Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טרנספורטר 92' T4 בנזין,

 

כיצד ניתן לנקות את חיישן החמצן, או שבעצם כדאי להחליפו אחרי 17 שנים? כאשר אני מנתק את החיישן אז המנוע "מצלצל" דבר זה תקין?

 

המנוע אוכל קצת שמן, כרגע 10W40 האם כדאי להעלות את דרגת הצמיגות בהחלפת השמן הקרובה?

 

בזמן האחרון המנוע מתחמם יותר מבעבר, לפני שנה הוחלף רדיאטור (עקב חור) ולפני חודש וחצי משאבת מים (ביחד עם החלפת טיימינג) האם כדאי להחליף את הטרמוסטט ואם כן היכן הוא נמצא ואיזה מומלץ 87c או 80c?

 

האם כדאי לפרק את המצערת ולנקות אותה, אם כן כיצד?

 

לפני כחודש הוחלפו סליל הצתה, מצתים, חוטי הצתה, מסנן דלק ומסנן אויר

 

היכן ניתן להשיג ספרות טכנית לרכב?

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם
טרנספורטר 92' T4 בנזין,

 

כיצד ניתן לנקות את חיישן החמצן, או שבעצם כדאי להחליפו אחרי 17 שנים? כאשר אני מנתק את החיישן אז המנוע "מצלצל" דבר זה תקין? - לא קיימת שיטה בדוקה לניקוי החיישן, אחרי 17 שנים מומלץ להחליפו בחדש.

מחירם של חיישני חמצן עבור רכבי קונצרן VAG הינו בסביבות 800-100 שקלים.

 

ניתן לרכוש תחליפי שווה ערך תוצרת בוש במחיר מוזל אצל הייבואן שהינו לדיקו דרך מוסכניק שאתה מכיר.

 

המנוע אוכל קצת שמן, כרגע 10W40 האם כדאי להעלות את דרגת הצמיגות בהחלפת השמן הקרובה? - אין צורך לעלות בצמיגות השמן, האם אתה משתמש בשמן איכותי כפי שהמלצתי לך בעבר ?

 

בזמן האחרון המנוע מתחמם יותר מבעבר, לפני שנה הוחלף רדיאטור (עקב חור) ולפני חודש וחצי משאבת מים (ביחד עם החלפת טיימינג) האם כדאי להחליף את הטרמוסטט ואם כן היכן הוא נמצא ואיזה מומלץ 87c או 80c? - ייתכן שהותקן תרמוסטט לא נכון או/גם ייתכן שהתרמוסטט לא נפתח עד הסוף.

 

האם כדאי לפרק את המצערת ולנקות אותה, אם כן כיצד? - ניקוי מצערת מומלץ מאוד ועשוי לשפר את צריכת הדלק ותגובת המנוע.

 

לפני כחודש הוחלפו סליל הצתה, מצתים, חוטי הצתה, מסנן דלק ומסנן אויר

 

היכן ניתן להשיג ספרות טכנית לרכב?

 

בכדי שאוכל להסביר לך כיצד לנקות את המצערת אני צריך לדעת את קוד המנוע ונפח המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אני תמיד שמח לראות את התגובות שלך!

 

אם מחירו של חיישן חמצן בסביבות 100-150 ש"ח אני אחליף אותו!

הטיפול האחרון נעשה במוסך, אני לא יודע איזה שמן מלאו, על איזה שמן אתה ממליץ?

בעניין הטרמוסטט אתה חושב שכדאי להתעסק עם זה? אם כן אני אשמח לקבל עצות, ציורים/שירטוטים/תמונות.

המנוע בנפח 2.5 ליטר והדגם הוא AAF, אני אשמח לקבל עצות!

 

פעם נתתי לי שירטוט של כבל גז בקובץ pdf יש לך את הקובץ המלא של כל הרכב?

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

סליחה, מחירו של חיישן חמצן בין 800-1000 שקל, התפקששה לי הסיפרה 0.

 

אין ברשותיי ספרות עבור הרכב שלך פשוט מצאתי בעבר קובץ שמישהו שלך לי או מצאתי באינטרנו.

איזה כייף לי :)

פורסם

בוקר טוב מרק,

אני אבדוק מחיר של חיישן תחליפי.

אני מחכה להסברים כיצד לנקות את המצערת וגם להתייחסותך מה לעשות עם הטרמוסטט :wink:

 

יום טוב!

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

אסף שלום,

 

1. התרמוסטט אצלך יושב על הבלוק, עלייך לפרק את בית התרמוסטט המהודק בעזרת בורג משושה ולאחר מכן תוציא את התרמוסטט וכמובן להחליף אטם.

