Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אני רוצה לדעת אני בן 17 ו חודש מלווה יהייה לי עד 17 ו 4 חודש

האם בגיל 17 ו 4 חודש אני אוכל לרכוש רכב ו לשים את הרכב על שמי או שיש כאן בעיות כל שהן עם הגיל שלי???

נ.ב

אני לא יכול לשים את הרכב על שם ההורים שלי .

את הסיבה אני מעדיף לא לציין.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

למעשה מגיל 16 אתה יכול להיות בעלים של רכב....(חייב תעודת זהות בהעברת בעלות...אולי עם ספח של ההורים...במשרד הרישוי ולא בדואר גם אפשר - יתכן)

פורסם

כמו שעתיד כתב



אתה חייב אישור של ההורים בשביל להחזיק רכב(כמו כל דבר אחר כשאתה מתחת לגיל 18)

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם
אתה לא חייב להיות בעל רישיון נהיגה כדי לרשום את הרכב על שמך.
נכון.

 

למעשה מגיל 16 אתה יכול להיות בעלים של רכב....(חייב תעודת זהות בהעברת בעלות...אולי עם ספח של ההורים...במשרד הרישוי ולא בדואר גם אפשר - יתכן)
נכון.

 

למיטב ידיעתי מגיל 18 ומעלה

חובה להיות בגיר.

לא נכון.

 

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם
שלד צודק, בדוק לצערי :(.

לא הייתי מגיב אם דבריי היו נובעים מתוך דיעה אישית.

הגבתי כי נתקלתי במקרה המתואר, ולכן על-מנת להעביר בעלות לא צריך להיות בן 18+ או להחזיק ברישיון-נהיגה.

 

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

רק הערת אגב שכדאי לחשוב עליה - אם אתה מתכנן לימודים גבוהים, ואתה מתכוון לבקש מלגה על רקע סוציואקונומי, בעלות על רכב מקשה מאוד על קבלת המלגה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

חחח לימודים ברמה גבוהה??

אני לומד בחיל האויר בית ספר לקרוא לזה? לא הייתי קורא חשבתי שיש שם טייסים הגעתי גיליתי רק אסטרונאוטים.

שורה תחתונה אני בן 17 וחודש אני יכול לשים רכב על שמי או לא? שאני אומר רכב אני מיתכוון לאוטו לא ל אופנוע ולא לטרקטורן.

תודה לעונים.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

שורה תחתונה אני בן 17 וחודש אני יכול לשים רכב על שמי או לא? שאני אומר רכב אני מיתכוון לאוטו לא ל אופנוע ולא לטרקטורן.

כן.

עוד שאלות?

 

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

ישששששש יששששששש יששששששששששש

תודה רבה חבר'ה יששששששששששש עכשיו אפשר לישון בשקטטט.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם
לא הייתי מגיב אם דבריי היו נובעים מתוך דיעה אישית.

הגבתי כי נתקלתי במקרה המתואר, ולכן על-מנת להעביר בעלות לא צריך להיות בן 18+ או להחזיק ברישיון-נהיגה.

 

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

שלום לך מר חולה הגה.

גם אני לא הייתי רושם דבר אם לא הייתי יודע במה ובכך, כמו שאמרתי, חוויתי את הדבר על בשרי

2 מקורות, אחד מהם הוא במקרה הדואר, אמר לי שאני לא יכול לרשום את הרכב על שמי בגלל

שאיני בן 18 עוד, חוויתי את זה לפני פחות מחודש על הטיגרה שלי, היא רשומה על השם של אבי.

פורסם

בקיצררר מישהו מנסה לצחוק עליי

כי עם אתם נהנים מזה אני ממש ממש אבל ממש לא.

איפה אני בודק את זה בוודאות.??

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

לא מנסים לצחוק עליך, ולא נהנים, מנהלים ויכוח רגוע, זה בריא שיש לבטים.

 

בקשר לאיפה אתה יכול לבדוק, תלך לדואר תשאל שם (אני כבר בדקתי וענו לי שאי אפשר, אולי הפקידה

טעתה, ועל כך היא תשלם אם אפשר).

או שתלך למשרד הרישוי, תשאל אם אפשר לרשום רכב על שמך, הם בטח יודעים יותר טוב ממני וממך.

×
×
  • תוכן חדש...