Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום,

 

אני מחפש המלצה למוסך, אשר ישמש באופן קבוע לתיקון תקלות ברכב שלי - יונדאי לנטרה 1800GT משנת 1994.

 

הרכב נמצא ברשותי כשנתיים, ולפני כן היה מטופל בקפידה ב"מוסך לפיד" בת"א.

מעבר לטיפולים תקופתיים, לא נרשמו עד עכשיו תקלות רציניות, ולכן לא טרחתי לחפש מוסך קבוע.

 

לאחרונה הרכב התחיל לקרטע ולהפגין סימנים של הזדקנות. כעת עליי לטפל בהדרגה בליקויים הבאים:

רעש שסתומים, החלפת ציריות, בדיקת תושבות מנוע, בעיות בהעברת כח (הנחתה) ונזילות שמן קלות.

 

עד עתה ראיתי בפורום המלצה של רפי לין על "רמי שרותי רכב" בת"א. רשמתי לפניי, אם כי ת"א מעט רחוקה.

 

השאיפה היא למצוא מוסך באזור המרכז, קרוב ככל האפשר לנתניה, שיוכל לטפל בתקלות הנ"ל במחיר סביר ובעיקר באיכות ובאמינות.

רצוי, כאמור, להסתמך עליו להמשך חיי הרכב.

 

אודה לכם אם תוכלו לעזור.

 

בברכה,

ואדים דריש

פורסם

יש לי בעיה עקרונית עם מוסכי יבואן, ובמיוחד עם אלה של יונדאי.

 

הנסיון שלי מלמד, כי במקום להקשיב ללקוח, הם מבצעים סדרה שלמה של תיקונים לא נחוצים, כי ככה מוגדר אצלהם בנוהל לרכב שעבר מספר מסויים של קילומטרים, בלי קשר לתקלה.

 

מה גם שהמחירים שלהם בשמיים, בעוד הרמה המקצועית ואיכות העבודה אינן מהגבוהות בארץ. לא מוצדק בעליל.

 

לבסוף, ת"א די רחוקה. אני מחפש משהו יותר קרוב לבית.

פורסם

לעיתים יש הצדקה להחלפת חלקים שכביכול לא דורשים החלפה מיידית, זה נקרא טיפול מונע.

 

בהרבה רכבים כאשר עושים טיימינג מחליפים גם את משאבת המים, דבר שנראה "גנבה" ו"מיותר" לכאורה. הסיבה היא שעושים זאת כטיפול מונע לפני שהמשאבה תתחיל לנזול.

 

זה מה שקורה בטיפולים במוסכים מורשים.

ההסתייגות היחידה שלי ממוסך מורשה היא המחירים המופקעים שהם דורשים. זה הכל.

אל תשכח שמוסך מורשה מכיר את הרכב שלך הכי טוב, ומשתמש בציוד וידע של היצרן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

רפי, הוד השרון מתאים, אשמח לקבל פרטים נוספים.

 

 

סטרלט, אני עובד לפרנסתי על מטוסי הרקולס ובואינג מודל 73'-64' של חיל האוויר, כך שאני יודע דבר או שניים על טיפול מונע ועל מכונאות באופן כללי.

 

המוסכים המורשים מנצלים לעיתים קרובות לרעה את מעמדם כסמכות מקצועית ומוסיפים עבודה לא נחוצה במגמה להגדיל עלויות ולהגביר רווחיות. בפועל, גם החלפים שלהם לא תמיד מקוריים (במיוחד כשמדובר בתחום הפחחות) וגם איכות העבודה לא משהו. מעמדם האיתן נובע ממקדם הפוזה שמוסך יבואן נהנה ממנו.

הדבר החיובי היחידי שניתן לזקוף לזכותם הוא שהמוסכים בד"כ נקיים יחסית ומצויידים היטב. אף על פי כן, עדיין קשה עד בלתי אפשרי למצוא שם מישהו עם השכלה יותר גבוהה מהנדסאי. או, באותו עניין, מישהו שמדבר בשפת בני אנוש ולא מתחבא מאחורי ביטויים עלק-מקצועיים שכל מטרתם להפחיד את הלקוח ולגרום לו להושיט יד לארנק.

 

 

שוב תודה על תגובותיכם המהירות.

×
×
  • תוכן חדש...