Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המוסטנג, שבוע חמישי, תנועה דו סיטרית...


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז בשבוע שעבר שהיה השבוע החמישי לשיפוץ, נמשך פירוק החלק האחורי של הרכב ועכשיו הוא יכול להיות עגלה לשני סוסים משני הצדדים, ממש כמו סיטרואן סהרה...

במקביל החלה צביעת הרכב בצבע מגן נגד חלודה, זה הצבע שחודר למתכת ועוטף אותה ועליו שמים צבע יסוד. כך שכרגע אני לא יכול לאמר איזה צבע יסוד ישים הצבע (שזה בעל מקצוע אחר מזה שעובד על האוטו עכשיו).

והיום, יום שני חגגנו את בוא החלקים הראשונים מארה"ב...

Copy of IMG_3640.JPG

Copy of IMG_3642.JPG

Copy of IMG_3643.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

והנה מה שציפינו לו, חבילות מה"דוד באמריקה"

 

החלקים שהוצאו מהאריזה הן שתי הדלתות.

Copy of IMG_3645.JPG

Copy of IMG_3649.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Mustangs Unlimited

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני,

עבודה יפה ומקצועית.

נשמח לתמונות נוספות.

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהיה מוסטנג..ועוד איך...:-)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם:

 

כשמרכיבים אוטו, מחברים את כל חלקי הפח לג'יג יעודי ששומר על המרחקים הנכונים בין החלקים. כך מונעים עוותים אפשריים בשלדה ובמרכב. איך הפחח אצלך יודע שהריתוך החדש לא יוצא כמה מילימטרים הצידה מאיפה שצריך?

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי ענה...

 

"לפי האוזן" ותאמין לי שיש לו אזניים טובות....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לו באמת עיין חדה וידיים טובות אבל הוא לא הכי מקצועי שיש בארץ.

יש פחחים כמו אבי אביב לדוגמא שעובד ברמה של ארה"ב וכו...

 

אבל מה שבאמת מציק לי שאין אומנים בארץ שיודעים לעשות DECALS ברמה. ועבודות של מברשת אויר.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי יקירי, אני לא יודע מי זה אבי אביב אבל לטעמי הבחור שעושה לבני את הפחחות הוא מספר אחד!!! אני לא מכיר אף אחד שמפרק ו"מעיז" לעשות את מה שהוא עושה לא מבחינת רמה ולא מבחינת טלאים. מה שהוא שכח הרבה אנשים כאן לא למדו ולא ילמדו. אבל איך אומרים - על זה אני ואתה לא נלך לרבנות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...