Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט אפיקה 2004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.!

ברצוני לרכוש שברולט אפיקה 2004 שמורה ומטופלת עם 50000 ק"מ מחבר קרוב .

מה שמפריע לי שאין ביקורות טובות על הרכב הזה מדוע?

 

אודה לכם עם תחוו דיעה על הרכב הזה לטוב ולרע.

פורסם

שוק רע! רובן הן מליסינג וגם זה בקושי,

בעיקרון האוטו הוא דייהו, משמע הסמל של שברולט לא ממש משחק תפקיד.

 

למה שלא תמצא משהו ראוי יותר לכסף שלך?

יש הרבה אופציות. השאלה מה התקציב.

 

בהצלחה!

Polo 2012

פורסם

הרכב המדובר הוא מקרוב יד ראשונה לא מליסינג אם זה משנה.לא חשוב לי שאין לה שוק אני לא מתכוון למכור את הרכב בעוד כמה שנים,אני מחפש רכב שישרת אותי לכמה שיותר שנים..

 

את הרכב מייצרים בקוריאה?זאת אומרת שהחלקים לא אמריקאיים.?

 

התקציב שלי הוא 45 אלף לא יותר זה המקסימום שאני יכול לגרד..

בחרתי דווקא את האוטו הזה בגלל נפח המנוע שהוא יותר גדול ממה שיש לי עכשיו,וגם היתרון שאני יכול לרכוש רכב יד ראשונה עם קילומטרז נמוך..

 

מה באמת כל כך רע בשברולט אפיקה חוץ מהשוק..

 

האם עדיף לוותר?כי האופציה השנייה זה לרכוש רכב שבטח כבר עשה 100 אלף קילומטר מינימום וזה גם כמו לקנות חתול בשק לא..

יש הצעה לרכב אחר?או שבכל זאת אולי האפיקה תתאים לי דווקא אהבתי את הסטייל.

פורסם

אני לא ממליץ,שוק רע וגם לשכן שלי יש כזאת מודל 2005,הוא לא מרוצה ממנה והוא מנסה שבועיים למכור והתקשרו אליו רק פעם אחת.

 

לא שווה :-( עדיף מאליבו

פורסם
הרכב המדובר הוא מקרוב יד ראשונה לא מליסינג אם זה משנה.לא חשוב לי שאין לה שוק אני לא מתכוון למכור את הרכב בעוד כמה שנים,אני מחפש רכב שישרת אותי לכמה שיותר שנים..

דווקא אם אתה מתכוון להחזיר ברכב הרבה שנים אני לא ממליץ לך לקחת אותו. אולי עכשיו הוא נראה לך שמור ונוצץ כמו כל רכב חדש יחסית, אבל האמינות שלו יורדת אקספוננציאלית עם השנים.

 

פבל

פורסם

אני ארד מהעניין.

 

 

איזה אופציות אחרות יש לי,התקציב שלי הוא 45000 ,מחפש רכב אמין לטווח ארוך.עדיף בעל נפח מנוע של 1600 .

 

מה אתם מציעים.?

פורסם
סיויק מודל 2001 או קורולה מאותו מודל,

משנתון מתקדם יותר אתה יכול למצוא גם לאנטיס.

האפיקה אולי לא פאר היצירה,אבל היא בהחלט רמה מעל סיויק 2001-2005

 

היא די רכה,היא מרגישה הרבה יותר מפוארת,ואם אתה קונה אותה במחיר מחירון נמוך היא אופציה לא רעה.

 

אבל אם כבר,אז למה לא שברולט אלרו?

פורסם

תודה רבה על העזרה.

 

הסיבה שרציתי את האפיקה היא בגלל הקילומטרז הנמוך{50.000},וגם שנתון 2004.אני יכול לקנות אותה ב45000.לפי מה שאני מבין ב45000 ש"ח אני צריך לרדת למודל 2001 רכב אחר שבטח עשה כבר איזה 120 אלף או יותר..

 

טוב אני אחשוב על זה..תודה על ההצעות והעזרה.

פורסם
תודה רבה על העזרה.

 

הסיבה שרציתי את האפיקה היא בגלל הקילומטרז הנמוך{50.000},וגם שנתון 2004.אני יכול לקנות אותה ב45000.לפי מה שאני מבין ב45000 ש"ח אני צריך לרדת למודל 2001 רכב אחר שבטח עשה כבר איזה 120 אלף או יותר..

 

טוב אני אחשוב על זה..תודה על ההצעות והעזרה.

 

האפיקה רכב בינוני לכל דבר, אבל תראה לי רכב ב45 אלף שקל שיעניק לך רמת חיים,מרחב,אבזור,נוחות כמו שהיא תעניק לך.

 

אגב,בתחום הביצועים היא די עגלתית.

 

אגב,על איזו רמת אבזור מדובר?

פורסם

לא חייבים לרדת בשנתון - אם אתה מחפש רכב מהסגמנט הזה (משפחתיות גדולות/מנהלים), סיטרואן c5 מודל 04' נמצאת באותו טווח מחירים. מצד שני, גם אם אפיקה לא המכונית הטובה בתחומה, על הנייר נראית יותר טובה קנית רכב מבנאדם שאתה מכיר עם ק"מ נמוך, מאשר רכב שכחדש היה עדיף, אבל כמשומש מבוגר ממנה ב 3 שנים, 60K ק"מ נוספים ועבר לא ידוע.

פורסם
האבזור הרגיל.חלונות חשמל,הגה כוח,אזעקה,ABS ,חישוקי מגנזיום,לא משהו מיוחד לרכב שנת 2004 לא..

לא הבנת בכלל,מה רמת הגימור? למשל GLX? LT?

 

לדעתי עלייך לערוך נסיעת מבחן,אולי הרכב דווקא יתאים לך.

פורסם

רמת הגימור היא LT.

 

shlomubזאת הסיבה שהלכתי על האפיקה כי הרכב שמור ומטופל כמו שצריך ובנוסף עשה רק 50 אלף קילומטר, ואם אני הולך על משהו אחר אז כמו שאמרת רכב עם לפחות 60 אלף יותר ועבר לא ידוע..

כאב ראש האמת..

×
×
  • תוכן חדש...