Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

אחרי המון חודשיים של חיפושים אחרי בניות של אנשים ובמיוחד אחרי של יוסי אלפיין החלטתי לעשות בניה מקורית שאין לאף אחד ועכשיו אחרי עבודה קשה סיימתי את הבניה שלי בהצלחה.

ואני רוצה לשתף את כולכם ולקבל דעתו ומחמאות על הבניה הראשונה שלי ולא האחרונה!

 

הרכיבים הם:

AMP: JBL GTO1004

MONO:ROCKFORD P600.1BD

SUB: HIfonics AS12 600RMS

kenwood kfcM6950A 500watts

קבל של לאנזר מפצל מתח

וקומפוננט זמני של בלו פוינט בימים הקרובים מעבר למורל

MX-22.2 ובקרוב מידים של הייברד אוביישן וטויטרים MT23 (ובקרוב יעלו תמונות של הבניה של הקומפוננט)

 

 

תודה לעידן וחברו שעזרו לי מאוד....

 

עכשיו "קצת" תמונות..

00.JPG

00 (1).JPG

00 (2).JPG

00 (3).JPG

00 (4).JPG

00 (5).JPG

00 (6).JPG

00 (7).JPG

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש ניראה יפה מאוד. רואים שהושקעה עבודה רבה בהתקנה. מקווה שאתה מבסוט (יותר נכון בטוח). ובקורת קטנטנה שלא באה לבעס אלא לתת לך טיפ לעתיד: היה מקום להשלים את הבניה עד של הקרוסים עד למטה כדי שלא יראה חסר (החלק השחור).

פורסם
יוסי חשבתי שזה יראה יותר טוב בלי זה..

גם עידן אמר לי על זה אבל לא נורא פעם הבאה אני ישקיע יותר מחשבה

אתה יכול לתקן זה לא מצריך שינויים גדולים. ותגיד לעידן שבמקום לתת ביקורת שיעביר חוטים בדלת שלו :wink:.
פורסם

תתחדש, התקנה יפה-יפיה, עם סיגנון מיוחד. יותר חשוב שאתה אוהב את זה כך :-D

 

לגבי סאב, אך אתה מגדיר אותו?

 

בקשר לחומר אפור, למה זה משמש ומה שם של זה?

 

תודה

פורסם

אלמוג , עבודה יפה!.

הקרוסים שלי מדגמנים יפה :) .

עם מה צבעת את הבניות?.

 

אדגר,החומר האפור הוא חומר פחחים כלשהו, אלמוג תקן אם אני טועה.

פורסם

עבודה ממש טובה, רואים ששברת את הראש על איך להיות מיוחד(והצלחת).

אני בטוח שאתה נהנה לשבת ולבהות שעות בתא המטען.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12


×
×
  • תוכן חדש...