Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קיבלתי מחבר 2 רמקולים של חברת pas.

15' כל אחד,הם עובדים.

השאלה שלי היא האם ניתן לשים אותם בתיבה שיתפקדו כסאבים?

פורסם

מה ההתנגדות שלהם?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כמובן...

בכל מקרה אם יש לך מגבר שני ערוצים אתה יכול לשים כל סאב על ערוץ.. ולקבל 4 OHM כמובן רק ואם יש לך סאבים של 8 OHM ...

פורסם
כמובן...

בכל מקרה אם יש לך מגבר שני ערוצים אתה יכול לשים כל סאב על ערוץ.. ולקבל 4 OHM כמובן רק ואם יש לך סאבים של 8 OHM ...

מה כמובן???

זה יעזור מאוד עם תיקח רב מודד ותמדוד התנגדות של כל רמקול במידה ולא רשום לך על המגנט מה ההתנגדות של הרמקול.

ובבקשה אתה יכול להסביר לי למה היתה הכוונה במשפט הזה:" בכל מקרה אם יש לך מגבר שני ערוצים אתה יכול לשים כל סאב על ערוץ.. ולקבל 4 OHM כמובן רק ואם יש לך סאבים של 8 OHM" ?

כי אני אישית לא הבנתי את צורת החיבור והחישוב שאתה כתבת לו.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מהתמונות שפירסמת לא ניתן לדעת מה ההתנגדות של הרמקול כי לא ניתן לראות מה כתוב על המדבקה שעל המגנט.

תנסה בעצמך לראות מה ההתנגדות,תסתקל איפה שכתוב impedance.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

ה"כמובן.. " הייתה לזה : הוא שאל אם תמונה תעזור אז עניתי לו ב"כמובן"...

והחישוב שלי הוא כך כשאני לוקח שני סאבים שהם בהתנגדות של 4OHM ואחבר אותם כל אחד לערוץ הם יהפכו ל 2OHM... ככה הבנתי מחבר שלי שהוא מתקין מערכות...

אז אני חישבתי אם מקבלים ב4 OHM את החצי שלהם אז בטח משניים של 8 OHM גם יקבלו חצי מההתנגדות שזה 4 OHM....

עכשיו בקשר לתמונות...

איך שאני רואה אלה לא רמקולים שאפשר לשים במכונית.. אפשר לשים כן אבל הם קצת מוזנחים לא יודע גם הSROUND שלהם לא עגול כמו של סאבים וכל דבר שמפיק באס..

פורסם

בלי הרבה דיבורים זה מה שקורה אצלי ברכב

 

חבל על הזמן על המאמץ

האלמננט שלי הוא של פי וי סקורפיון שהוא ברמה ומה לעשות אחי

ברכב על הפניייים לא ממליץ בכלללל

פורסם

הנה מה שרשום על הרמקול

pas

professional audio systems

san marcos, california 92069

manufactured in the united states of america

model no. hl1580c serial no. 39612

 

 

ועל הממברנה עצמה כתוב 104-10

פורסם
ה"כמובן.. " הייתה לזה : הוא שאל אם תמונה תעזור אז עניתי לו ב"כמובן"...

והחישוב שלי הוא כך כשאני לוקח שני סאבים שהם בהתנגדות של 4OHM ואחבר אותם כל אחד לערוץ הם יהפכו ל 2OHM... ככה הבנתי מחבר שלי שהוא מתקין מערכות...

אז אני חישבתי אם מקבלים ב4 OHM את החצי שלהם אז בטח משניים של 8 OHM גם יקבלו חצי מההתנגדות שזה 4 OHM....

עכשיו בקשר לתמונות...

איך שאני רואה אלה לא רמקולים שאפשר לשים במכונית.. אפשר לשים כן אבל הם קצת מוזנחים לא יודע גם הSROUND שלהם לא עגול כמו של סאבים וכל דבר שמפיק באס..

בבקשה,כשיהיה לך זמן פנוי תקרא ותשכיל כדי שלא תרשום בפעם הבאה דברים לא נכונים:

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&announcementid=6

 

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&announcementid=7

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

aa220788,

 

אז ככה, אילו לא רמקולים ביתיים, אלו רמקולים שאמורים להיות בקטגוריה של רמקולים מיקצועיים להגברות. גם ביעוד המקורי שלהם, הגברות, הם לא שווים כלום. ההתנגדות של כל רמקול כזה היא 8 אוהם, ולכן לא תוכל לנצל היטב מגברים לרכב, שבנויים לעבוד בהתנגדויות יותר נמוכות. בכל מיקרה רמקול כזה לא ינגן לך תדרים נמוכים. זה רמקול שמיועד לתפקידים של LOW/LOW-MID ולא לתפקיד של סאב.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אז בוא נגיד שאני לא מתפקד אותו כסאב לרכב{אלא לרמקול ביתי.}...איזה תיבה אני אמור לבנות לו? פתוחה? אטומה? כמה ליטר? עם איזה מגבר להרים אותם?

פורסם

aa220788,

 

גם בתור רמקולים ביתיים הם לא יספקו לך תוצאה רצוייה. בכל מיקרה הרמקול הזה מיועד לעבוד עם תיבה פתוחה שיש לה פורט/בס רפלקס. מגבר בייתי לא יזיז רמקול כזה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...