Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ המוסטנג: שבוע שמיני, היה מנוע? ואיפה ה"אין מנוע"?


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 6609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשבוע השמיני הוכנס סוף סוף המנוע חזרה למקומו הטבעי וההסטורי. כפי שאתם רואים, המנוע עבר ניקוי וצבע, חלק מהמניפולד הוחלף ועוד כל מיני...

אגב, היות והתקנאתי בידידי יורם מקובר, התוצאה הסופית תהיה בוהקת בכרום ניקל...

הצבע הכחול היה אופיני למוסטנגים.

בצד של האין מנוע אין כלום...עדיין חפירה ארכאולוגית. המצב שם היה יותר גרוע ממה שנראה מלכתחילה... אבל נתגבר על הכל.

ובין לבין הושלמה העבודה על הרצפה...

Copy of IMG_3807.JPG

Copy of IMG_3808.JPG

Copy of IMG_3814.JPG

Copy of IMG_3812.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רק שבסוף בסוף נעשה V לגמר פרוייקט מוצלח....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך המנוע עבר ניקוי?

בעבודת פרך...

קודם כל ניקוי גס במברשת מתכת ובדיסק מסתובב עם מברשת מתכת.

אחר כך שיפשוף אין סופי בדטרגנטים וממיסים

ואז התקבל מה שהתקבל בתמונה הראשונה.

אחר כך צבע יסוד ובסוף צבע חיצון.

מצאתי שלוש תמונות באותה זוית להמחשה...

 

אגב, מסתבר שמסנן האויר מכרום שהבאתי, מתאים ל 8 ציל'. מישהו רוצה אותו במחיר עלות?

נא לשלוח לי ה"פ

IMG_0175.JPG

IMG_0177.JPG

IMG_0179.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, זה הולך להיות אוטו מדהים! פשוט מדהים! הלווי עליי שיפוץ ברמה כזאת... (בני, אתה רוצה לבוא מחר לעזור לשפשף את המנוע של אנני? ;-) )

 

שיהיה לך בהצלחה עד סוף השיפוץ, (וגם אחריו, אלא מה?! )

בברכת חג שמח,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה: מדוע אם כבר מבצעים שיפוץ בסדר גודל שכזה, וכמו כן ניתן לשנות נפח מנוע ברכב הנ"ל, מדוע לא לשפץ ולהכניס שם כבר משהו מפלצתי .... ? אם כבר אז כבר, לא?!

 

שים לב = לא היית רוצה לעשות כזה דבר.....ועוד ברוורס....

burninrubber4.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע לא לשפץ ולהכניס שם כבר משהו מפלצתי .... ? אם כבר אז כבר, לא?!
אז זהו, שלא.

יש לא מעט חובבי אספנות שלא מחפשים דווקא את הביצועים והכח, אלא מעדיפים את המקוריות של הרכב.

אין כאן "נכון או "לא נכון" - יש העדפות אישיות לכל אחד, והכל לגיטימי. בני כנראה מעדיף שהמוסטאנג שלו תהיה קרובה ככל האפשר למצבה ביום שעזבה את בית החרושת. ביצועים ועוצמה של V8 חשובים לו פחות.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל יש נקודות כמו בטיחות לדוגמא שלא מגיעות לביטוי בפרויקט שלו, כגון אי החלפה של המערכת הבלימה המיושנת .

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל יש נקודות כמו בטיחות לדוגמא שלא מגיעות לביטוי בפרויקט שלו, כגון אי החלפה של המערכת הבלימה המיושנת .
מי שמחפש בטיחות, לא נוסע בפורד מוסטנג- לא משנה איזו מערכת בלימה הוא יתקין,

הוא נוסע ברנו מגאן.

 

מורן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שמחפש בטיחות, לא נוסע בפורד מוסטנג- לא משנה איזו מערכת בלימה הוא יתקין,

הוא נוסע ברנו מגאן.

 

מורן.

מה הקשר ? אפשר לדעת

תתפלא כן, אבל אם ממש בא לך להשתגע בנושא אין סוף אפשרויות ואני לא יפרט

 

ובני באמת שיפוץ ברמה

אך כמו שקובי אמר לא הייתי מוותר על בטיחות

והייתי ממליץ לך להתקין דיסק ברקס מקדימה בוסטר ומשאבת ברקס

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תשובות.

 

ראשית כל לקוביסו ששאל "למה לא הבאת מכסה שסתומים מניקל" אז בבקשה לשאול שאלה מיקדמית: "האם הבאת?" אז זהו שכן.והמכסה הבוהק מונח כבר במקומו.

ובנוגע לברקסים: לרכב יש ברקס דראמים מתוגבר וזה מה שהיה וזה מה שיהיה. ואת הבטיחות נא להשאיר לטסטר.

בנוגע למנוע עתיר כח, אז עניתי פעם וקובי מילוא ניסח את זה יותר טוב...

ואגב בטיחות, השבוע גם הותקנה תיבת הגה חדשה....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...