Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב מנהלים אירופאי


oferman
שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אבי מתלבט בין הרכבים הבאים כולם ברסת 2L בנזין:

1. אופל ווקטרה

2. סיטרואן C5

3. פז'ו 407

4. פורד מונדיאו

 

כיום הוא נוהג על אופל אסטרה וסה"כ מאוד מרוצה מהאוטו.

הדברים שחשובים לו הם:

נוחות

איבזור

גודל

אמינות

ביצועים

 

מה המלצתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הווקטרה יקרה מדי ועם מנוע גדול מדי.

 

אמינות מורידה את שתי הצרפתיות, נוחות מורידה את המונדיאו.

 

שקול טויוטה אוונסיס או סובארו B4.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביקוש היה לרכב אירופאי אבל הבחור מעליי הזכיר קצת מלוכסנות אז: תחשוב על הניסאן פרימיירה! רכב מפנק ביותר 6 הילוכים בידני... נוחות-איכות-אמינות-בטיחות-וצורה מקורית בהחלט!!

 

מה עוד אתה צריך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין הדגמים שציינת, נראה לי כי המונדיאו היא זו שתעמוד באופן המרצה ביותר בדרישותיך. עם זאת, במידה ואתה מוכן להתפשר במעט בביצועים ובאמינות הרי שה-C5 תענה כנדרש על 3 הקריטריונים הראשונים שהצבת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אמינות מורידה את שתי הצרפתיות, נוחות מורידה את המונדיאו"

 

מעבר לענין שרק הדגמים המוקדמים של ה C5 סבלו מבעיות חשמל אשר נפתרו, לא ידוע על שום בעיות אמינות אחרות בסיטרואן, ואין שום ספק שאם נוחות היא הדבר החשוב ביותר, אין מתחרות ל C5 בקטגוריה.

 

ובנוגע לנוחות, אין ספק שהמונדאו מציגה חבילה הרבה יותר מגובשת ונוחה הן מהאונסיס והB4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לבקר בסוכנויות בחודשים האחרונים אחרי התלבטות דומה שהיתה לאבא שלי בין

אופל ווקטרה מונדאו ואקורד. על 407 נהגנו כמה חודשים ברכב מליסינג וחוץ

ממראה חיצוני הרכב הזה אכזבה טוטאלית הן מבחינת נוחות והן מבחינת סביבת נהג ואמינות.

המונדאו סה"כ רכב בהחלט מרשים ביחס למחירו ( לעומת האקורד והווקטרה הוא זול משמעותית)

אבל הוא לא מצליח להתמודד עם "החבילה" המרשימה שמציעות האקורד והווקטרה.

הרכב שהכי הרשים אותנו מבחינת נוחות , סביבת נהג והנאה מנהיגה היא הווקטרה.

רכב פשוט מצויין שסובל מבעיות של יבואן שפשוט הורס את לו את הצורה וזה מתבטא אחר כך

במחירון. במידה והירידת ערך של האופל היתה דומה לאקורד אין ספק שהיינו הולכים עליה.

מה שגרם לנו ללכת על האקורד זה השוק שלה והשמירת ערך הטובה יותר.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-C5 הכי נוחה מבין כולן, וגם מאובזרת וגדולה. האמינות מעט שנויה במחלוקת והביצועים לא מה-TOP CLASS.

המונדיאו מתיישנת אבל עדיין מכונית טובה, הביצועים כבר לא משהו, נוחות הנסיעה טובה, המרווח מצוין, האיבזור סביר, האמינות טובה. המחיר נמוך משמעותית מהאחרות.

 

407 צפופה למדי. בווקטרה לא נהגתי. מתחרות טובות נוספות הן B4 שמציעה חבילה מצוינת (אולי הטובה כיום ביחס התמורה למחיר). פאסאט היא הטובה ביותר כנראה מבחינת יכולת כללית אבל המחיר גבוה מדי. אקורד סובלת גם היא ממחיר גבוה מדי ביחס לתמורה, אבל בסה"כ מדובר במכונית טובה מאוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה407, בלי לחשוב פעמיים.

