Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו צליל של פורק לחץ בפורמט WAV שיכול להעלות לי לפה או לשלוח לי או משהו

אני רוצה לשנות שכל פעם שתתקבל אצלי הודעה באיי סי קיו לא יהיה הצליל המעצבן...

תודה

Audi A3 2.0TFSI 2006

פורסם
חפש במיול או בקאזה:

Blowoff valve

 

והמלצה אישית, בטל את כל הסאונדים של האייסיקיו ושל הווינדוס... ותמנע קריסה עצבית.

זה גם רעיון...איך מבטלים את הסאונד באיי סי קיו?

ולא מצאתי באי מיול...מישהו יכול לעזור?

Audi A3 2.0TFSI 2006

פורסם

יש לי בשבילך משהו...זה סירטון קטן של פורק אתה רק צריך לערוך אותו קצת שיתאים לך, אם הצלחת לערוך שלח אותו פה כקובץ.

 

כנס

Honda hornet 600

 

פורסם
יש לי בשבילך משהו...זה סירטון קטן של פורק אתה רק צריך לערוך אותו קצת שיתאים לך, אם הצלחת לערוך שלח אותו פה כקובץ.

 

כנס

חח אין לי מושג איך לערוך את זה ושיהיה רק סאונד ולהעביר את זה לWAV

 

אין לימשהו את המשחק נייד פור ספיד החדש או הישן יותר? להיכנס לסאונד שם ולהביא בידיוק את הרעש של הפורק?

Audi A3 2.0TFSI 2006

פורסם

באמת רעיון טוב לנתק את כול הסאונד של הוינדואסס

HU-JVC KD LX 110R\FRONT-KENWOOD KFC1068S\REAR-PYLE PL6984BL\SUB-LANZER MAX 12\ FRONT AMP-MAGNAT THE ROCK 400\REAR+SUB AMP-MAGNAT THE ROCK 800

SAAB 9000 2.3L :smile:

×
×
  • תוכן חדש...