Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התערוכה אמנם הייתה כבר לפני חודשיים אבל כרגע נזכרתי שבעצם לא העלתי אף תמונה ממנה :-P.

אני אעלה שלושה-ארבעה-שמונה שרשורים עם דברים שאני אהבתי בתערוכה ולאו דווקא את אלו שראיתם כבר בעיתונים, כי, אהממ, כבר ראיתם אותם... בקיצור, תהנו!

 

חברה שלי (כמעט 1.80 מ', לא יד קטנה במיוחד) שמה את היד שלה ליד הטורבו החדש של PTE למכוניות דראג להמחשה :-o -

 

SEMA-017w.jpg

 

פורד טרחו והביאו דיינו לתצוגה, הכל כדי למקם עליו מוסטאנג מוגדשת ולקיים עליה מירוצי דראג מול הקהל בלי לזוז מילימטר -

 

SEMA-054w.jpg

 

יוקוהמה החליטו שהכי טוב להראות לקהל מה הצמיגים שלהם שווים במסלול ג'ימקאנה / דריפטינג, ומה יותר טוב מלוטוס אליז, ניסאן סילביה ופורד קראון ויקטוריה משטרתית להדגים? :lol:

 

SEMA-053w.jpg

 

ההוט-רוד הזו הייתה אחת ממכוניות התצוגה של וולבו. באמת. :shock3:

 

SEMA-207w.jpg

 

GREDDY מביאים את הסיוויק SI החדשה עם מגדש, איך לא (למי שהיה ספק לאן העתיד הולך) -

 

SEMA-120w.jpg

 

אני כמעט בטוח שניסו לפרסם משהו בביתן הזה אבל לא לגמרי סגור על זה -

 

SEMA-156w.jpg

 

גם כאן אני לא מצליח להיזכר מה בעצם הייתה מטרת התצוגה (איזו תצוגה?) -

 

SEMA-532w.jpg

 

נחזור למכוניות.

ל-S2000 של נהג המירוצים המפורסם סטפן "PAPA" פאפאדקיס יש V-Mount שנראה מעולה -

 

SEMA-115w.jpg

 

Factory Five Racing שבימים כתיקונם מייצרים רפליקות של קוברה הביאו לתערוכה את שלדת הצינורות המלהיבה הזו כשהיא מכילה את מנוע ה-LS7 של הקורבט Z06 החדשה -

 

SEMA-166w.jpg

 

בחוץ עמדו להם זוג ההאמרים הבאים: H2 מוגבה ו... H6 :evil: -

 

SEMA-322w.jpg

 

יפות יפות שבא לבכות.. סילביה S15 מדהימה מככבת בביתן הקלאצ'ים של EXEDY -

 

SEMA-287w.jpg

 

ואתם חשבתם שלשים טרקטורון בארגז של טנדר זה טריק נחמד... Sand rail על F550 -

 

SEMA-303w.jpg

 

חרטום של מאזדה RX7 למירוצי דראג. אסור להניע ליד חתולים, כלבים קטנים ופעוטות, חשש הישאבות לטורבינה -

 

SEMA-259w.jpg

 

יונדאי הציגה את הקופה הזו שנבנה בה שילוב מעניין של משהו דמויי כלוב התהפכות ומערכת עצבנית. הסאבים מאושרים ע"י ה-FIA -

 

SEMA-160w.jpg

 

ולסיכום לעת עתה, המשרד של אלונזו -

 

SEMA-517w.jpg

 

המשכים יבואו 8),

 

מוטי

פורסם

אחח, איזה תמונות.. מאיפה הבאת את הבחורות האלה, זאת אומרת.. המכוניות האלה:wink:

ואני חייב לציין, שכמה שאני חובב האמרים, ההאמרים הנ"ל פשוט מכוערים..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

תמונות מצויינות, תודה!

 

ונראה לי שהבנתי מה צילמת פה, כנראה החידוש האחרון בתחום ה-P.A.G (כלומר Personal Air Bags :lol:)

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

סלח לי שאני שואל, כן?!

אבל אני לא מעורה בעולם השיפורים, מה זה V mount?

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

:cry: אני רוצה אחת מהמכוניות האלה שבתמונות..

 

נו טוב לפחות בלונדינית אחת

 

שמע אני ממש התרשמתי מהתמונות

תודה רבה שהעלתה אותם!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

אני עדיין בשוק מההאמר H6 בחיים לא ידעתי על קיומו

 

ההאמר הזה משווק ? או שזה רכב מוזמן אישית או משהו כזה?

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

בטח custom חד פעמי של איזשהו משפר משוגע.

 

מוטי, תמונות .

הטורבינה, היוזמה של יוקוהמה וההאמר H6 המוטרפת הזו(אהבתי את הכינוי, אגב.) ראויות לשבח מיוחד.

 

וכמובן איך אפשר בלי איזה ממתק..

 

SEMA-156w.jpg

 

תודה.

 

אור.

פורסם
סלח לי שאני שואל, כן?!

אבל אני לא מעורה בעולם השיפורים, מה זה V mount?

V-Mount היא שיטת התקנה לרדיאטור ואינטרקולר כדי לייעל את זרימת האויר עליהם.

תחשוב על התקנה רגילה שהאינטרקולר עומד לפני הרדיאטור - זרימת האויר לרדיאטור לא רק שנפגעת מהמחסום שלפניה, אלא גם שהאויר שכן זורם דרך האינטרקולר ומגיע לרדיאטור הוא אויר שכבר התחמם על האינטרקולר ויעילותו בקירור הרדיאטור פוחתת.

 

בא אדם חכם ושינה את הזוויות שהאינטרקולר והרדיאטור עומדים אחד ביחס לשני כשהם לא מפריעים לזרימת האויר, מן V כזו ששוכבת על הצד או נגיד במקרה של ההונדה המצולמת צורת ר' - הרדיאטור עומד והאינטרקולר שוכב למעלה כמו שניתן לראות בתמונה, שניהם מקבלים אויר כמו שצריך מהפגוש הקדמי ובד"כ יש על מכסה המנוע פתח מעל האינטרקולר שאפילו עוזר לו לשאוב את האויר המחומם שעובר דרכו החוצה.

כערך מוסף, במכוניות שבהן האינטרקולר מותקן בשכיבה צנרת הגדישה בד"כ קצרה מאוד (מה שאפשר באמת לראות בתמונה) וכתוצאה מכך תגובת הדוושה משתפרת.

 

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...