Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הציבור דורש יום מסלול- הציבור יקבל


golangti
שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המזג אויר ממשיך להפתיע אותנו לטובה כאן באורגון, אז חייבים לנצל את המצב.

 

פותחים את הלו"ז של PIR ויאללה נרשמים ליום מסלול 5/5/06 .

 

מודיעים בעבודה שאני לא יגיע מכיוון שיש לי תור אצל ד"ר SPEED לשחרור כמויות עודפות של אדרנלין.

 

לילה לפני מתחילים להתארגן. בודקים נוזלים,לוקחים קצת אוכל, הרבה מים, כמה כלים בסיסיים והחלק השנוא ביותר- החלפת הרפידות בלם. לאחר ההחלפה, נסיעה קצרה לוודא שהכל תקין. הרפידות האלו כשהם קרות עושות הרבה יותר רעש ממה שהם עוצרות ..

norm_63F02539A3D44632AE98EFAED6A259B9.JPG

 

 

 

 

6:30 בבוקר, קפה קטן ויוצאים לדרך. בוקר יפיפה, שמים כחולים וטמ"פ נעימות.

norm_FA629F0A7358414E825624FF5BF4B567.JPG

עצירה קצרה בדרך לתדלוק במחיר מופקע של 3.29$ לגלון, הגעה למסלול ופריקת ציודים, משמע הוצאת כל מה שלא קשור לנהיגה ומוסיף משקל ויסלח לי MOTI MIATA אם שכחתי להוציא את הדשבורד, מזגן רמקולים ועוד כמה חלקים שהיו מוברגים לאוטו....

norm_0D35461D545643DB927C0689A5EA80A3.JPG

ימי המסלול האלו בד"כ מאורגנים ע"י מועדני רכב לפי יצרן, כמו BMW PORSCHE וכו', אך הפעם זה היה מאורגן ע"י ביה"ס למרוצים ששכר את המסלול לסוף שבוע, כאשר יום שישי היה יום פתוח לחובבנים תפרנים שכמותי ובשבת ראשון מתקימים המרוצים וזה הסביר את כל המפלצות שנכחו במסלול באותו היום ואני לא מדבר על EVO וSTI אני מדבר על מכוניות מסלול מקצועיות עם צוותי מכונאים, טריילרים וציוד שלא היה מבייש מוסך מורשה .

לדוגמא הקורבט הזאת שאין בה שום קשר לCHEVY חוץ מהצורה של הבודי פיבר\סיבי פחם שמזכיר C5.

אני לא יודע איזה מנוע או הספק, אבל זו פעם ראשונה ששמעתי מנוע V8 בסל"ד של הונדה S2000 , אכן מנגינה ערבה...

norm_B12A453F87FC40B3A5328E8789C409C2.JPG

 

norm_7CFB753984B84D4A98CA8A9892DA4396.JPG

norm_532FD486EDC34F7DA2237882605C4D72.JPG

 

זה הטריילר שהביא את הקורבט ומכונית נוספת למסלול. הצוות והמכוניות הגיעו מקנדה. שימו לב למרפסת על גג הטריילר

norm_654C9407EF1F472F95C0E5CA67D53926.JPG

 

דודג' וייפר קומפטישן- מכונית מסלול מוכנה מהחברה במחיר שווה לכל נפש של 129,000$

norm_CB740A9FCA1944C2BD57EE4DD1381C4D.JPG

norm_414B70C6E84C43C680220456E8237DC0.JPG

בהפסקת צהריים אחד מהמדריכים הציע לעזור לי ללטש את הכניסה לסיבוב מס' 9 והציע שאצטרף אליו להקפה או שתיים. שמחתי על העזרה ורצתי להביא את האוטו אבל הסתבר שהוא רצה להראות לי אין הוא עושה את זה באוטו שלו. הלכתי בעקבותיו עד שקפאתי במקומי ...הבחור נכנס לדבר הזה ואני השתחלתי למושב הנוסע.

