Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי רעיון שיושב בתוך הראש כבר זמן מה ואני מאוד מעוניין לדעת מה דעתכם לפני שאתחיל בביצועו.

כמה פעמים קרה שהיה חסר לנו בבית איזה שהו כלי עבודה מיוחד, או סתם איזה ליפט שיכולנו להרים את הרכב עליו ולבצע את העבודה בנוחות וכמו שצריך?

ובכן הרעיון הוא כזה מעין מוסך שבו אפשר לטפל ברכב בעצמך, במוסך יהיה ליפט, בור ואת כל סוגי הכלים שרק נצטרך ובנוסף יהיה איש מקצוע שמבין בנושאי מכוניות ויכול לתת עצה והדרכה לאנשים שפחות מבינים.

וכך בעצם כשנרצה לעשות טיפול לאוטו לבד בכוחות עצמנו פשוט נצטרך להגיע למקום ולהתחיל לעבוד.

במקום יהיה אפשר לעשות הכל החל משיפורים ותיקונים מכניים וכלה בעבודות חשמל והתקנות למיניהם.

 

זהו - לגבי הקונספט יש עוד כל מיני רעיונות, אבל השאלה שלי היא קצת יותר כללית כרגע וזאת רק בכדי לבדוק האם הנושא כדאי בכלל.

 

אשמח לשמוע את חוות דעתכם.

 

תודה - ע פ ר

פורסם
שלום לכולם, יש לי רעיון שיושב בתוך הראש כבר זמן מה ואני מאוד מעוניין לדעת מה דעתכם לפני שאתחיל בביצועו.

כמה פעמים קרה שהיה חסר לנו בבית איזה שהו כלי עבודה מיוחד, או סתם איזה ליפט שיכולנו להרים את הרכב עליו ולבצע את העבודה בנוחות וכמו שצריך?

ובכן הרעיון הוא כזה מעין מוסך שבו אפשר לטפל ברכב בעצמך, במוסך יהיה ליפט, בור ואת כל סוגי הכלים שרק נצטרך ובנוסף יהיה איש מקצוע שמבין בנושאי מכוניות ויכול לתת עצה והדרכה לאנשים שפחות מבינים.

וכך בעצם כשנרצה לעשות טיפול לאוטו לבד בכוחות עצמנו פשוט נצטרך להגיע למקום ולהתחיל לעבוד.

במקום יהיה אפשר לעשות הכל החל משיפורים ותיקונים מכניים וכלה בעבודות חשמל והתקנות למיניהם.

 

זהו - לגבי הקונספט יש עוד כל מיני רעיונות, אבל השאלה שלי היא קצת יותר כללית כרגע וזאת רק בכדי לבדוק האם הנושא כדאי בכלל.

 

אשמח לשמוע את חוות דעתכם.

 

תודה - ע פ ר

 

מה שאתה מתאר נקרא מוסך.

 

מקום עם ליפט ובור

עם כל הציוד הנדרש

כמובן שחייב להיות שם מכונאי מוסמך כדי להשגיח

 

אז מה ההיגיון שמישהו יקים מקום כזה, ישכור מכונאי מוסך ויגבה ממך מחיר סימלי שהוא יכול בעצם לפתוח מוסך ולהרויח יותר :?:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

האנשים שבפורום הם לא בדיוק עונים להגדרה:

"בני 45 מסודרים פיננסית".

 

מה שאתה אומר זה בעצם לפתוח מוסך עצמאי, ועוד להחזיק

בו עובד במשרה מלאה.

 

ברור שהרעיון טוב, אבל מאד קשה למימוש.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

הרעיון הוא במקום להחזיק צוות שלם של בעלי מקצוע "מומחים" יהיה אדם אחד שאחראי על כל הקונספט ובין היתר יהיה לו ידע רב בנושאי מכונאות כך שיוכל לעזור ללקוחות.

 

הרעיון הוא שבמוסך זה יהיה את כל הכלים והציוד שדרוש בכדי לבצע טיפול כלשהוא ברכב.

פורסם

קנה חבר מוסכניק.

 

(באנגלית זה נשמע יותר טוב)

 

זה יפתור את הבעיה

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אכן אחלה רעיון.אם רק היתי עובד ליד מוסך היתי מנצל..היתי בא בשבת ומחליף שמנים ומזמין את כל חברי שהיו יושבים על האינטרנט של פיאט ומז*** את המוח.... ולא מביאים אפילו איזה בקבוק קולה.בחייאתקום.מקדונלד זה בקצה הרחוב.המבוגר זה כזה בקשה?!?!

