Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנסה לתמצת כמה שיותר, סליחה מראש על האורך.

לפני כשבוע הלך לי הS2 ששירת אותי נאמנה במשך כשנתיים פלוס (הייתי רץ איתו עם נרתיק של אייפון. חדרה זיעה למכשיר, המכשיר נפטר. אל תשאלו...)

חיפושים לשידרוג באתרי היד2 כללו את הS3 אם אשיג במחיר טוב (עד 1400) או את הS4 עד מחיר 2400 שח.

אני אמור לקבל S4 מהעבודה במחיר טוב אבל רק עוד שלושה חודשים בערך, והלחץ לרכישת מכשיר חדש היה בעקבות הצורך בסמארטפון בכלל והWAZE בפרט לצורכי עבודה.

שבת בבוקר פותח את יד2 כרגיל ורואה S4 במחיר 2200 שקלים חדש בקופסה.

מיהרתי להתקשר לטלפון שהאתר מספק, הבחור גר בראשון ויכול להיפגש. כשביקשתי את מספרו האישי, הוא התחמק (נורה אדומה ראשונה)

בקיצור, נפגשנו בבית קפה באחוזת ראשונים, המכשיר בקופסה לא חתומה, ללא החוברות עם אוזניות בשקית אטומה, ומטען שלא מוכר לי מסמסונג (נורה שנייה)

הוא אומר שהביא אותו מחול לכן הוא באנגלית, בודק מדבקה מקורית של סמסונג בגב המכשיר, יש סיריאל (לא בדקתי התאמה מול סוללה)

שם את הסים שלי, מקבל ומוציא שיחות, אבל אין אינטרנט. (חושב שהבעיה במפעילה הסלולרית)

בכל אופן, היה נראה מכשיר טוב, שעם החלפת רום יהיה גם עברית והכל יבוא על מקומו בשלום.

עם מיקוח קצרצר הצלחתי להוריד עוד 150 שקל, נותן לו את השטרות, הבחור ברוב טובו מחזיר לי 100 ואומר שהבאתי לו יותר מידי, בקיצור נראה כמו עסקת המאה.

משום מה גם אחרי שלחצנו ידיים, עדיין הבחור היה נראה לי קצת חשוד, ונסעתי אחריו קצת עד שנכנס לקבוצת בניינים עם שער בחניה ושם איבדתי אותו.

מגיע הביתה שמח וטוב לב, בדרך קצת תקיעות עם המכשיר לא משהו שהחלפת רום לא תשפר.

אבל משהו לא ישב לי טוב, התחלתי לחפש בפורומים על בדיקות למכשירים מזוייפים והתקנתי את התוכנה AnTuTu Benchmark

בדיקה קצרה הוכיחה לי את מה שחשדתי, מכשיר שאמור היה לקבל בניקוד הכולל באזור ה30000 קיבל בקושי 6000

נסיונות להתקשר לבן אדם עלו בתוהו, (הצלחתי לתפוס אותו בטלפון למחרת מחסוי, הבחור אמר לי בדקת, ראית, אהבת, אז גם אם הוא מזוייף זבש"ך וניתק לי בפנים, מאז הוא לא זמין)

מה שאני יודע זה שהוא הזדהה בשם רוברט, הוא גר כנראה בקבוצה של ביניינים ברח' דוגית בראשון לציון (הייתי שם חיפשתי בתיבות דואר ושאלתי אנשים, לא מצאתי שום רוברט) יש לו לוק של קווקאזי\גרוזיני מלא עם שרשרת זהב ענקית.

בדיקה של הפרטים שלו אצל האתר יד2 מסתבר שחסויים, ורק צו מבית משפט יגרמו להם לתת אותם, והם כוללים IP, טלפון, ומייל.

כבר אין מקום שלא שאלתי, או דבר שלא ניסיתי, נשאר רק את המקום שכל מי שאיבד תקווה מגיע אליו וזה האופ טופיק של CF.

אז אם למישהו יש רעיון, אני יותר מאשמח לשמוע.

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין ארוחות חינם- ראה את הפוסטים שלי לגבי חיקויום של S4, הסינים יצרו כעת גירסה שהיא אחד לאחד כמו המקורי מבחינה פיזית חיצונית כולל תאימול לכל אביזרי S4 המקוריים כמו הסוללה ומיכסה הפלסטיק ואפילו ANTUTU לא יזהה לך את המכשיר מבחינת פירוט חומרה כי שינוי את כל הפירוט ברום, אלא רק ניקוד נמוך.

