E5%E2+%%20%20EE%F6%FA%E9%ED

 

 

 

בכל מקרה, הדרך הנכונה למדוד מרווח אלקטרודה היא עם פילר גאייג'.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה קורה צביקה.

איפה ראית שקרבורטור שונה מהזרקה במרווח?

בכל מקרה , הבנתי שלכל יצרן יש את המרווח המתאים לרכב מסויים מבחינתו.

הבעיה היא שבצמפיון זה לא מסומן על הפלאג, לכן שאלתי אם הדגם RC9YC ,תמיד יגיע במרווח מסויים , למשל 0.8 מ"מ או שצריך לכוון אותו?

אין לי את המכשיר הזה שהזכרת לכן השתמשתי במיתר גיטרה לבדיקה.

אני לא יודע מה יותר דפוק, מידת המיתר או המידה של הפלאג, לפי דעתי הפלאג 1 מ"מ . מוזר.. אני לא אתקין אותו עד שאקבל אישור ממומחה בפורום. יש פה מישהו שמבין בזה?

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

נסה לפנות בה"פ לבני ל., צביקה קרבורטור מנתניה הרחוקה, איציק נ. או דני זומרשטיין.

 

אחד מהם בוודאות יידע לעזור לך!

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אכן המצת שציינת מתאים לדגם.

המירווח 0.8 .בדוק 100%

מקביל ליצרן "דנסו" Q20PR-U

נתי

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

הי תודה

 

אז אין הבדל בין RC9YC ל RC9YCC ?

 

רשום לי גם T10 על האריזה הגדולה מה זה אומר?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...