 

ד"א - מז"ט לדויד שנהיה מנהל פורום.מעכשיו אפשר לכתוב פה ואגיניסמוס (אני חולה על המילה הזאת) בלי שימחקו?

 

ואגיניסמוס! ! !

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

האם עלות ההשקעה והאחזקה של המוסך לא תהיה גדולה יותר מתשלום

לשעת עבודה במוסך רגיל?

לי נראה שיהיה מספר מועט של אנשים שיעדיפו לעבוד על הרכב שלהם

מאשר לתת למוסכניק לעבוד עליו (תרתי משמע :twisted: ),ולכן התשלום

שתצטרך לגבות יהיה גדול מדי ולא כדאי.

אם אפשר היה לשלב בין מוסך רגיל להצעה שלך אז עלות התשלום הייתה קוטנת

משמעותית בגלל ההכנסה הנוספת.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

לעשות רשימה של אנשים שיבקשו להקצות להם איזור באיזה מוסך גדול,

או מספר שעות בשבוע.

 

גם זה לא כ"כ טוב, כי יש כל מיני יצרנים,

למרות שנראה לי שחובבי הצרפתיות בכמויות ידחפו את העניין.

 

לך על זה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

זה דווקא רעיון מאוד רווחי ! לתת לאנשים לתקן לבד, ויבואו הרבה מפגרים שיעשו הרבה שטויות ואח"כ תמורת תשלום "סמלי" לתקן להם את האוטו אחרי שהם הרסו אותו לבד.... :D

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
האנשים שבפורום הם לא בדיוק עונים להגדרה:

"בני 45 מסודרים פיננסית".

 

.

 

סליחה? אתה רוצה שנעשה התפקדות?

 

מעבר לזה - הרעיון מצוין. העקרון הוא מוסך DIY שמשכיר תחנות עבודה והדרכה.

אתה מגדיר מה אתה רוצה לעשות , קובע יום ושעה , מכין צ'ק ליסט של החלפים שתצטרך ועובד בתחנת עבודה מסודרת על האוטו שלך תחת הדרכה של מכונאי שמפקח שלא תעשה שטויות ומוציא אותך מבעיות אם נקלעת אליהם.

 

אני לא בטוח שזה יצא יותר זול מלתת למוסך לעשות את העבודה , זה בטוח יותר מהנה.

 

נמרוד

פורסם
האנשים שבפורום הם לא בדיוק עונים להגדרה:

"בני 45 מסודרים פיננסית".

 

.

 

סליחה? אתה רוצה שנעשה התפקדות?

 

מעבר לזה - הרעיון מצוין. העקרון הוא מוסך DIY שמשכיר תחנות עבודה והדרכה.

אתה מגדיר מה אתה רוצה לעשות , קובע יום ושעה , מכין צ'ק ליסט של החלפים שתצטרך ועובד בתחנת עבודה מסודרת על האוטו שלך תחת הדרכה של מכונאי שמפקח שלא תעשה שטויות ומוציא אותך מבעיות אם נקלעת אליהם.

 

אני לא בטוח שזה יצא יותר זול מלתת למוסך לעשות את העבודה , זה בטוח יותר מהנה.

 

נמרוד

 

נשמע כמו העסק המושלם בשביל איציק... :D

פורסם

קודם כל תודה לכל מי שענה.

 

את הבדיקה הכלכלית תשאירו לי ויש כמה אופציות שנמצאות בשרוול כדוגמת הכשרת עמדה במוסך קיים.

על נושא הביטוח חשבתי כבר ועפ"י שיחה עם סוכן הביטוח נאמר לי שזה אפשרי.

 

מטרת השאלה היא לבדוק במידה והיה כזה מקום שבו כמובן עלות השכרת הציוד תהיה זולה בצורה ניכרת לעומת "מוסך רגיל" האים הייתם באים אישית לכזה מקום ובכלל האים אנשים יבואו?

פורסם

קודם כל - ערכתי לך את הכותרת.

 

דבר שני - הרעיון שלך נשמע כל כך טוב, שהחלטנו לנסות ולארגן כזה דבר! פרטים יבואו בהמשך :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרעיון לא רע, ואפילו יש כאלו מוסכים בהולנד ובשאר אירופה.

הבעיה הראשית בארץ היא שאסור למי שאינו מכונאי מוסמך לתקן מכוניות.

אם מתארגן משהו כזה והוא אפשרי חוקית אני הראשון להתפקד ולשריין לי ליפט או אפילו שניים, יש לי רשימה לא קצרה עם החיפושית והקונטסה.

×
×
  • תוכן חדש...