מתוך האוטו לא רואים הרבה מעבר למכסה מנוע הארוך. המנוע שקט יותר ממה שציפתי, התאוצה ליניארית אבל סוחפת בכח עצום .norm_10B63F72AD584E1B8C51959F5DE6200B.JPG

 

למרות כל המכוניות המדהימות שהיו שם, שחלקן מהירות וחלקן מהירות עוד יותר זאת הייתה הפייבוריטית שלי. אולי לא הכי מהירה או הכי יקרה אבל בשבלי היא כמעט מושלמת.

היא בצבע הנכון, עם המנוע הנכון ( 2.5L RACE MOTOR) הגלגלים והבלמים הנכונים. מה עוד אפשר לרצות.

norm_AD9D0C39D5CA43558A69B0511F806740.JPG

norm_76F402E73E6F46469C2EF11CD3CF9978.JPG

 

זה היה אחד הימים היותר מהנים שלי על המסלול. הנהיגה שלי השתפרה,הבלמים סוף סוף עוצרים והאוטו הרגיש מצוין, היה הרבה מה לראות וללמוד והרבה דברים לשאוף אליהם.

עזבתי את המסלול עם חיוך גדול על הפנים שנמחק במהרה כשנזכרתי ששוב צריך להחליף את הרפידות בלמים כשאגיע הבייתה...

תמונות נוספות:

norm_E9B6253FE2A34785AEF17B89B5F80107.JPG

norm_51CB55452C654CFEB39886FE128654C8.JPG

norm_BBC016E8B6EE442D8A01CAF42BEB3F5C.JPG

norm_E52F40DC00B34139A6F4BDC68F4C9D51.JPG

norm_A2984650A83D41C8A3FE604999971D13.JPG

norm_E2A802C58C4444D880F9DB8DBB5DEF98.JPG

norm_72A2515E58FA439094C23F75C1A2D298.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור עם הרפידות הוא שמזה זמן רב אני מחפש מתמודד עם בעיות של בלמים בנסיעה מאומצת על המסלול.

כשקניתי את הרכב ערכתי חיפושים רבים למצוא רפידות דו שימושיות. כאלה שלא ימסו בטמפ' גבוהות ועדיין יספקו מספיק כח בלימה בתנועה עירונית ושלא יחרקו יותר מדי.

תוצאות החיפושים הובילו לרפידות של AXXIS ULTIMATE או HAWK HPS.

מצאתי דיל בEBAY של 4 דיסקים של BREMBO ו2 זוגות רפידות של AXXIS בפחות מ 280$.

הרכבתי את כולם ועליתי על המסלול, לאחר מספר הקפות ההגה התחיל לרעוד לי בכל פעם שבלמתי. עוד באותו היום שלחתי אימייל זועם לחנות ממנה קניתי שהם מכרו לי צלחות מעוותות. קיבלתי תשובה מיידית שסט דיסקים חדש יצא לדרך ויגיע אליי במהרה.

מספר חודשים לאחר מכן עוד יום מסלול, ואותה הבעייה חוזרת על עצמה. ההגה רועד תחת בלימה, האוטו לא עוצר ומחייב להפעיל כח גדול יותר על הדוושה ומרתיח את הנוזל בלמים.

הפעם החלטתי שאבדוק את עצמי לפני שאני מתלונן שוב, ואז התוודעתי לביטוי PAD DEPOSIT.

משמע, הרפידות נמסות תחת סדרה של בלימות חזקות ומשאירות "משקעים" על הדיסקים.

פרוק הגלגלים הוכיח שאכן אמת בדבר. מריחות של כתמים שחורים היו על הדיסקים הקדמיים.

המסקנה הייתה חד משמעית הרפידות לא עמידות בטמפ' גבוהות כל כך ויש להחליפן.

הפעם החלטתי שאני לא מקצר פינות ועושה מה שצריך כדי לסגור את הסיפור. כמה התכתבויות עם נהגים מנוסים הובילו כולם למסקנה הכואבת- אין דבר כזה רפידה דו שימושית לנהיגת מסלול ולנהיגה יומיומית.

כל הסיפור המייגע הסתיים ברכישת של רפידות מרוצים HAWK HT-10 במחיר מופקע של 200$ לזוג והחלפת נוזל בלמים ל MOTUL RBF600.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...