Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם יש לך כוונה להחזיק את הרכב רק למשך שלושת שנות האחריות שלו - הייתי הולך על האינסיגניה

 

יום אחרי האחריות מכל מה שקראתי על המוסכים של UMI הייתי מוכר את הרכב :-D -> עד כמה זה נכון או לא אני לא יודע אבל זה לא משרה עליי רוגע.

 

המונדיאו נותנת חבילת אבזור יוצאת מן הכלל אבל אם הסופרב מצויידת במנוע TSI - הסופרב תהיה הבחירה שלי וגם כאן מדובר ברכב מאוד מאוד נוח ומאוד מאוד מפנק.

 

המונדיאו יותר יפה ממנה (לדעתי) אבל הסופרב עדיין תהיה עדיפה בעיניי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי האופל. אני חושב שהיא גם החזקה יותר מבין ה 3 לא?

 

שנה שעברה הייתי ממליץ על הסופרב כמעט על כל רכב אחר בגלל מנוע TSI, היום לאינסיניה יש מנוע יותר חזק ואם המונדאו גםן תבוא עם מנוע טורבו עם כוח דומה אז גם אופציה אם לא אז לרדת ממנה ומהר כי אין בכלל מה להשוות בין המנועים האלו למנועי 2000-2300 רגילים...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

כמה שנים הרכב יהיה ברשותך? האופל הוא רכב חדש בארץ יחסית לכן קשה לדעת איך הוא יהיה מבחינת אמינות. בכל הנוגע לנוחות, גודל ופינוק לדעתי יהיה לו קשה להתחרות בסקודה. מה גם שהוא יקר יותר ומאובזר פחות. לפי הנתונים האופל חזקה יותר אך יש לקחת בחשבון שיש לה הילוך אחד פחות והיא כבדה יותר מהסקודה. לכן היא גם אוכלת יותר דלק, נתון משמעותי מאוד כרגע.

פורסם
אם יש לך כוונה להחזיק את הרכב רק למשך שלושת שנות האחריות שלו - הייתי הולך על האינסיגניה

 

יום אחרי האחריות מכל מה שקראתי על המוסכים של UMI הייתי מוכר את הרכב :-D -> עד כמה זה נכון או לא אני לא יודע אבל זה לא משרה עליי רוגע.

 

המונדיאו נותנת חבילת אבזור יוצאת מן הכלל אבל אם הסופרב מצויידת במנוע TSI - הסופרב תהיה הבחירה שלי וגם כאן מדובר ברכב מאוד מאוד נוח ומאוד מאוד מפנק.

 

המונדיאו יותר יפה ממנה (לדעתי) אבל הסופרב עדיין תהיה עדיפה בעיניי.

הסופרב רכב טוב,אבל הנוחות נסיעה שלו קשה,והרכב מתרסק על בורות כמו..רכב אסייתי.

פורסם
הסופרב רכב טוב,אבל הנוחות נסיעה שלו קשה,והרכב מתרסק על בורות כמו..רכב אסייתי.

 

כל-כך לא נכון וכל-כך לא מדוייק !

מעבר לעובדה שהסופרב היא המפנקת והאיכותית ביותר מבין כל הרכבים שהוזכרו פה, מדובר ברכב נוח מ-אוד.

כשאתה קורא מבחני רכב תלמד להבדיל שכשאומרים שהוא פחות נוח, הכוונה לפחות נוח מהמתחרות בקטגוריה.

הסט-אפ של הסופרב נוטה יותר לצד הקשיח של הסקאלה, בשילוב ג'נט 17 מגודל וחתך צמיג נמוך, הרכב הופך למעט קשיח יותר, מכאן ועד ל"לא נוח", "מתרסק על בורות כמו רכב אסייתי", הדרך עוד ארוכה מאוד ידידי.

 

היתרונות של רכב קשיח יותר ברורות, הרכב לא מתנדנד אחרי כל תלתלה בכביש, משרה תחושה של ביטחון, יציב יותר, התנהגות כביש צפויה יותר, הגה בעל תחושות טובות יותר ועוד.

 

סקודה סופרב זה הכי הרבה רכב ביחס לשקל, וגם אם הוא היה עולה 250K ש"ח הייתי אומר את אותו הדבר, בלב שלם.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
כל-כך לא נכון וכל-כך לא מדוייק !

מעבר לעובדה שהסופרב היא המפנקת והאיכותית ביותר מבין כל הרכבים שהוזכרו פה, מדובר ברכב נוח מ-אוד.

כשאתה קורא מבחני רכב תלמד להבדיל שכשאומרים שהוא פחות נוח, הכוונה לפחות נוח מהמתחרות בקטגוריה.

הסט-אפ של הסופרב נוטה יותר לצד הקשיח של הסקאלה, בשילוב ג'נט 17 מגודל וחתך צמיג נמוך, הרכב הופך למעט קשיח יותר, מכאן ועד ל"לא נוח", "מתרסק על בורות כמו רכב אסייתי", הדרך עוד ארוכה מאוד ידידי.

