Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי



נו..מחפשים טיוטה קורולה 2003

תקציב..יש ..על הגבול ממש!!

היום קפצתי לראות רכב

פרטי ..בדקתי היטב

GLI

יד ראשונה עבר 80 אלף קמ

הבחור מבקש מחירון ומשאיר לי את הרכב לבדיקה איפה שארצה

מכיר אותו דרך המישפחה כך שהוא באמת סומך אלי שלא אגנוב לו את הרכב

 

אמרתי שאחשוב ואחזור אליו

ברך הביתה קפצתי לאכול שוורמה

אדם מבוגר ראה אותי עם תג החברה על החולצה שלי ושאל מה אני עושה רחוק מהעבודה

סיפרתי לו.

בוא ותראה אמר לי..יש לי בחוץ כאן בחנייה קורולה 2002 ..מהדגם הקודם

הרכב יד ראשונה פרטי אצלו והוא יצא לפנסיה ולא צריך 2 מכוניות בבית

הרכב עם 30 אלף קמ בלבד GLI

מטופל במוסך במרכזי ברחובות שם הוא נקנה וגר.

הוא מבקש 85 אלף כשהמחירון שלו הוא 79 אלף

מוכן לבדיקה..לגשת איתי למוסך והכל!!

 

אישתי לא רוצה את הדגם הזה בגלל הצורה שלו..בעיני יפה!!

זה נראה לי מציאה ואני מנסה לשכנע אותה

הרכב שמור ונראה ממש טוב!!

 

מה נראה לכם רבותי?

תודה

גיא

 

 

פורסם

אני אומר - מה שאשתך אומרת. מציאה או לא אם היא תקטר לך על הצורה של האוטו אח"כ זה לא שווה את הכסף שתחסוך או את המציאה...:-)

 

בגדול גם אני הייתי מעדיף את הצורה החדשה ופנסיונרים לא חסר בארץ אתה רק צריך למצוא מציאה כזאת בדגם הרצוי. תבדוק בליסינג למיניהם למרות שאת הקורולות קשה מאד למצוא. אולי תוכל להוציא אותם קצת יותר בזול או למצוא אחת טובה במיוחד.

פורסם

מבחינה בטיחותית הקורולה הישנה פחות טובה מהחדשה, שלא לדבר על המרחב במושב האחורי ,הדיי עלוב.

 

בנוסף, אין שום סיבה לשלם 6 מעל המחירון על טויוטה קורולה .

 

אנחנו רכשנו 2001 יד 1 עם 30 אלף ק"מ ,GLI עם ספויילר ומגנזיום , מזקן שלא נסע עם האוטו,ב1000 מעל, כאשר מבחינתי זה היה תוספת על היד, ק"מ, הספויילר והמגנזיום...

 

ב85 עדיף כבר לקנות את שנת 2003...

 

נ.ב. רד מהספציפית הזאת , הק"מ גבוה מדי לשנת 2003.

 

נ.ב.2. אם אתה רוצה לחכות עוד קצת, ברגע שמתחלפת שנת דגם, כל הזקנים שרכביהם בני 3 מוכרים, מכיוון שפגה האחריות , ובדרך כלל מדובר בייקים שלא מוכנים להחזיק מוצר ללא אחריות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מבחינה בטיחותית הקורולה הישנה פחות טובה מהחדשה, שלא לדבר על המרחב במושב האחורי ,הדיי עלוב.

 

בנוסף, אין שום סיבה לשלם 6 מעל המחירון על טויוטה קורולה .

 

אנחנו רכשנו 2001 יד 1 עם 30 אלף ק"מ ,GLI עם ספויילר ומגנזיום , מזקן שלא נסע עם האוטו,ב1000 מעל, כאשר מבחינתי זה היה תוספת על היד, ק"מ, הספויילר והמגנזיום...

 

ב85 עדיף כבר לקנות את שנת 2003...

 

נ.ב. רד מהספציפית הזאת , הק"מ גבוה מדי לשנת 2003.

 

נ.ב.2. אם אתה רוצה לחכות עוד קצת, ברגע שמתחלפת שנת דגם, כל הזקנים שרכביהם בני 3 מוכרים, מכיוון שפגה האחריות , ובדרך כלל מדובר בייקים שלא מוכנים להחזיק מוצר ללא אחריות.

יש סיבה לשלם מעל המחירון לקורולה. לא סתם זה הרכב הכי מבוקש בשוק ואם מדובר ברכב מטופל עם נתונים טובים אז שווה לשלם מעל.

