Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרינץ מעניינת למכירה


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 6689 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתוך לוח Yad2:

N.S.U PRINZ 1200 חצי אוטומט, שנת 1972, יד 4, 5000 ש"ח, טלפון 050-5350230 (אבי)

 

נא לא לפנות אלי, אין לי קשר למוכר. המודעה נמצאת בלוח רכבים פרטיים, תחת "אחר" בקטגוריית "יצרן".

 

נ.ב. מי שהולך לבדוק אותה, מוזמן לגלות לי בסוד מה יש מתחת לכיסוי שמימינה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב המכוסה ממש מזכיר לי קפרי (כי אני יודע איך קפרי מכוסה ניראית) רק שיש לי בעיה עם הגובה (אולי היא בלי אויר בגלגלים).

 

 

אופרי

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

QUOTE=sun34]מה הכוונה חצי אוטומט? באיזה סוג גיר מדובר

 

גיר חצי אוטומטי מסוג זה היה נפוץ למדי במכוניות אירופאיות קטנות ובינוניות בסוף שנות הששים / תחילת השבעים.

זהו שילוב של גיר ידני רגיל (בחיפושית היה חסר הילוך אחד) עם ידית הילוכים רגילה, מצמד מכני קונוונציונאלי (ללא דוושה) המופעל בעזרת בוסטר ואקום (בדומה למגבר בלם), אשר מחובר בטור לממיר מומנט.

המצמד היה מופעל בעת נגיעה בידית ההילוכים (מפסק בידית), וממיר המומנט היה מאפשר נסיעה עם פחות החלפות הילוכים.

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

QUOTE=sun34]מה הכוונה חצי אוטומט? באיזה סוג גיר מדובר

 

גיר חצי אוטומטי מסוג זה היה נפוץ למדי במכוניות אירופאיות קטנות ובינוניות בסוף שנות הששים / תחילת השבעים.

זהו שילוב של גיר ידני רגיל (בחיפושית היה חסר הילוך אחד) עם ידית הילוכים רגילה, מצמד מכני קונוונציונאלי (ללא דוושה) המופעל בעזרת בוסטר ואקום (בדומה למגבר בלם), אשר מחובר בטור לממיר מומנט.

המצמד היה מופעל בעת נגיעה בידית ההילוכים (מפסק בידית), וממיר המומנט היה מאפשר נסיעה עם פחות החלפות הילוכים.

עכשיו אני לא מבין כלל- גם מצמד מכני וגם ממיר מומנט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני לא מבין כלל- גם מצמד מכני וגם ממיר מומנט?
אכן כך. המצמד המכני (כאמור ללא דוושה) נחוץ כדי לאפשר החלפת הילוכים (ידנית), אך ממיר המומנט מאפשר עצירה (ללא "חניקת" המנוע) גם אם המצמד המכני לא "לחוץ" (כלומר לא נוגעים בידית ההילוכים).

כמו שנאמר קודם, הממיר נותן גמישות ונדרשת הרבה פחות החלפת הילוכים. למשל - בחיפושית ה"אוטומטית" היו רק 3 הילוכים קדימה, כשהנמוך (נקרא "LOW" ) כמעט שלא נדרש בנסיעה רגילה. ל-2 ההילוכים הבאים קראו "1" לנסיעה עד 60 קמ"ש, ו-"2" לנסיעה מהירה. אלה כנראה היו מקבילים להילוכים 3 ו- 4 של חיפושית רגילה, כשהממיר מספק את ההפחתה הנוספת. לכן, בנסיעה בתוך העיר הנהיגה היתה כמעט כמו באוטומט מלא (גם הביצועים היו "כמעט ").

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6689 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...