 

התרמוסטט אצלך מתחיל להפתח בטמפ' של 87 מעלות צלזיוס, תוכל לבדוק את התרמוסטט על-ידי טבילתו במים וחימומם בצורה איטית וניטור הטמפ' שהתרמוסטט מתחיל להפתח והטמפ' שהוא פתוח עד הסוף.

 

2. האם המאווררים אצלך עובדים בשתי מהירויות שונות ?

 

3. בקשר לניקוי ייסודי של המצערת מוטב לגשת למוסך ולבצע את העבודה בעלות של 200-300 שקלים

 

4. שמן מנוע ממולץ הינו של חברת LM,MOBIL,ESSO בדרגת צמיגות 10W40 חצי סינטטי בדרגת איכות SL.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

חיישן חמצן חליפי של בוש עולה כ 550 שח לרכב שלך ,אם לא החליפו

אותו מעולם אז כדאי להחליף אותו .

ניקוי מצערת תבצע כך :תרטיב סמרטוט בספרי קרבורטורים ,תפתח את המצערת

ביד ותנקה את הבוצה השחורה שבאיזור הפרפר עצמו .

 

לעיניין הטרמוסטט ,המקורי הינו בעל 87 מעלות ,אני ממליץ לעבור לטמפ נמוכה יותר

במכוניות ישנות כאלו ,ה 80 מתאים מצויין בשבילך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

החלפתי היום חיישן חמצן, תוצרת טאיוון במחיר של 150 ש"ח, מיד הרגשתי בהבדל!

 

המאווררים עובדים רק במהירות הגבוהה!

 

איזה כמות של שמן אני צריך?

 

את ניקוי המצערת אני מעוניין לבצע לבדי!

 

בקשר לטרמוסטט בעל החנות "ורדי" בטבריה אמור שאף פעם לא נתקל בטרמוסטט של 80 מעלות לטרנספורטר והמליץ על טרמוסטט של vernet 87 מעלות, האם כדאי להחליפו או לחפש טרמוסטט של 80 מעלות

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

  • ספונסר פורום
פורסם

אם הוא לא מכיר אז תנסה בחנות אחרת ,יש דבר כזה .

אולי המילה טרנספורטר מבלבלת אותו ,אז תגיד לו טרמוסטט

לגולף דור שלוש 92-98 .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

1. אני ממליץ להחליף תרמוסטט למקורי בלבד או שווה ערך למקורי הנפתח בטמפ' של 87 מעלות צלזיוס (אלה הנחיות הייצרן)

 

2. כמות השמן הנדרשת עם החלפת פילטר שמן היא 5.5 ליטר

 

חבל שרכשת חיישן חמצן תוצרת טאיוון מכיוון שבעוד 10K תצטרך להחליפו שנית.

איזה כייף לי :)

פורסם

זוהי החנות הכי רצינית בטבריה, הם עובדים עם כל מוסכי האזור!

הבחור שם דקלם לי את כל היסטוריית הטרנספורטרים כולל שינוי בתתי דגמים.

בכל זאת מחר אני אתקשר לשאול בקשר לטרמוסטט של גולף.

 

רון/מרק, אני אשמח לקבל קצת טיפים ודגשים להחלפת הטרמוסטט, למה לשים לב וכיצד לבצע את זה בצורה הכי טובה.

 

זהו בית הטרמוסטט שלי או שהוא שייך ל-t3

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

חבל שרכשת חיישן חמצן תוצרת טאיוון מכיוון שבעוד 10K תצטרך להחליפו שנית.

 

 

10K זה בערך עוד 4.5-5 שנים במידה והרכב יסע כמו בשנים האחרונות!

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

1. רוקן את מערכת הקירור מנוזל קירור

2. נקה ובדוק את שטח המגע בבלוק שהינו נקי וללא סימני קורוזיה

3. החלף אטם

4. סגור את בורג בית התרמוסטט ברגש בכדי לא לסדוק את הפלסטיק

5. אל תוסיף שום חומרי אטימה כגון סיליקון

6. מלא נוזל קירור מקורי G12 PLUS

7. מצורף דף נתונים של התרמוסטט הדרוש+צילום

8. מצורף שרטוט של בית התרמוסטט

untitled.JPG

2.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

מהי קיבולת נוזל הקירור במנוע?

 

זה לא אמור להיות מסובך נכון? בצבא החלפתי למעלה מ-20 טרמוסטטים ו-10 משאבות מים לסופות.

 

 

רון ומרק אתם אנשים טובים!!!

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

×
×
  • תוכן חדש...