המכונית שמציעה את הפשרה הטובה ביותר מבין כולן(אולי הסיטרואן טובה יותר, אבל אני לא הייתי יכול לחיות עם העיצוב הפושר הזה). תא הנוסעים שלה ברמה אחרת משל כולן, המנוע אמנם קצת חלש אך מספק, נוחות הנסיעה בסדר גמור וכך גם ההתנהגות. אני כאחד שנסע ברב המכוניות בקבוצה הזאת, הייתי בוחר ב407 בלי להסס. הבחירה השנייה היא הווקטרה ולאחריה ה-C5. את המונדיאו הייתי מוריד מהרשימה מפני שמדובר כבר במכונית ישנה מאוד(אך למרות זאת עדיין מצוינת), שמדי שנה עוברת מתיחת פנים כדי להשאיר אותה בתחרות. היא נופלת בעיקר בעיצוב ובתא הנוסעים שלה. הפלוס העיקרי זה ההתנהגות, שגם לא מרשימה כבעבר.

 

הייתי שוקל גם אוונסיס(שקיבלה תג מחיר תחרותי ביותר), אקורד, B4 ומאזדה 6. הרביעייה הזאת לא פחות טובה מהרביעייה האירופאית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-C5 הכי נוחה מבין כולן, וגם מאובזרת וגדולה. האמינות מעט שנויה במחלוקת והביצועים לא מה-TOP CLASS.

המונדיאו מתיישנת אבל עדיין מכונית טובה, הביצועים כבר לא משהו, נוחות הנסיעה טובה, המרווח מצוין, האיבזור סביר, האמינות טובה. המחיר נמוך משמעותית מהאחרות.

 

407 צפופה למדי. בווקטרה לא נהגתי. מתחרות טובות נוספות הן B4 שמציעה חבילה מצוינת (אולי הטובה כיום ביחס התמורה למחיר). פאסאט היא הטובה ביותר כנראה מבחינת יכולת כללית אבל המחיר גבוה מדי. אקורד סובלת גם היא ממחיר גבוה מדי ביחס לתמורה, אבל בסה"כ מדובר במכונית טובה מאוד.

 

רוני

אתה לא קצת סותר את הקביעה של ירחון אוטו לגבי הפאסאט?

אם ניקח את נוחות הנסיעה לדוגמא, הרי ששם לא רק שהB4 הייתה נוחה ממנה, אפילו המאזדה 6 עפ"י ירחון אוטו הייתה נוחה יותר בכבישי ישראל.

גם בתחום הדינאמי הייתה ידה של הפאסאט על התחתונה, כאשר כל החבורה מלוכסנת העיניים, הייתה עדיפה עליה.

אני חושב שיכולת כוללת טובה, קשורה לאותה נוסחה לא ידועה, של נוחות (רכות) ואחיזת כביש (בשילוב הנאה בנהיגה) שאלו הם האלמנטים החשובים באמת ברכב (בוודאי בקטגוריה הזו).

 

לשואל השאלה, באם מדובר על רכב עפ"י הקריטריונים שהצגת, הסיטרואן היא העדיפה מכולם.

היא הנוחה מכל המתחרות בקטגוריה, מרווחת מאוד, בעלת תוצאות מבחני הריסוק הטובים ביותר בקטגוריה ולזכותה עומד מנוע סביר ביחס למקובל בקטגוריה.

 

מצטרף בחום להמלצה על הB4 שהיא לדעתי מביאה את השילוב הטוב ביותר בקטגוריה של נוחות ואחיזת כביש טובה. אם אותו מנהל היה מוכן לפתוח את אופקיו הוא היה מגלה רכב שעולה על כל הרשימה שהצעת.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא קצת סותר את הקביעה של ירחון אוטו לגבי הפאסאט?

 

להזכירך, אני השתתפתי במבחן הזה. שים לב לקביעה הסופית: ה-B4 מנצחת בגלל תמורה מצוינת למחיר. הפאסאט מסיימת שניה אך מציבה רף חדש של איכות ותחושת יוקרה. נכון שה-6 הייתה נוחה יותר מבחינת נוחות נסיעה, אבל היא מרעישה ופחות מלוטשת מהפאסאט, שאמנם מנתקת אותך מהכביש אבל גורמת לך להרגיש הכי מכובד מכולן. מהבחינה הדינמית אכן הייתה הפאסאט אחרונה, אבל אתה חייב להבין שלא מדובר בפאסאט דור קודם מבחינת התנהגות כביש - הפאסאט החדשה בהחלט מבצעת היטב בתחום הזה, פשוט לא טוב כמו האחרות. בשורה התחתונה עבור מי שלא מחפש להשטיח פניות, הפאסאט תעשה את העבודה טוב מאוד.