 

אתה כניראה נפלת על החיקוי העלוב מבוסס MTK6577 שלא עולה יותר מ120$ - כי החיקוים האכותיים כוללים חומרה טובה מאוד וניקוד של כ14K ועולים סביב ה220$.

http://iandroid.co.il/forum/topic135095.html

 

מקסימום חכה לפירסומים נוספים שלו ותגיעה "ליקנות" מכשיר אחר מלווה במי שצריך ...

 

נ.ב- היה לך S2 עם מסך הEMOLED שלא ניתן לפספס את המראה שלו- איך לא שמת לב שהמכשיר המזוייף עם LCD?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

והשרשרת זהב לא לא הדליקה נורה שלישית? :evil:

שמע, לפי הסיפור שלך אתה ייסודי בדברים הללו, אם זאת לאחר הממצאים והחשדות שלך עדיין בחרת לרכוש את המכשיר?

אני אספר לך גם סוד, חצי מהמכשירים ביד 2 הם שבורים\לא מקבלים סים\חסומים\גנובים\לא מקוריים ועוד דברים מעניינים.

היית צריך ללכת איתו לאינטרנט-קפה ולבדוק את המכשיר קודם לכן (מן הסתם שהוא לא היה מסכים לכן היית יודע לברוח ממנו).

לא נעים המכה הכספית אבל לפחות תדע להמשך להזהר כפליים. עוד יותר מוזר שעקבת אחריו לאחר העסקה, שזה בכלל אומר שחשדת בו רבות אך עדיין שילמת לו ממיטב כספך, איך זה הגיוני?

בכל מקרה טלפונים עדיף לקנות אם יש לך, דרך חברים או אנשים שאתה מכיר או רשתות שנותנות אחריות ואז אין דאגות על הלב.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

או שפשוט ישר להזמין את החיקוי מסין בעלות האמיתית :-).

 

כניראה המחיר הנמוך ששילמת וההרגשה של לידפוק את המערכת כי חוסכים 50% במחיר- גברו את כל האינסטינקטים החדים שפיתחת במהלך חייך, זו הנורה הרביעית בשבילך.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

קרה לי אותו סיפור, גם עם בחור מראשון לציון רק שאנחנו עשינו החלפה ראש בראש, אני ננתי לו אייפון 5 והוא גלקסי 4 , המזל שלי הוא שיש לי חברה שעובדת בפלאפון ואמרה לי שהמכשיר מזוייף, הוא היה מכשיר ממש דומה אחד לאחד, אחרי קצת איומים קיבלתי את המכשיר חזרה.

דבר איתי בפרטי יכול להיות שנפלנו על אותו בנאדם.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

כל החשדות המוצדקים שלך ועדיין בחרת לשלם? חבל...

 

הסיפור שלך זו בדיוק הסיבה שלעולם לא אקנה טלפון ביד 2 גם אם חשקה נפשי בטלפון מסוים עד שאני חולם עליו בלילה. או שאני קונה חדש או שאני לא קונה בכלל/ מחכה שירד המחיר/ קונה טלפון אחר זול יותר ובפחות או יותר באותה רמה.

פורסם

אז אם למישהו יש רעיון, אני יותר מאשמח לשמוע.

 

אני יודע שתתעצבן מהתגובה שלי, אבל מגיע לך.

בדקת כל דבר אפשרי, היו לך את כל הנורות האדומות האפשריות שהמכשיר "לא כשר"+ מוכר שלא רוצה להזדהות (עם הטלפון האמיתי שלו), ובכל זאת קנית !!!

זה מה שקורה שקונים מכשיר בלחץ והתלהבות.

אני מאמין שלמדת את הלקח, עכשיו תראה איך מתקדמים הלאה (ראה זאת כשכר לימוד).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מצטער לשמוע. מדי פעם שומעים סיפורים על אנשים שמתפוצץ להם המכשיר כאשר מדובר בחיקויים, נאחל את זה "לחברך" רוברט.

 

חשוב להקשיב לתחושות הבטן שלנו, לרוב הן לא טועות ואף הרבה יותר מדוייקות מהשכל הישר שבאותם רגעים רצה לקפוץ על המציאה.

 

חשוב שתפרסם פה את המספר של רוברט והייתי ממליץ לעשות זאת גם בפלטפורמה רצינית כמו פייסבוק, בנוסף תלונה במשטרה למרות שהיא כנראה לא תעזור הרבה. על הדרך תן קישור ליד 2 במידה והוא עדיין לא הוסר.