אייל, אני לא יודע כמה קורולות אתה מכרת בחיים אבל אנחנו מכרנו את הקורולה שלנו עם נתונים מדהימים ודרשנו כ-5K ש"ח מעל המחירון, כל היום הטלפון לא הספיק לצלצל וכל יום באו לפחות 3 אנשים לראות את הרכב. אחרי שגילינו שיש קצה שלדה ירדנו למחירון ותוך יומיים מכרנו אותה רק עם שלט על האוטו (הבחור הצעיר שקנה אותה, לקח אותה בזמן שמישהו אחר בדק אותה, הספיק לו 5 דקות לעיין בבדיקה בשביל להבין שמדובר ברכב מטופל מאוד).

ועוד משהו קטן, הקורולה בדגם החדש כבר משווקת מעל ל-3 שנים, אנחנו באפריל מחזירים את הקורולה שלנו לחברה (וכנראה מזמינים אחת חדשה אם ההורים שלי לא יתחרפנו ויזמינו מאזדה3) ואנחנו הזמנו אותה חצי שנה אחרי שהתחילו לשווק בארץ. אני זוכר מתי הציגו אותה, זה היה באוטומטור, אנחנו באמת שקלנו לקנות אותה (לא מליסינג) ודיי התאכזבנו מאיך שהיא נראת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בחברה בה אני עובד מתחילים בקרוב למכור את דגמי 2004 קורולה SUN מליסינג עם כ-75000 ק"מ.

 

המחיר צפוי להיות כ-10-15% פחות ממחירון לוי יצחק. בערך ב-50% מהמקרים העובדים קונים את המכוניות עבור בני משפחה.

 

אם ישארו מכוניות במצב טוב למכירה חופשית אשתדל לפרסם כאן לטובת גולשי הפורום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בחברה בה אני עובד מתחילים בקרוב למכור את דגמי 2004 קורולה SUN מליסינג עם כ-75000 ק"מ.

 

אם ישארו מכוניות במצב טוב למכירה חופשית אשתדל לפרסם כאן לטובת גולשי הפורום.

מתי זה אמור לקרות?

פורסם
יש סיבה לשלם מעל המחירון לקורולה. לא סתם זה הרכב הכי מבוקש בשוק ואם מדובר ברכב מטופל עם נתונים טובים אז שווה לשלם מעל.

אייל, אני לא יודע כמה קורולות אתה מכרת בחיים אבל אנחנו מכרנו את הקורולה שלנו עם נתונים מדהימים ודרשנו כ-5K ש"ח מעל המחירון, כל היום הטלפון לא הספיק לצלצל וכל יום באו לפחות 3 אנשים לראות את הרכב. אחרי שגילינו שיש קצה שלדה ירדנו למחירון ותוך יומיים מכרנו אותה רק עם שלט על האוטו (הבחור הצעיר שקנה אותה, לקח אותה בזמן שמישהו אחר בדק אותה, הספיק לו 5 דקות לעיין בבדיקה בשביל להבין שמדובר ברכב מטופל מאוד).

ועוד משהו קטן, הקורולה בדגם החדש כבר משווקת מעל ל-3 שנים, אנחנו באפריל מחזירים את הקורולה שלנו לחברה (וכנראה מזמינים אחת חדשה אם ההורים שלי לא יתחרפנו ויזמינו מאזדה3) ואנחנו הזמנו אותה חצי שנה אחרי שהתחילו לשווק בארץ. אני זוכר מתי הציגו אותה, זה היה באוטומטור, אנחנו באמת שקלנו לקנות אותה (לא מליסינג) ודיי התאכזבנו מאיך שהיא נראת.

זה נכון אולי עבור קורולות מהדור הראשון בארץ, כמו שהיתה לכם.

בשביל הדור הקודם צריך טיפה להתאמץ, אבל לא יותר מדי...

והדור הנוכחי, כבר פזורות כפטריות שאחרי הגשם, הרכב נהפך לפופולארי מאוד.

 

אבל, אם היתה נופלת לידי RUNX ידנית, שחורה, ברמת גימור LUXURY, לא בטוח שהייתי מוותר על לקנות אותה :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בסה"כ אין לך מה לרוץ, המציאה שהזכרת לא כזאת מציאה אז נכון יש קילומטרז' נמוך ונכון האוטו נשמע מטופל ומתוחזק הייטב אבל בחייאת רבאק 5 מעל המחירון בשביל ט-ו-י-ט-ה--ק-ו-ר-ו-ל-ה!?! השתגעתם? השוק מוצף בקורולות מכל דור שרק תרצה בכל רמת איבזור שרק תרצה, פרטיות, מהשכרה, ליסינג רק תגיד!

 

 

חבר קנה, קורולה 2002 (הדור הקודם) במחירון עם 40 אלף קילומטר על השעון מטופלת רק במורשה ויד ראשונה.

 

אבי.