 

היתרונות של רכב קשיח יותר ברורות, הרכב לא מתנדנד אחרי כל תלתלה בכביש, משרה תחושה של ביטחון, יציב יותר, התנהגות כביש צפויה יותר, הגה בעל תחושות טובות יותר ועוד.

 

סקודה סופרב זה הכי הרבה רכב ביחס לשקל, וגם אם הוא היה עולה 250K ש"ח הייתי אומר את אותו הדבר, בלב שלם.

גם נכון וגם מדוייק,למה אתה מסיק מסקנות ריקות מתוכן??

נסעתי ברכב,ואמנם הוא לא קשה כמו מאזדה 3 או גטה,אבל הוא גם לא בקטגוריה של משפחתיות קומפקטיות.

מה שקשור לנוחות הנסיעה הסופרב בתחתית הסגמנט,כאשר אפילו חלק מהמתחרות היפניות משככות את ה"כבישים" בצורה נעימה יותר.

דרך אגב יש רכבים עם מתלים רכים יותר והתנהגות כביש מוצלחת יותר משל הסופרב.

כל מה שרשמת לגבי ה"יתרונות" של רכב קשיח זה פשוט קשקוש,במיוחד שלא מדובר פה ברכב ספורט,אלא במשפחתית גדולה.

פורסם

lanosforce אופל בארץ כבר לא שייכת ל UMI אלא לשמלצר! המונדאו רכב מצויין אבל הייתי מוריד אותו מהרשימה בגלל שלארץ מביאים את המנוע המיושן ולא המוגדש החסכוני והחזק! אני הייתי בוחר באופל גם בגלל המנוע והתמחור שלה,הרכב (לטעמי) נראה הרבה יותר טוב מהסקודה.

פורסם
גם נכון וגם מדוייק,למה אתה מסיק מסקנות ריקות מתוכן??

נסעתי ברכב,ואמנם הוא לא קשה כמו מאזדה 3 או גטה,אבל הוא גם לא בקטגוריה של משפחתיות קומפקטיות.

מה שקשור לנוחות הנסיעה הסופרב בתחתית הסגמנט,כאשר אפילו חלק מהמתחרות היפניות משככות את ה"כבישים" בצורה נעימה יותר.

דרך אגב יש רכבים עם מתלים רכים יותר והתנהגות כביש מוצלחת יותר משל הסופרב.

כל מה שרשמת לגבי ה"יתרונות" של רכב קשיח זה פשוט קשקוש,במיוחד שלא מדובר פה ברכב ספורט,אלא במשפחתית גדולה.

 

אתה נסעת ברכב, אני הייתי בעלים של כזאת למשך יותר משנה וחצי.

פורד מונדיאו, פאסאט, מאזדה 6 צור' חדשה - את כולם יש לנו במשפחה, אף אחד מהם לא מיישר קו מול הסופרב ברמת החבילה הכוללת.

 

ההשוואות שלך מגוחכות, מאזדה 3 ? ג'טה ? קטגוריית משפחתיות קומפקטיות? הצחקת אותי.

 

תוכל להראות לי איפה כתבתי שסקודה סופרב זה רכב ספורט ? ספורטיבי ? מתיימר להיות כזה ?

 

ציינתי מדוע ההקשחה עושה טוב לרכב באופן כללי, לא ביצעתי כאן השווה מול רכבים אחרים ולא השוויתי את התנהגות הסופרב ביחס למתחרות. ציינתי עובדות מתוך נסיון אישי על התחושות שקיבלתי מהסופרב.

אוסיף ואומר שבמקרה שלי הסופרב החליפה את האיביזה קופרה שהייתה לי, בה החלפתי לקוילאוברים קשיחים, כך שאני בהחלט יודע מה זה רכב לא נוח בעליל, מה זה רכב קשיח, מה זה רכב ספורטיבי, ביצועיסט, מהיר מאוד ויודע לקחת את הדברים ובפרופורציות ולעשות השוואות באופן יחסי, מה שאתה לא.

 

אני ממליץ לך, לפני שאתה ממשיך לירות לכל עבר את השטויות שלך, לנסות לשים דגש על הבנת הנקרא.

זה יחסוך לי, לך ולחברי הפורום היקרים.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

תודה לכל המגיבים.

ראשית אני כרגע לא יודע לאיזה טווח של זמן אחזיק ברכב.

 

הבעייה שלי עם האופל היא הצפיפות היחסית לרגליים ולראש בספסל האחורי (ביחס למודיאו ולסקודה).

מבחינת צריכת הדלק עדיפה הסקודה, חד משמעית (אבל מי שהולך להישתכר לא סופר כוסות ששתה).

 

מבחינת השרות, אכן UMI לא יתנו שרות לאופל, אלא היבואן החדש. עושה הרושם שיעשו מאמץ מיוחד כדי לבנות מערכת אמינה (לא בטוח שזולה).

 

עדיין מתלבט !!!

