Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?  

128 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?

    • אודי A3
    • אלפא רומיאו 147
    • ב.מ.וו סדרה 1
    • מיני קופר


פוסטים מומלצים

פורסם

קישור לסקר הקודם – משפחתיות/קומפקטיות

 

לפני כשנה וחצי נערכו כאן סקרי הקבוצות שהתבססו על החלוקה הקלאסית למכוניות קטנות, משפחתיות, מנהלים, סאלון, פאר וכדומה. כעת, לאחר התחדשות של מתמודדות רבות, הרשו לי להציג את סקרי הקבוצות 2.

 

המשימה מאוד פשוטה – הצביעו עבור המכונית שאתם מעדיפים מבין המתמודדות.

 

ברור כי אינכם מכירים חלק מהמתמודדות כאן כיוון שלא נהגתם עליהן או התעמקתם בנתוניהן, אבל הסקר הזה נועד לכולם, לא רק לאלו שנהגו במכוניות. אתם יכולים לבחור לפי מראה עיניים, לפי יכולת טכנולוגית, לפי כוח מנוע – מה שבא לכם. אם תרצו, אתם מוזמנים לפרט את הסיבות לבחירה שלכם. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש.

 

הסקר הזה הוא של מכוניות קומפקטיות וקטנות מקטגוריית הפרימיום - כלומר אין הרבה מתמודדות. הבחירה כאן היא לגרסאות הלא ספורטיביות של המכוניות הללו, להן יוקדש חלק נפרד.

 

יאללה, הצביעו והשפיעו.

 

אודי A3

audia3.jpg

 

אלפא רומיאו 147

alfa147.jpg

 

ב.מ.וו סדרה 1

bmw120.jpg

 

מיני קופר

minicooper.jpg

 

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא שהייתי מצביע לה, אבל ה-S40 נשכחה.

 

זה הסיבה שהיא הושמטה... :wink:

 

וברצינות - היא אמנם משפחתית, אבל אני אמקם אותה בתוך קבוצת המשפחתיות הגדולות היוקרתיות, בגלל המחיר שלה בעיקר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי היא שייכת לקבוצה הזאת.

אם אני לא טועה יש לה שלדה של פוקוס ומכיוון של-A3 יש שלדה של גולף ולכן אני חושב שה-S40 מתאימה לפה.

וה-S60 שייכת לקטגוריה של סדרה 3, A4 וכו'...

פורסם

שוב - ידוע לי שטכנית היא כן נמצאת בקבוצה הזו, אבל מעשית העדפתי להתמקד בקומפקטיות בעיקר וכאלו שיש להן מקדם משיכה גבוה בזכות עיצוב או הנאה. הוולבו, שהיא גם יקרה יותר, נדחקה לקטגוריה אחרת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הסקר הספציפי הזה קשה (להבדיל מהקודמים).

מיני קטנה יותר מהאחרות.

bmw הנעה אחורית.

אודי A3 יכולה להגיע גם בגרסת קווטרו.

 

כשתואיל בטובה לצאת, המיני קופר S דור שני עם מנוע של PSA מוגדש טורבו אני הייתי הולך עליה. בהנחה שהמנוע זה הדבר היחיד שהשתנה.

 

אבל עד אז, A3 בגרסת 2.0T קוואטרו. כל גרסה אחרת לא רלוונטית. גם לא ה- 3.2 . אין תחליף לסעפת בעלת לחץ חיובי.:-) הפוטנציאל של ה- TFSI גבוה. העלאת גדישה מביאה אותה ל-250 כ"ס והררי מומנט זמינים בסל"ד נמוך.

למי יש כח להגדיש את ה-3.2 ?:wink:

 

ולגבי הולוו s-40 :היה צריך להכניס גם אותה לסקר. קומפקטית יוקרתית.

נהגתי על הרכב והתרשמתי לטובה מגרסת ה- T5 .

היא לא יקרה יותר מה- A3 3.2 או ה- 147 GTA .

מישהו יודע אם הוציאה לה גרסת AWD כמו ל-s-60 ?

פורסם

אם היה לי את ה200 אלף שקל לא הייתי קונה אף אחת מהם אבל הבחירה הכי טוב מהם היא הסדרה 1 ורצוי עם שש צילינדר 3 ליטר אין שום קומפקטית ספורטיבית שיכול להתחרות בה (אולי הR32 של פולקסווגן אבל היא לא בסקר)

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

מאחר ולא מדובר כאן על הגרסה הספורטיבית של הרכבים, הבחירה נעשתה בעיקר לפי המראה - ה-147 במקום הראשון ללא ספק.

אחריה המיני, ואת המקום השלישי אצלי חולקות סדרה 1 וה-A3

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

קושי והתלבטות בבחירה בין סדרה 1 (מרשימה, הנעה אחורית) לבין ה-147 (עיצוב יותר ממדהים, ושאר הקומפלימנטים של אלפא)

 

 

נבחרה ה-147, בעיקר בשל התמקדות בגרסאות הרגילות בקבוצה כאן.

 

אמיר.

×
×
  • תוכן חדש...