Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מי שאוהב את התחום חי עם חלומות ותוכניות.

 

מוצע כאן ניסוי.

 

הסיבות להחלפת מכונית הן רבות. בלאי, תזרים מזומנים (קרן השתלמות/בונוס/ירושה וכד'), שינוי בצרכים (משפחה מתרחבת וכד'), עליה ברמת החיים, צורך אופנתי, תום תקופת ליסינג ועוד...

 

חלק מהסיבות והעיתוי ידועות לחלקנו מראש- כמו מועד סיום תקופת ליסינג או פתיחת קרן השתלמות. חלק כמובן שלא. יש הפתעות בחיים.

 

לכולנו יש חלומות מוטריים אשר לעיתים מסתנכרנים עם המציאות ולעיתים לא.

 

האם אתם מסוגלים היום, לתת תחזית למי תהיה המכונית הבאה שלכם?

אפשר לתת מאפיינים ואפשר ואף נחמד יותר לנסות לתת דגם מסויים.

למשל:

- חדשה/משומשת.

- קבוצה - מיני, סופר מיני, האצ'בק...משפחתית, סטיישן, מנהלים, SUV....וכד'

- ידני/אוטומאטי.

- יצרן. אפשר לציין איזה יצרן בטוח לא.

- דגם ספציפי...

- מועד החלפה משוער - תוך כמה חודשים, עוד שנה, שנתיים....

 

כמובן שנימוק לתהליך הסינון מומלץ ומעניין ואפשר לציין את המכונית הנוכחית.

 

בבוא היום, נוכל לבדוק עד כמה כדור הבדולח שלכם היה מדוייק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קטנה ומשומשת. אני הולך להיות סטודנט, ואני מניח שאצטרך רכב שינייד אותי. אני מניח שלא תהיה לי האפשרות לרכוש רכב יקר, ולכן אחפש קטנה, ידנית חסכונית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אאודי ידנית. רצוי A4, דגם B7. מתכוון להחזיק בה כשנתיים.

בגלל שלא פשוט בכלל למצוא אחת, כנראה שאקנה איזו טרנטה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם לא תתחיל שואה אטומית או משהו בסגנון, אני מתכוון להשאר עם הרכב הנוכחי שבחתימה לעוד הרבה זמן.

בגדול המטרה היא לסיים את התואר, להתחיל לעבוד בעבודה נורמלית ולחסוך לרכישת ושיפוץ וולוו 242 או 245 ידניות בלבד כרכב לסופ"שים, בנוסף על הגולף הנוכחית שתמשיך לשמש כ daily Beater.

כרגע בתכנון אין נישואין וילדים אז אין צורך ברכב מודרני ובטיחותי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בהנחה שלא ייפול עליי סכום כסף מטורף:

1. סופר מיני.

2. ידני.

3. אירופאי כנראה. כנראה לא יהיה VAG.

4. מנוע טורבו דיזל אם הנסועה תשאר דומה לזו שיש עכשיו, ואם לא אז מנוע טורבו בנזין.

5. ההחלפה כנראה אחריי השחרור, או בזמן הקבע אם אני אצא לקצונה. (שזה אומר עוד כשנתיים וחצי - 3 שנים)

 

יכול להיות שזו תהיה קליאו דור רביעי, אם הנוכחית תהיה טובה מבחינת אמינות וכו'. (בנתיים כן)

 

ואם כן ייפול עליי סכום כסף מטורף איכשהו:

זה עדיין ישאר סעיפים 1-3

רק שזה יהיה רכב ספורטיבי, עם מנוע טורבו בנזין חזק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מעניין.

 

אצלי אמנם רק רכשתי כרגע רכב אבל התכנון הנוכחי הינו לכיוון של איזור ה-4-5 שנים מעכשיו שהילדים יגדלו יותר, קבריולט או קופה חזקה, גרמניה עם עדיפות לבית היוצר של M או AMG.

 

במידה וזה לא יצא לפועל (למשל המשך הטרנד של גרסאות קופה וקבריולט ל-4 מושבים בלבד) מאמין שאחפש את אותם דרישות במרכב סדאן משנתון גבוה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

האוטו הבא (והראשון) שלי יהיה אלפא,

אני סהכ' עוד שלושה חודשים בן 19 ומהרגע שהחזקתי רישיון חלמתי על אלפא,

אז... אחרי הצבא או ג'ולייטה או מיטו תלתן...

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

טוב, האוטו הראשון מתוכנן להיות הונדה ואני מתכנן להיות איתו עד שאני אסיים צבא [אני עוד לא התחלתי צבא] ואחרי צבא אני אביא איזה רכב ספורט, חשבתי על סיוויק טייפ אר, או ללכת לכיוון של ספורטיביות גודשות.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

כשמיצובישי לנסר תתפגר סופית (זה 2007, אז ייקח זמן).

 

כנראה משפחתית יפנית אחרת (או קוריאנית. או פורד (משום מה אין לי אמון בפירמה אירופאית אחרת)), משהו כמה שפחות מתוסבך מכנית וחשמלית, מנוע אטמוספרי (רצוי 1.8 ומעלה), רצוי גיר ידני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כנראה שגם 2013 תיהיה שנה טובה(חמסה חמסה חמסה),לכן לקראת יום הולדת ה30 נשתדרג לב.מ.וו Z4.

או לחילופין נגייר מאהבת ישנה שלי שסוף סוף ניתן להיבא ארצה פורשה 944.

נעדכן בינואר 2014.

 

שי-לגבי התחזיות,ובכן כבר בתחילת העשור הקודם(גיל 19-18) חשקתי בסדרה 3 קופה,כמובן שאז יצאה הE46 קופה,וחשקתי בה,למרות שהE36 שקדמה לה הייתה הסיבה שבכלל רציתי סידרה 3.

בכל אופן הצלחתי לשלב בין השתיים בשנים האחרונות E36 323 קופה,ו330I .

אבל הZ4 הייתה בכלל פנטזיה רחוקה איזה ילד מעמד הביינים יכול לחלום שתהיה לו רודסטר גרמנית? הנה זה קרוב :).

Porsche 944 turbo

פורסם

כמו שרשום בחתימה שלי היום אני על איביזה 6J 1.4 2012

 

הרכב הבא יהיה (לפי התחזית כמובן):

 

ליאון 2010-12 MK2 1.8 TSI עם תיבה ידנית כמובן :twisted:

 

האוטו נבחר בגלל המנוע החלומי שלו (נהגתי תקופה על ה TSI באיביזה של אבא והתמכרתי לכוח ולצליל שלו ) בגלל המחיר התחרותי, בגלל שהוא יותר מרווח מהרכב שלי, ותוצרת VAG (סיאט=עיצוב).

מועד החלפה משוער בעוד שנתיים :?:

 

נחכה ונראה.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

היום קליאו ספורט דור 2. מוצעת למכירה.

 

בתקופה הקרובה מתחיל עבודה רחוקה + לומד די רחוק - לכן ארכוש לי איזו טורבו דיזל חסכונית.

 

בעוד כשנתיים, כשאסיים את התואר, כבר אהיה בשל לרכב "מכובד" ולכן כנראה אלפא 159/GT או לקסוס IS250 או משהו כזה.

 

במקביל, נחפש צעצועים.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...