פורסם

לשמלצר יש ניסיון עשיר עם אופל ,הוא היבואן שלהם ברומניה וזה חוץ מהסוכנויות להשכרת רכב בארץ ובאירופה ככה שניסיון בשרות בהחלט יש! לא סתם נבחרה האופל אינסגניה לרכב השנה ב-2008-9 ! יש מצב ל-OPC :wink:.

http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9&id=1384&current_lang=1&machine_news=1

 

http://www.opel.co.il/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%94.asp

 

http://com.opel-microsites.com/opc/

פורסם
אתה נסעת ברכב, אני הייתי בעלים של כזאת למשך יותר משנה וחצי.

פורד מונדיאו, פאסאט, מאזדה 6 צור' חדשה - את כולם יש לנו במשפחה, אף אחד מהם לא מיישר קו מול הסופרב ברמת החבילה הכוללת.

 

ההשוואות שלך מגוחכות, מאזדה 3 ? ג'טה ? קטגוריית משפחתיות קומפקטיות? הצחקת אותי.

 

תוכל להראות לי איפה כתבתי שסקודה סופרב זה רכב ספורט ? ספורטיבי ? מתיימר להיות כזה ?

 

ציינתי מדוע ההקשחה עושה טוב לרכב באופן כללי, לא ביצעתי כאן השווה מול רכבים אחרים ולא השוויתי את התנהגות הסופרב ביחס למתחרות. ציינתי עובדות מתוך נסיון אישי על התחושות שקיבלתי מהסופרב.

אוסיף ואומר שבמקרה שלי הסופרב החליפה את האיביזה קופרה שהייתה לי, בה החלפתי לקוילאוברים קשיחים, כך שאני בהחלט יודע מה זה רכב לא נוח בעליל, מה זה רכב קשיח, מה זה רכב ספורטיבי, ביצועיסט, מהיר מאוד ויודע לקחת את הדברים ובפרופורציות ולעשות השוואות באופן יחסי, מה שאתה לא.

 

אני ממליץ לך, לפני שאתה ממשיך לירות לכל עבר את השטויות שלך, לנסות לשים דגש על הבנת הנקרא.

זה יחסוך לי, לך ולחברי הפורום היקרים.

יש פה עוד כמה בפורום שעשו מהסופרב הטובה,מרצדס S קלאס,למרות שאתה צריך להצדיק את הרכישה שלך,נא להרגיע את ההתלהבות,היא לא עד כדי כל טובה.

פורסם

מטבע הדברים, בפורום אינטרנטי מיד קופצים על כל חסרון קטן ושטוטי והופכים אותו לבעיה בקנ"מ לאומי. :-)

 

האמת היא שיש לך כאן שלוש מכוניות מצויינות, ולא משנה מה תבחר וכמה זמן תחזיק, אתה הולך להנות.

התחרות כיום באירופה כה צמודה שהיצרנים לא יכולים להרשות לעצמם "נפילות" או סטיות כלשהן מהתקן,

במיוחד בקטגוריה כל כך חשובה כמו משפחתיות פול סייז (שווה ערך למאזדה 3/טויוטה קורולה בישראל).

 

המונדאו הקודמת התוותה את הדרך, יחד עם הפסאט, והשאר באו בעקבותיהן. מאז חלה רק התקדמות,

והלקוחות הם אלה שהרוויחו. ד"א, אני תוהה מדוע הפסאט לא נכנסה פה לרשימת המועמדות. כיום, על

רקע החלפת הדגם, אולי אפשר להשיג את היחידות האחרונות מהדגם הישן בהנחה. שווה לבדוק.

 

אני ממליץ בחום לעשות נסיעת מבחן בכל המכוניות, לקבל הצעה מהסוכנויות השונות, ורק אז להחליט.

מבחינת הנתונים היבשים, כולן מצויינות, ללא חסרונות משמעותיים באף תחום.

פורסם
יש פה עוד כמה בפורום שעשו מהסופרב הטובה,מרצדס S קלאס,למרות שאתה צריך להצדיק את הרכישה שלך,נא להרגיע את ההתלהבות,היא לא עד כדי כל טובה.

 

ילד, להרגיע תוכל להמליץ לחבריך לכיתה, לא לי, זה א.

ב. אני לא צריך "להצדיק" את הרכישה שלי, בטח שלו מול אחד כמוך.

אני את הרכישה שלי עשיתי, נהנתי, הספקתי למכור ועכשיו עומד בפני רכישה של רכב חדש, בתקציב גדול יותר.

כאחד שיש לו נסיון עם הרכב, אני יכול להמליץ עליו ובאותה מידה אני יכול שלא להמליץ עליו, אף אחד לא מצמיד לי אקדח לרכה ומכריח אותי לכתוב את מה שאני כותב.

 

אם אני, הוא, וההיא מהצד השני אומרים שהסקודה מצויינת, כנראה שיש דברים בגו.

 

כנס לפרופוציות חביבי, דרך ההתנהלות וצורת הביטוי שלך כאן בפורום לא מקובלות.

 

בוקר טוב.

מחשבה בוראת מציאות.


×
×
  • תוכן חדש...