Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ המוסטנג, שבוע 12, הרכב מתחיל לשיר..


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שיפוץ המוסטנג, שבוע 12, שלושה חודשים חלפו מאז נכנסנו, המוסטנג ואני להרפתקאת חיינו המשותפים.

 

חגגנו את השבוע בהתנעת המנוע וזה לאחר שבשבועיים הקודמים הוכנסו כל המערכות ההיקפיות כולל הרדיאטור וכן מיכל דלק לא מקורי באדיבות אחת מחברות המשקאות הקלים...

אז התמונה של המנוע צולמה כשהוא עובד וכל נסיונותינו להגביר טורים כדי שהפרופלור ייראה בתנועה לא עזרו...

עוד רואים את החלק הקדמי עם הרדיאטור וכו'.

בתמונה אחרת נראה "מיכל הדלק" המאולתר.

ובתמונה השלישית רואים את הרכב כפי שצולם במצבו הנוכחי...

Copy of IMG_4139.JPG

Copy of IMG_4189.JPG

IMG_4193.JPG

Copy of IMG_4186.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לענות כי זה, כמו שאמרתי, דומה לשיפוץ חדר אמבטיה, כל החישובים הם המלצה בלבד...

 

אוכל לאמר רק בסוף.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני מאיפה הושאלה המשאבת דלק?

 

וגם אשמח לדעת כמה לחץ היא בונה.

 

ועוד שאלה שעלתה לי בראש... האם היא שואבת או דוחפת?

כלמר פי הזווית של הבקבוק נראה לי שהיא שואבת בבקשה תקן אותי אם אני טועה.

והפרויקט נראה טוב! האם הגג סקאי יחזור?

והאם זה קרבוטור הולי? לא מכיר כמעט 1BBL .

ושאלה אחרונה כללית להיות לכל משפרי ה 6 צילנגר, אים עושים הסבה לדוגמא לקרבורטור 2 BBL כמו שנהוג ב SLANT SIX לדוגמא? כי אני יודע שהסעפת פשוט יציקה אחת עם הראש.

 

סליחה על המליון עריכות כל פעם קפץ לי משו אחר לראש.

:-P

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראית טוב, תגיד לי כמה זמן לוקח לשפץ אחת כזו מהיסוד עד יצירה מושלמת?
התשובה היא "בין יומיים לחמש שנים".

זה תלוי בהמון גורמים - למשל:

  • האם הפחח שלך עובד רק על המכונית שלך NON-STOP, או שהוא עושה עוד עבודות באמצע ומשאיר את הרכב לזמנים בלי לחץ.
  • כמה זמן פנוי יש לך - האם אתה מטפל בשיפוץ FULL-TIME, או בערבים, בסופי-שבוע ובימי חופשה גנובים...
  • כסף - ככל שיש יותר ו"ביד", אפשר לקדם את העסק. בעלי המקצוע יעבדו מהר יותר, חלקים חסרים יגיעו מהר יותר וכו'.
  • האם יש לך את כל החלקים מוכנים, או שאתה נתקע באמצע וצריך לייבא חלק כל-שהוא, במיוחד אם הוא נדיר וקשה להשגה.

אני מכיר מקרה שבו שיפצו MGB בסופ"ש אחד - הביאו BODY חדש קומפלט, ים של חלקים, ו-15 איש שעבדו במקביל כל הסופ"ש. זה היה במסגרת תערוכת רכב קלאסי באנגליה.

מצד שני, יגואר E-Type מדהימה של חבר מועדון שופצה במשך חמש (!!!) שנים.

 

במקרה של בני הוא כבר בשבוע ה-12, ועוד יש לא-מעט עבודה - סיום הפחחות, צבע, ריפודים, חשמל, פינישים. אם זה יגמר ב- 6-9 חודשים, זה יהיה הישג יפה מאד.

