Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתלבט לגבי קניית אופל קורסה 1.2 שנת 2001, אוטומטית (טיפטרוניק)

ידוע לכם על מחלות מיוחדות שלה? האם היא די "עגלה" מכיוון שנפח המנוע שלה הוא רק 1200?

אני מחפש אוטו קטן (אך מרווח מספיק) שיהיה נעים לנהיגה, אמין ובעל צריכת דלק נמוכה.

הבנתי שחלקים ותיקונים מעט יקרים מהיפניות, אבל עד כמה יקרים?

האלטרנטיבה שלי היא הסיריון 1.3 שדי חיפשתי בנרות לאחרונה אך ללא הצלחה ולכן התחלתי

לפזול לכיוון האופל קורסה המדוברת.

 

שוב, כל מידע יתקבל בברכה.

תודה.

פורסם

גם אני מחפש מיידע בנושא .

 

מעונין לדעת גם על גיר טיפטרוניק המותקן ברכב זה .

 

אעריך חוות דעת ומיידע

 

יואב .

פורסם
שלום לכולם,

 

 

האלטרנטיבה שלי היא הסיריון 1.3 שדי חיפשתי בנרות לאחרונה אך ללא הצלחה ולכן התחלתי

לפזול לכיוון האופל קורסה המדוברת.

 

שוב, כל מידע יתקבל בברכה.

תודה.

הייתי ממליץ לך בין היתר לפזול גם לכיוון השרייד,והיאריס.בהצלחה:-)

פורסם

הקורסה המדוברת היא לא בעלת גיר טיפטרוניק,אלה איזיטרוניק,כלומר גיר רובוטי,שהוא למעשה גיר רגיל בעל הפעלה אוטומטית.

היתרון הוא בכך שיש לה 5 הילוכים ואין אובדני כוח בגלל ממיר המומנט,החיסרון המשמעותי הוא פעולה מאד לא נעימה במצב אוטומט,בייחוד בעיר.

חנייה,לדוגמא,היא ממש סיוט,ודורשת מיומנות(בעלייה למשל,המכונית מידרדרת).

למעט עיניין הגיר,הקורסה מכונית לא רעה ועלה ברוב הפרמטרים על הסיריון 1.3.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הקורסה המדוברת היא לא בעלת גיר טיפטרוניק,אלה איזיטרוניק,כלומר גיר רובוטי,שהוא למעשה גיר רגיל בעל הפעלה אוטומטית.

היתרון הוא בכך שיש לה 5 הילוכים ואין אובדני כוח בגלל ממיר המומנט,החיסרון המשמעותי הוא פעולה מאד לא נעימה במצב אוטומט,בייחוד בעיר.

חנייה,לדוגמא,היא ממש סיוט,ודורשת מיומנות(בעלייה למשל,המכונית מידרדרת).

למעט עיניין הגיר,הקורסה מכונית לא רעה ועלה ברוב הפרמטרים על הסיריון 1.3.

הסיוט הוא למרובעים שבנינו. מי שמשווה את הגיר הזה לגיר אוטומט או ידני טועה כי הוא בחיים לא ישתווה לאף אחד מהם, הוא פשרה בין ידני ואוטומט. יש כאלה שמסתדרים עם זה ויש כאלה שלא, לכן מומלץ לעשות נסיעת מבחן לפני שאתה ננעל על הרכב.

לפותח השרשור, אני ממליץ לך לעשות חיפוש, אני זוכר לפחות 2 שרשורים שדברנו על הרכב בהרחבה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...