 

בסופו של דבר ה-B4 ניצחה במבחן בגלל תמורה לכסף עדיפה ושילוב מצוין של איכויות, אבל הפאסאט תקסום לרבים יותר שכן האיכות שלה נגישה יותר - בכניסה אליה קל לראות את ההבדלים לעומת האחרות, ומבחינה טכנולוגית היא משתווה או עולה על כולן. נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש, הגם שאינן הטובות ביותר בחבורה, הן בהחלט ברמה טובה שלא תפריע למרבית האנשים. בכלל, שוק המשפחתיות הגדולות הוא השוק הקשה ביותר - כמעט כולן מאוד איכותיות.

בקטגוריה הזו התנהגות כביש מלוטשת פחות חשובה, ומרווח, איכות, איבזור וכוח מנוע מדברים יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכל העוזרים המכובדים.

 

אני מודע לכך שה-B4 אוטו מעולה (היתה לנו בעבר לגאסי 2L) אולם אבי לא מוכן להתפשר והוא רוצה אך ורק רכב אירופאי.

עינייני שמירת ערך לא כל כך מעניינים אותו מאחר והוא לא קונה את הרכב ולא אמור לדאוג למכירה שלו.

אנחנו מאוד פוזלים לכיוון של הווקטרה אך נראה לי שרק לאחר נסיעת מבחן ברכבים נדע בוודאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מנהלים לא נוח (בטח בהתחשב במחיר ובהשוואה למתחרות היותר טובות) הוא פרמטר סופר-חשוב בקטגוריה הזו. בהתחשב בעובדה שהפאטסט החדשה פחות מהנאה לנהיגה מהמתחרות, במה שונה הפאסאט החדשה מהקודמת שהייתה פחות מהנה ופחות נוחה למול המתחרות אבל הייתה שקטה ומרווחת מאוד. מצחיק אותי שתמיד נלחמו אנשים בפורומים השונים להסביר את הייתרונות של דור ה-5,6 של דגמי הפיז'ו שזכו לשילדות מדהימות בדיוק בפרמטרים הללו. פתאום באות מכוניות יפאניות שמבצעות יותר טוב מהמתחרות האירופאיות ואז הפרמטרים הללו פחות חשובים? אגב איזה טכונלוגיות מדהימות יש בפאסאט בנזין (הנעה של רכב בשלט רחוק הוא לא טכנולוגיה



הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאסאט איננה מכונית לא נוחה. היא גם לא "לא מתנהגת". כמו שכבר ציינתי, בקטגוריה הזו (משפחתיות-גדולות) כמעט כל המתחרות משובחות בהחלט, וזו אולי הקטגוריה הכי קשה מהבחינה הזו (מהבחינה שקשה לקבוע מנצחת כיוון שבאמת כולן טובות).

 

זה שה-B4 ואפילו המזדה 6 יותר נוחות מהפאסאט במרבית המקרים, לא אומר שהיא גרועה בנושא. גם העובדה שהן מתנהגות יותר לא גורסת כי הפאסאט מתנדנדת כמו קודמתה. לקראת סוף החיים של הפאסאט דור קודם יצאו הרבה מתחרות חדשות וטובות משמעותית בסעיף ההתנהגות, וזה רק הדגיש את החוסרים שלה בנושא. הפאסאט החדשה מכפה על חוסרים אלו, אבל פשוט לא מגיעה לרף הגבוה שהציבו המתחרות. מצד שני היא בהחלט בראש הרשימה מבחינת איבזור, שקט, מרווח, איכות חומרים וכולי.

בנוגע ל"טכנולוגיות" - לפאסאט מנוע FSI מצוין, גיר 6 הילוכים (שאין לאף אחת מהמתחרות), בלם יד חשמלי ועוד מגוון פריטי איבזור סטנדרטיים שאין לרוב האחרות, או יש להן רק כתוספות (פתח מיזוג מאחור, בקרת אקלים כפולה, בקרת משיכה ויציבות). שים לב שאלו לא טכנולוגיות פורצות דרך - פשוט נדבך נוסף לתחושת העושר והאיכות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...