 

נפגשתם בבית קפה? מצלמות שהיו שם? לפעמים שיחה קצרה עם בעל העסק יכולה לעזור.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

לא נעים, מקווה שתמצא אותו.

 

זה נכון שצריך להיות מאוד זהיר כשרוכשים מכשיר יד2, אבל לי יצא לרכוש פעמיים טלפון לאחי הקטן והכל היה בסדר.

 

אני מבקש תמיד מספר אישי, שואל לשם פרטי ושם משפחה (אין סיבה שלא יתנו, אני גם נותן את שלי אם יבקשו), טורח להגיע עד לעיר שבה המוכר גר / עובד.

 

יש גם האומרים לקחת צילומי תעודת זהות, הוכחות רכישה וכו'

זה נראה לי פשוט יותר מדי, אז אני לא מנסה.

 

אם לא תמצא את אותו רמאי, לפחות תלמד שיעור לחיים - אף פעם לא לזלזל בתחושה הפנימית שלך.

פורסם

כמו שאמרתי- הוא לא ניראה חדש בשוק וככל ניראה תיראה עוד מודעות "במחיר פצצה!", פשוט תיקנה עוד מכשיר וזהו.

ככה תישתה איתו עוד כוס קפה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לפני כשנה וחצי רציתי טלפון של HTC נכנסתי ליד 2 וגם אני נפלתי על נוכל מרחובות. לא הבנתי כמעט כלום בטלפונים באותה תקופה כך שרק לאחר חודש מהקנייה הבנתי שהטלפון שקניתי הוא זיוף סיני.

מהחוויה הזו החלטתי שאני קונה רק חדש. כשנה לאחר מכן הזמנתי JIAYU G3, מכשיר מעולה. מאז הוזמנו עוד שני מכשירים מסין למשפחה.

 

אני חושב שהייתי מגיש תלונה במשטרה על נוכלות/ רמאות/ עסקה שלא בתום לב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
כל החשדות המוצדקים שלך ועדיין בחרת לשלם? חבל...

 

הסיפור שלך זו בדיוק הסיבה שלעולם לא אקנה טלפון ביד 2 גם אם חשקה נפשי בטלפון מסוים עד שאני חולם עליו בלילה. או שאני קונה חדש או שאני לא קונה בכלל/ מחכה שירד המחיר/ קונה טלפון אחר זול יותר ובפחות או יותר באותה רמה.

 

לא צריך להכנס לפאניקה.

אפשר לקנות גם ממוכרים הוגנים שפשוט מוכרים כי הם משתדרגים או צרכים את הכסף.

סה"כ צריך לעשות בדיקה קפדנית ולקנות את המכשיר עם זכרון דברים הכולל את מס' ת.ז של הקונה והמוכר + תצלום ת.ז.

במידה והמוכר מסתייג מאלו עם כל מיני תירוצים רק אז הקנייה צריכה להדליק נורה אדומה.

פורסם

תודה חברים על הסימפתיה וגם על הנתינה בראש.

לצערי אני כבר לבד מסיק את המסקנות, ואין מנוס מלהודות שאכן הייתי כל כך לחוץ על ה"מציאה" שכל הזמן אמרתי לעצמי:

די כבר להיות יותר מידי חשדן, אתה מגזים עם עצמך וכו' וככה קרה מה שקרה, לפחות שאחרים ילמדו לקח.

hwgeek

ההבדלים בין אמולד לLCD באור יום לא כאלה ברורים, מה גם שאפילו בבית לא שמתי לב להבדל משום מה.

המודעה לצערי כבר לא נמצאת, והטלפון שהוא נתן הוא מספר שיד2 מספקים (0529763659) ולמרות שהוא עדיין מקושר למודעה, הוא לא זמין.

Kenworth

לבדוק מצלמות בבית קפה, זה רעיון מצוין! לא יודע איך לא חשבתי על זה קודם. (למרות שפרצופו הזחוח לא מי יודע מה יעזור לי.

zuzut5

שווה לנסות, אצור איתך קשר בפרטי

אני שוב אומר, הלהט לסגור עסקה טובה, כיבה לי את כל נורות האזהרה והיו עוד כמה (על האריזה הייתה מדברה שהצבע כחול בעוד שהמכשיר שחור, הוא אמר שהוא רכש את המכשיר מארה"ב ועל האריזה הייתה מדבקה שנרכש מערב הסעודית :shock: )


×
×
  • תוכן חדש...