Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

מבקש המלצה לצמיגים עבור הלנסר שלי (2007 קלאסיק 1.6L).

 

אני מעוניין בצמיגים שטובים לאחיזה (אני אוהב לקחת פניות במהירויות קצת גבוהות מהרצוי :)) ומורידים צריכת דלק.

הצריכת דלק זה חשוב יותר (חשבון של 1100 ש"ח בחודש. אם אני חוסך מזה 10% אני אהיה מרוצה).

 

הצמיגים שיש לי עכשו מקדימה זה בריג'סטון ומאחור לא זוכר, כולם משנת 2007~2008.

 

אין לי מושג במחירים, אבל אני מוכן להשקיע עד 350 ש"ח לצמיג (מקסימום).

אשמח גם להצעות למקום שלא ירמה אותי באזור צומת בילו\ רחובות או טבריה (כן. אני נוסע הרבה)

 

תודה לעוזרים!

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

OK, אז נעלה ל-400 ש"ח.

מה מיוחד בצמיגים האלה?

 

יש עוד הצעות?

 

יש הצעות למקומות טובים?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

שום דבר מיוחד אין בצמיגים האלה, בדיוק כמו ב :

FALKEN ZE912

TOYO CF1

PIRELLI P6

KLEBER HP3

 

נתת תקציב נמוך למידה שלך, ואלה האופציות לצמיגים מחברות מוכרות.

בין כל אלה רק FALKEN נכנסות לתקציב ההתחלתי שנתת, כל היתר עולים בסביבות 400 ש"ח, חלק קצת פחות חלק קצת יותר.

תתקשר לכמה פנצ'ריות ותבדוק מה יש במלאי, מחירים ותאיריכי ייצור. מה שתמצא יותר טרי ויותר זול, זה מה שכדאי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נסעתי תקופה על רכב כמו שלך, וגם יצא לי הרבה פעמים להתעלל בו, הרכב הזה זורק תחת ממש בצורה מוגזמת בפניות, קרה לך?

אחת העובדים אפילו איבד שליטה עם אחד כזאת בעיקול נכנס בגדר והורידו את הרכב מהכביש.

אולי אפילו תשקול אופציה לעלות במידת הצמיג והג'אנט, יש לך כמה אפשרויות סתם שתדע, אפילו 17 אינץ' יהיה חוקי.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

חוקי חוקי, אבל יקר

ההיגוי של הרכב לא כמו של זונדה, או של גולף, אבל לא כזה נורא. קח בחשבון שזה רכב די עגלתי ומיועד לפי דעתי לנשים מבוגרות. אבל בסך הכול הוא נוסע סבבה. אחרי 140K ק"מ הוא לא שותה טיפה שמן (טפו טפו טפו), ואחרי השקעה של בערך 5000 ש"ח (כולל החלפת מצערת, ממיר קטליטי, טיימינג ומשאבת מים- בטיפול 120K- ומשולשים) הוא כמו חדש. אני גם שומר עליו מאוד מבפנים.

מוכר ב-40K ש"ח אם אתה מעוניין :)

 

 

תראו, אני לא רוצה להוציא על הצמיגים יותר מ-2000 ש"ח.

שזה כולל גם כיוון פרונט ב-300 ש"ח.

 

אני יכול להעלות את התקציב ל-450 ש"ח לצמיג, אבל זה כבר באמת הגבול. יש אולי מקומות שנותנים הנחה אם לוקחים 4 צמיגים?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

הקפצה... שקע לעמוד 4~5 (לא מצאתי בפורום, טוב שיש קישורים ישירים)

 

מדובר בבטיחות והרבה כסף, הייתי רוצה לקבל תשובה קונקרטית יותר.

 

שוב טובה לכול מי שמשתדל לעזור!

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

יש יופי של צמיגים במחירים טובים... תעשה חיפוש קצר ותבדוק... אני אישית המלצתי פה ביומים האחרונים על צמיגים (ContiEcoContact 3) במחיר שעומד בתקציב שלך.

מציע לך לבדוק ולהשוואת מחירים ב http://‬www.tires4u.co.ilהמחירים באתר טובים אבל ניתן להשיג בחלק מהמקומות מחירים נמוכים יותר.

לגבי הדגם זה צמיג עם אחיזה טובה והוא שקט כמו גם דגם ירוק משמע חוסך בצריכת דלק ואורך חיים גדל- זה בא על חשבון דברים אחרים. אתה יכול לראות מבחנים ותוצאות על הצמיג באתר הבא : http://www.rezulteo-tyres.co.uk/continental-tyres/contiecocontact-3-tyre/test-review-1104

בברכה

פורסם

תודה.

 

לא הבנתי על חשבון מה בא זה שהוא ירוק. דווקא לפי האתר שצרפת הוא לא כזה "ירוק", ודוקא טוב באחיזה ונוחות.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

OK, ומה עם התנגדות לגילגול? הרגשת שהם בולמים אותך או שום דבר מיוחד?

 

הבנתי שיש הרבה צמיגים שבעיקרון טובים אבל זה בא על חשבון החיסכון באנרגיה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
OK, ומה עם התנגדות לגילגול? הרגשת שהם בולמים אותך או שום דבר מיוחד?

 

הבנתי שיש הרבה צמיגים שבעיקרון טובים אבל זה בא על חשבון החיסכון באנרגיה.

 

 

יותר חיכוך עם הכביש - פחות חיסכון באנרגיה, אבל יותר אחיזה.

פחות חיכוך עם הכביש - פחות אחיזה, יותר חיסכון באנרגיה.

 

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

 

לדעתי, אתה חופר יותר מדי.

הרכב שלך הוא משפחתי סטנדרטי עם מנוע 1600 סמ"ק , לא מהחזקים.

כל הצמיגים העלו עד עכשיו בשרשור הם בערך באותה רמה. צמיגים מחברות טובות ברמה הבסיסית (בהתאם לתקציב ולמידות ).

לא צריך יותר מזה, לא לרכב שלך, לא לכמות הנסיעות שלך.

חלק מהאנשים אוהבים דגם כזה או אחר, אבל בטח לא מרגישים יותר או פחות התנגדות לגלגול :shock:

אולי יהיו אחוזים בודדים של הפרש בצריכת הדלק בין צמיגים יותר ירוקים או פחות ירוקים. אבל לא מעבר לזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...