Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

יש לי שאלה:

מודבר בגרנדה פונטו 07 עם 37K ק"מ רובוטית

 

לפני כחודשיים עשיתיי טיפול של החלפת שמן ומסנן דלק

 

שמו לי שמן סינטטי של "פז אולטרה K" בצמיגות 5/40

איך השמן הזה? הוא ניחשב לטוב?

 

כי לצערי אני ממש לא מרוצה מההשפעה שלו על המנוע,

כלומר: צריכת הדלק עלתה בכ10% ובהתנעה בצהריים לאחר כ24 שעות בחניה יש למיספר שניות רעש של טרקטור מהמנוע!(מצליחים לישמוע מבפנים שהחלונות סגורים)

כאילו אין שמן ורק אחרי ההנעה שנישאב שמן הרעש נעלם.

 

אני לא מומחה אבל אני ממש לא בעד השמן שמיוצר כאן - אין על מי ליסמוך (להיזכר בדלק סילוני הפגום שכמעט גרם לאסון)

אז חשבתי להחליף לשמן איכותי אמיתי- חשבתי על Royal Purple שהמליצו פה .

 

האם אני חייב להחליף את כל השמן או שאפשר גם להוסיף קצת? (אני אשאב כחצי ליטר ואמלא את החסר?)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

החלפתי במרכזי

שמו לי מקורי

 

פשוט אני מרגיש ממש לא מרוצה מביצועי השמן

האם יש כאן עוד מי שמישתמש באולטרה K?

 

זה אפילו לא מופיעה באתר שלהם!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

37K רק הוא עבר?

 

תבדוק אם פילטר מקורי, כמו שאמרו כאן.

 

אם זה שמן תוצרת הארץ לדעתי תעיף אותו, יכול ליהיות שהוא טוב, אבל לא לך.

 

שים חברות מומלצות כמו ACDELCO, RP, מה שאנשים ממליצים, ואל תחסוך, זה מנוע חדש וטוב.

 

 

נשמע מוזר, כי רעש של טרקטור מעיד גם על חוסר שימון, מצד שני אחרי כמה דקות מפסיק.

 

לדעתי תחזור מוסך תגיד לו שיעשה את הטיפול מחדש ושישים פילטר מקורי ושמן מומלץ.

פורסם

כנראה שלא מגיע שמן למרימים ההידראולים וזה הנקישות שאתה שומע.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

תודה חברים

 

אני אחליף כניראה לRP הרגיל,

לא חוסך על המנוע.

אני בעד ליקנות כחול לבן אבל לא בקטע הזה.

וגובה המדיד של השמן הוא בגבול העליון ולא חסר.

 

רק חבל שלא מייבאים גם את הפילטרים שלהם.

והרעש נימשך רק כ3 שניות לאחר ההתנעה - כאילו שהשמן לא מספיק מסכך והכל תקוע ושהמנוע מותנע והשמן זורם אז הרעש נעלם.

בידיוק את הבעיות האלה השמנים האכותיים מונעים כי הם משאירים שכבת סיכוך על החלק שגם ללא זרימת השמן החלקים עדיין מחליקים.

 

כניראה שהשמן הזה לא מספק תכונה זו.

 

תודה לכולם!

 

אם הייתי יודע את ההבדל בין שמנים האלה מראש הייתי קונה שמן אכותי ולוקח לטיפול. לא נורא.

 

תודה לכולם ושבוע שקט !

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הRP הוא נחמד אך ע"פ פורמים זרים שאני דיי גודש בהם רוב משתמשי הBMW משתמשים ב MOBIL1 0W40

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

בידיוק מה שרציתי לישאול

 

בנוגע לצמיגות:

פיאט ממליצים להישתמש ב5/40

 

אבל הבנתי שה5 מציין את הצמיגות של השמן בטמפ' נמוכה.

אבל בישביל מה זה חשוב לנו בארץ עם זה 00 או 5? אצלי הטמפ לא יורדת מ10~15 מעלות אפילו בחורף (מרכז)

 

אז האם מרגישים בהבדל בין 00/5/10?

כי אצלנו אין קיפאון לשמן שהמנוע יתקע בהתנעה?

 

אז האם אני אוכל לשים 10/40 בגרנדה שלי או שחייב 5/40?

 

וד"כ זה השמן שפיאט אומרים להישתמש- איפה משיגים ביכלל?

http://flcf.onion.it/commonfile/ita/pdf/1142_stec_ITA.pdf

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
תודה חברים

 

אני אחליף כניראה לRP הרגיל,

לא חוסך על המנוע.

אני בעד ליקנות כחול לבן אבל לא בקטע הזה.

וגובה המדיד של השמן הוא בגבול העליון ולא חסר.

 

רק חבל שלא מייבאים גם את הפילטרים שלהם.

והרעש נימשך רק כ3 שניות לאחר ההתנעה - כאילו שהשמן לא מספיק מסכך והכל תקוע ושהמנוע מותנע והשמן זורם אז הרעש נעלם.

בידיוק את הבעיות האלה השמנים האכותיים מונעים כי הם משאירים שכבת סיכוך על החלק שגם ללא זרימת השמן החלקים עדיין מחליקים.

 

כניראה שהשמן הזה לא מספק תכונה זו.

 

תודה לכולם!

 

אם הייתי יודע את ההבדל בין שמנים האלה מראש הייתי קונה שמן אכותי ולוקח לטיפול. לא נורא.

 

תודה לכולם ושבוע שקט !

 

כחול לבן או לא, יש דברים שהם טובים ויש כאלה שלא.

 

מספק את התכונה או לא, המנוע צריך לפעול כמו שעון, שקט, לא לשמוע ממנו כלום! (במיוחד במנוע חדש!)

 

לא הבנתי, לא מיבאים פילטרים מקוריים של פיאט?

אין משהו מומלץ?

 

 

 

לזה שמעליי (מעליי בשתי קומות), 10W40 יכול להספיק (אם בפיאטים מומלץ 5, שים 5), 0 זה טוב לאירופה.

פורסם

מי שאומר ש0 מתאים לאירופה ולא לישראל לא מבין כלום בשמנים רב דרגתיים!

 

ככל שהצמיגות בהתנעה היא יותר נמוכה ככה יוטב למנוע!!

 

רוב הזמן השמן עובד בטמפ' עבודה, הטמפ' עבודה הזאת מושפעת מטפ' מערכת הקירור שהיא זהה גם באלסקה וגם בישראל.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

טוסטוס, +1 ענק.

בקרוב מאוד יסתיים כל הויכוח הזה וחוסר המודעות שמאחורי שמנים ומשמעות המספרים על האריזות. עוד כמה ימים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
טוסטוס, +1 ענק.

בקרוב מאוד יסתיים כל הויכוח הזה וחוסר המודעות שמאחורי שמנים ומשמעות המספרים על האריזות. עוד כמה ימים.

 

איתמר.

אפשר עידכון מקדים על מה שרשמת?

:)
×
×
  • תוכן חדש...