Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בזמן נסיעה צצה הבעיה. ניתן היה לבלום והבעיה חזרה כעבור זמן קצר שוב. כרגע הרכב עומד בחניה באזור אזור התעשיה הצפוני של ראשון (ליד טיב טעם).

 

אולי צריך לנקז אוויר מהמערכת, בכל מקרה אם מחליפים שמן ברקס האם צריך לשים DOT4? (כרגע לא חסר לפי המיכל)

 

בנוסף צריך המלצה למוסך מהימן באזור הסמוך.

 

אם אפשר המלצה בזמן הקרוב כי מסוכן מאוד להסתובב עם הרכב במצב הנוכחי.

 

תודה

פורסם

 

הבעיה שעשיתי חיפוש על מילות מפתח אחרות כי חיפשתי מוסך מומלץ כמה שיותר קרוב. כל מה שמצאתי היה מוסך רייכמן ומוסך בחולון. מחר נהיה בחולון ב0630 לתפוס תור.

 

אגב בנסיעה קצרה שעשיתי לא הורגשה בעיה מיוחדת.

ועוד פרטים

הרכב נקנה לפני שנה וחצי בדיוק לאחר שעבר טיפול אצל רייכמן שבו הוחלף השמן (יש חשבונית מהטיפול) אני מניח שהם שמו שמן איכותי.

בנוסף השמן לא היה חם כי זה קרה בזמן נסיעה קצרה ורגועה על מישור ללא פקקים.

לגבי הנזילות, לא חסר שמן.

 

אז כמו שאמרו כנראה משאבה שמתחילה לגסוס.

 

נקווה שההמלצה של רפי (ישנה) עדיין עומדת בעינה על המוסך הנ"ל

פורסם
.

 

אגב בנסיעה קצרה שעשיתי לא הורגשה בעיה מיוחדת.

ועוד פרטים

הרכב נקנה לפני שנה וחצי בדיוק לאחר שעבר טיפול אצל רייכמן שבו הוחלף השמן (יש חשבונית מהטיפול) אני מניח שהם שמו שמן איכותי.

בנוסף השמן לא היה חם כי זה קרה בזמן נסיעה קצרה ורגועה על מישור ללא פקקים.

לגבי הנזילות, לא חסר שמן.

 

אז כמו שאמרו כנראה משאבה שמתחילה לגסוס.

 

נקווה שההמלצה של רפי (ישנה) עדיין עומדת בעינה על המוסך הנ"ל

במיכל משאבת בלם מרכזי. קיים נוזל בלמים צמחי, ולא שמן.

נוזל בלמים לא אמור להתחמם, אלא אם אתה יורד מהקסטל כשרגלך כל הזמן על דוושת הבלם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בהמשך לרח' האצל בראשל"צ אם הכוונה לטיב טעם שנימצה שם יש מוסך BAVARIA אני ממליץ לך לפנות לשם הם יבדקו ויסדרו לך את הבעיה במחיר הגון.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
בהמשך לרח' האצל בראשל"צ אם הכוונה לטיב טעם שנימצה שם יש מוסך BAVARIA אני ממליץ לך לפנות לשם הם יבדקו ויסדרו לך את הבעיה במחיר הגון.

 

אני תמיד בעד לחסוך כמה שקלים, אבל האם נכון לעשות זאת כשמדובר בבלמים?

פורסם
במיכל משאבת בלם מרכזי. קיים נוזל בלמים צמחי, ולא שמן.

נוזל בלמים לא אמור להתחמם, אלא אם אתה יורד מהקסטל כשרגלך כל הזמן על דוושת הבלם.

בברכה

צביקה

 

איכשהו פיספסתי את ההודעה שלך

 

אז תודה על התיקון משמן לנוזל, וכן בטוח שהוא לא היה חם בצורה יוצאת דופן.

 

יש למישהו הערכה לא מחייבת למחיר משאבה + עבודה?

פורסם
אני תמיד בעד לחסוך כמה שקלים, אבל האם נכון לעשות זאת כשמדובר בבלמים?

 

לא נכון לעשות זאת בשום דבר, בעיקר לא בבלמים.

 

אתה תמיד יכול לקפוץ לכמה מוסכים לקבל הצעת מחיר,

 

אתה לא חייב לבצע את העבודה במקום הראשון שניגשת אליו.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

הכוונה שלי בלחסוך היא שאני מעדיף לעשות דברים לבד, להשוות מחירים וכל המשתמע מחסכון.

 

הבעיה שכהולכים על הצעת מחיר זולה, בד"כ מדובר גם בחלפים זולים, וכאן הדילמה לגבי המוסך שהומלץ האם הוא אחד שיתן הצעה זולה בכדי לקבל עבודה....

 

בכל מקרה לאחרונה אני לחוץ בזמן ולכן נראה לי שלא אעשה כמה סיבובים בין המוסכים, בפרט שאין לי מושג מתי הברקסים יפסיקו להגיב, כך שכנראה ישר למוסך בחולון

 

 

אגב זה אופיני לקורולה הבעיה הזאת, או סתם מזל מחו...ן

פורסם

אז המוסך לא מצא כלום.

הם אומרים שאין טעם להחליף את המשאבה המרכזית, אבל אני מעוניין בכל זאת (בטיחות מעל לכל).

הם נתנו הצעת מחיר משאבה+נוזל בלמים+ עבודה, בערך 1500 ש"ח כולל מע"מ

המחיר נשמע סביר, אבל מברור שעשיתי עולה שאפשר לחסוך כ 700 ש"ח אם משתמשים במשאבה לא אורגינלית.