 

בקיצור וכמו תמיד, הכל עניין של זמן וכסף.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני תנסה לצלם לא באוטומט אלא בתמונה איטית או במצב ליילה

או אם אתה רוצה בקאסטום אז אתה בוחר שהזמן חשיפה יהיה גבוה

בכל אופן קובי

מצאתי איזה שהוא אתר שמוכר שיפורים ל 6 צילינדר

ראש אלומיניום עם סעפת והמחירים שם הם בשמים

בין השאר היה גם קאמשפטים בוכנות עם יחס דחיסה וכן הלאה

בתכלס לא שווה לשפר 6 זה יותר יקר והנקודת התחלה היא פחות טובה אבל אם רוצים

אין בעייה לעשות את זה

 

הקרבורטור הוא הולי אם אני לא טועה כמו של דיגו ומיקי

רק שזה ממש דגם של הולי הכל בקטן איך בכלל עובר שם דלק אני לא יודע

אבל זה מחושב למנוע אולי שמנו כזה ב מנוע 250 האוטו התחיל לעשות יחס דלק של 1 ל 20

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. משאבה חשמלית של מיצובישי לנסר מאמצע שנות התשעים...

2. שואבת (אין לי מושג בנוגע ללחץ)

3. הסקאי יחזור

4. אכן קרבורטור הולי (במודל הזה ובשנתון הזה יש או הולי או פורד).

 

תודה על העצה שנוגעת לצילום.

 

 

 

בני מאיפה הושאלה המשאבת דלק?

 

וגם אשמח לדעת כמה לחץ היא בונה.

 

ועוד שאלה שעלתה לי בראש... האם היא שואבת או דוחפת?

כלמר פי הזווית של הבקבוק נראה לי שהיא שואבת בבקשה תקן אותי אם אני טועה.

והפרויקט נראה טוב! האם הגג סקאי יחזור?

והאם זה קרבוטור הולי? לא מכיר כמעט 1BBL .

ושאלה אחרונה כללית להיות לכל משפרי ה 6 צילנגר, אים עושים הסבה לדוגמא לקרבורטור 2 BBL כמו שנהוג ב SLANT SIX לדוגמא? כי אני יודע שהסעפת פשוט יציקה אחת עם הראש.

 

סליחה על המליון עריכות כל פעם קפץ לי משו אחר לראש.

:-P

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנסר... חשבתי שאתה הולך על קטע מקורי........... טוב נו :roll: .

 

 

חוץ מיזה אני חייב לציין שהתא מנוע נראה מבריק ומלוקק! והמכסה שסתומים מוסיף המון.

 

 

 

ודודי.......... לדייגו יש דאבל פאמפר 600CFM :twisted: 4BBL!

 

תעלה לינק לאתר שמצאת אולי זה אפילו מעניין !

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי(איסו), יש הבדל בין מנוע אחר ומשאבה אחרת שהיא חיונית כי המשאבות הקיימות לא הכי הכי.

 

אגב, גם המושבים ברכב לא יהיו מקוריים...וברוך בורא פיאסטה....(משנות השבעים).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז התמונה של המנוע צולמה כשהוא עובד וכל נסיונותינו להגביר טורים כדי שהפרופלור ייראה בתנועה לא עזרו...

...

כל הכבוד

איזה יופי

המישפט לא מובן ,

מה לא עזר ? להרים טורים או לצלם את הפרופלור (מדחף בעברית)בתנועה???

 

אה ודרך אגב

לירון יריב מסר לך

לא לשכוח להרכיב רדיאטור לפני התנעה :-D:-P

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני (הספל) :wink: יש משאבות של חברות כמו הולי ,אדלברוק,קארטר גם מכאניות וגם חשמליות .

 

וכמו כן בקשר לגב שלך, חברות של RESTOMOD מציעות היום מגוון רב של כסאות החל מבאקטים ספורטיבים ועד כסאות תומכים הרבה יותר מאלה של הפיסאטה אשר מותאמים לפנים הרכב ולשחזור של המוסטאנג. יש לי כמה חוברות בנושא להעביר לך אם אתה מעוניין סך הכל אנחנו שכנים.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, קובי.

 

כשאהיה בהרשי אערוך מחקר מקיף יותר...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...