פורסם
בסה"כ אין לך מה לרוץ, המציאה שהזכרת לא כזאת מציאה אז נכון יש קילומטרז' נמוך ונכון האוטו נשמע מטופל ומתוחזק הייטב אבל בחייאת רבאק 5 מעל המחירון בשביל ט-ו-י-ט-ה--ק-ו-ר-ו-ל-ה!?! השתגעתם? השוק מוצף בקורולות מכל דור שרק תרצה בכל רמת איבזור שרק תרצה, פרטיות, מהשכרה, ליסינג רק תגיד!

 

 

חבר קנה, קורולה 2002 (הדור הקודם) במחירון עם 40 אלף קילומטר על השעון מטופלת רק במורשה ויד ראשונה.

 

אבי.

אבי, אז לחבר שלך שיחק המזל. חבר שלי כבר 3 חודשים מחפש פולו/פיאסטה/איביזה ללא הצלחה. בשוק של היום שמוצף רכבים קרועים, רכבי חברה וליסינג למצוא רכב פרטי ושמור זה ממש קשה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

היי

כידוע לכם אני מחפש טיוטה קורולה 2003.

יש לי קשרי מישפחה ב חברת ליסינג ידועה.

קיבלתי מהקרוב משפחה טלפון היום על טיוטה קורולה 2003 שתיכנס מחר למכירה.

הוא גם מסר לי את שם החברה בה היה הרכב ב 3 שנים האחרונות.

אמר לי כי הוא אישית בדק כי הרכב טופל כראוי..ללא תאונות והרכב "נקי" וממש בסדר.

לגבי המחיר..אוכל לקבל אותה ב 77 אלף שקל .

אני אפילו אנסה ללחוץ קצת יותר אליהם.

הרכב עם 86 אלף קמ "

צבע כסף מטאלי.

אוכל לקחת לבדיקה היכן שארצה וכל דבר הכי קטן..יטופל מיידית.

חצי שנה אחריות מלאה על המנוע והגיר.

 

סהכ" בעקבות הקשרים שם ..התיחסו אלי ממש בסדר ואוכל לקבל כל אינפורמציה על הרכב.

מה דעתכם?

היכן יותר טוב לבדוק את הרכב?

מכון אלן חולון ? או קומפיוטסט ראשון לציון.

 

ידוע לי מכמה אנשים שיש כרגע ובכלל בעייה עם קניית רכב זה כי הרכב מבוקש.

 

תודה

גיא

פורסם
זה נכון אולי עבור קורולות מהדור הראשון בארץ, כמו שהיתה לכם.

בשביל הדור הקודם צריך טיפה להתאמץ, אבל לא יותר מדי...

והדור הנוכחי, כבר פזורות כפטריות שאחרי הגשם, הרכב נהפך לפופולארי מאוד.

 

אבל, אם היתה נופלת לידי RUNX ידנית, שחורה, ברמת גימור LUXURY, לא בטוח שהייתי מוותר על לקנות אותה :-D

לך לסוכנות טויוטה ביגאל אלון, יפלו לך גם 10 (ואולי אחת כבר נפלה ונמצאת בתצוגה...).

 

וברצינות, אייל - קורולה? רק בגלל הפוזה של הרנקס? בתקציבים כאלה גבוהים, חראם על הכסף לקנות טויוטה!

פורסם

אז קנינו 2003 SUN כסופה יפה 70K מליסינג במחיר סביר אחריות לשנה וכ"ו

 

מאז לא עוזבים אותנו , ממש מטרד , מוכר ? וחוזר חלילה .

 

רק כשנוסעים ומתנסים בכל מניי מצבים נהנים ומבינים למה .

 

קודם מזדה נראתה לנו טוב, עכשיו בדיעבד נראית לנו עגלה .

 

אז אם סחירות חשובה , בטח כדאי לרכוש .

 

ה- 2002 ממש לא מרווחת אין מה להשוות .

פורסם
לך לסוכנות טויוטה ביגאל אלון, יפלו לך גם 10 (ואולי אחת כבר נפלה ונמצאת בתצוגה...).

 

וברצינות, אייל - קורולה? רק בגלל הפוזה של הרנקס? בתקציבים כאלה גבוהים, חראם על הכסף לקנות טויוטה!

אולי התברגנתי, ובנוסף לכל, אני לא מוצא פולו / גולף GTI....

אפילו עברה מחשבה בראשי לקחת רכב ליסינג (מחשבה שחלפה מהר מאוד)

 

:-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
היי

היכן יותר טוב לבדוק את הרכב?

מכון אלן חולון ? או קומפיוטסט ראשון לציון.

תבדוק בקומפיוטסט באיזור התעשיה הישן ברח' משה בקר בראשל"צ אצל חברנו מנהל הפורום קומפי - עמית.

 

בהצלחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...