באופן טבעי לא הייתי רוצה מוצר חלופי, אבל מסתבר שטויוטה הוא לא הרכב המושלם ויש לו מחלה שחוזרת ובה ניתקלתי.

 

אם הבעיה חוזרת על עצמה, חשבתי שהמשאבה החדשה תהיה מודל משופר שאין לו את הבעיה. אבל מדובר בדיוק באותה משאבה ולכן אני לא יודע מה הטעם לשים מוצר אורגינל?

 

חוץ מזה, אם זאת מחלה של הרכב ולא סתם ליקוי מזדמן, החברה לא אמורה לפצות?

פורסם

במקרה הרכב שלך עבר טיפול כלשהו בבלמים/מתלים/ציריות בסמיכות לתקלה?

לפני שאתה בא בטענות לטויוטה, הוחלף נוזל בלמים בצורה סדירה ברכב? קורה יותר מדי שהסעיף הזה בספר הטיפולים מוזנח, והתוצאות מתישהו מגיעות.

פורסם
במקרה הרכב שלך עבר טיפול כלשהו בבלמים/מתלים/ציריות בסמיכות לתקלה?

לפני שאתה בא בטענות לטויוטה, הוחלף נוזל בלמים בצורה סדירה ברכב? קורה יותר מדי שהסעיף הזה בספר הטיפולים מוזנח, והתוצאות מתישהו מגיעות.

 

הרכב טופל כל חייב במוסך המרכזי רייכמן (מקווה שרשמתי נכון). הרכב נקנה לפני שנה וחצי בדיוק לאחר שעבר טיפול במוסך הנ"ל. יש לי תיעוד כל הטיפולים וכתוב שעבר החלפת נוזל בלמים באותו הטיפול. מאז הרכב עשה 16000 ק"מ. מה שאומר שנוזל איכותי, אם היה מוחלף כפי שכתוב לא צריך לעשות בעיות.

 

ולכן, לפי דבריך או שלא החליפו לנוזל בלמים איכותי, או שרימו ולא החליפו בכלל נוזל בלמים כי ידעו שהבעלים הקודמים עושה בערך 8000 ק"מ בשנה ואין טעם להחליף (דרך פשוטה לעשות 30 ש"ח על נהגת שלא מבינה יותר מידי)

 

אבל לא נראה לי שהם עשו כזאת קומבינה.

 

חוץ מזה, היום פירקו את 4 הגלגלים כדי לבדוק אם הכל בסדר בבלמים, מה שמוזר, שלפי מה שיצא מבולמי התוף נראה שלא בדקו את מצבם הרבה זמן!

פורסם

לא התכוונתי בכלל להיכנס לנושא של אמינות, מקצועיות וכו', וחלילה לי מלחשוד במוסך שאני לא מכיר.



 

אני גם לא טוען שמשאבה ראשית נגמרת רק כתוצאה מאי הח' נוזל בלמים. יש עוד סיבות.

 

נוזל הוחלף? יופי.

 

אם תצליח לקבל מהיבואן משאבה מרכזית עקב תקלה ידועה, אני אשמח בשבילך. לצערי, ואני מצוי היטב בתחום הזה, יצרנים יודעים היטב ויש גם חומר רשמי שלהם על תקלות מובנות ברכבים שלהם, ועדיין הם לא יטפלו בתקלות האלו בחינם לאחר תום האחריות. אפילו אם עלית על באג מובנה בתוכנה לאחר תום האחריות, אתה עלול למצוא את עצמך משלם אלפי שקלים על עדכון תוכנה לתוכנה חדשה ללא באג.

 

מעצבן, אבל זה המצב. במקרים נדירים, בעיקר כאלה שהגיעו עד כדי עשיית רעש ציבורי גדול, היבואן או היצרן הולכים לקראת הלקוח "לפנים משורת הדין".

 

כל זה לא בא לאשר שיש פגם מובנה במשאבה של הטויוטה שלך. אני לא מכיר כלום על הנושא, והרכב שלך בכל זאת לא צעיר בכלל.

 

 

פורסם

מעניין אם עוד אנשים בעלי טויטה כאן בפורום נתקלו בבעיה דומה?

 

בכל אופן יתכן שזאת בעיה סידרתית (אולי לא אצל כולם) כי במוסך אומרים שהם מכירים את הבעיה של דוושה צונחת. כמובן שלא אמרו לי בכמה רכבים הם ניתקלו בבעיה, אבל אמרו שזה יעלה המון אם יצטרכו להחליף לכולם.

 

בכל אופן הם לא מציעים לי להחליף כי במחן הלחיצה הממושכת על D בירידה, אין צניחת דוושה. רציתי להחליף בכל מקרה ביום ראשון והדילמה היית בין מקורי (לא משהו) לבין תחליפי (לא מוכר). אבל עכשיו הדילמה היא שאולי כדי להחליף נוזל בלמים ולראות מה יקרה.

 

אוף חבל שהייתי לחוץ בזמן, ונעול על החלפת משאבה ולא ביקשתי שינקזו קצת נוזל בלמים לבחון את מצבו.

 

ועוד דבר, יתכן שאם מדובר בתקלה במשאבה המרכזית, שזה נובע מחוסר נסיעה- 70000 ב 7 שנים?

×
×
  • תוכן חדש...