Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר מצוין

אני משתמש בו בגישור להגביר את הסאב שלי. והלבל נמצא טיפה אחרי החצי.

עצה שלי, אל תמכור.

הוא מספיק טוב להשאיר אותו בארון ולהשתמש בו בעתות צרה.

אם אתה עדיין רוצה למכור, אני אקנה אותו ממך לרכב של אחותי.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
מגבר מצוין

אני משתמש בו בגישור להגביר את הסאב שלי. והלבל נמצא טיפה אחרי החצי.

עצה שלי, אל תמכור.

הוא מספיק טוב להשאיר אותו בארון ולהשתמש בו בעתות צרה.

אם אתה עדיין רוצה למכור, אני אקנה אותו ממך לרכב של אחותי.

אני יגיד לך למה אני רוצה למכור. ואשאל גם שאלה.

הוא יספיק לקומפוננט של לאנזר 240 ווט

וסאב וופר של 400 ווט לפחות (לא יודע כרגע איזה) ???

 

בגלל שאני חושב שהוא לא יספיק אני רוצה לקנות מגבר אחד שיחזיק את זה ולא לקנות מגבר נוסף.

פורסם

בעת צרה ?

 

מגבר-מציל-חיים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני יגיד לך למה אני רוצה למכור. ואשאל גם שאלה.

הוא יספיק לקומפוננט של לאנזר 240 ווט

וסאב וופר של 400 ווט לפחות (לא יודע כרגע איזה) ???

 

בגלל שאני חושב שהוא לא יספיק אני רוצה לקנות מגבר אחד שיחזיק את זה ולא לקנות מגבר נוסף.

 

תראה, הוא מגבר 2 ערוצים שמוציא סביבות 70-80 WRMS אמיתיים לערוץ.

להגביר גם סאב וגם קומפ זה אפשרי, אבל גרוע, לא תהיה לך שליטה על החיתוכים, בנוסף, זה מעמסה מיותרת על המגבר. זה צורם ולא כדאי בכלל.

 

אם בא לך לקנות מגבר 3-6 ערוצים במקומו, סבבה.

אני במקומך הייתי מוסיף עוד מגבר 2 ערוצים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
תראה, הוא מגבר 2 ערוצים שמוציא סביבות 70-80 WRMS אמיתיים לערוץ.

להגביר גם סאב וגם קומפ זה אפשרי, אבל גרוע, לא תהיה לך שליטה על החיתוכים, בנוסף, זה מעמסה מיותרת על המגבר. זה צורם ולא כדאי בכלל.

 

אם בא לך לקנות מגבר 3-6 ערוצים במקומו, סבבה.

אני במקומך הייתי מוסיף עוד מגבר 2 ערוצים.

במידה ואוסיף עוד מגבר, סתומרת 2 מגברים. זה לא מסבך קצת את תהליך ההתקנה? וזה דורש עוד קיט התקנה?

פורסם
אין צורך ב2 התקנות שונות.

 

פשוט משרשרים מתח וREMOTE.

כמובן בכבלים מתאימים ולא בכבל מאריך של בית כמו שאני עשיתי. (כבל צלוי)

 

הבנתי....שלא צריך שתי התקנות. תודה גבר

אני כנראה לא אמכור אותו.

פורסם

במקום לערוך אני אוסיף כי זו נקודה חשובה.

 

כשמשרשרים מתח ל2 מגברים, להשתמש בכבלים מתאימים.

לא לשים באמצע קבלים או נגדים או פיוזים למיניהם.

 

להפעיל את המערכת עם 2 המגברים ולשחק עם הטורים על מנת לוודא שהמינוס תקין ואין רעשים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
למה ישב פיוז בעל ערך של 5 אמפר בלבד ?

בהתחלה לא היה פיוז הייתה בעיה במגבר. כשלקחתי לתיקון אז הוא הוסיף פיוז.

פורסם
בהתחלה לא היה פיוז הייתה בעיה במגבר. כשלקחתי לתיקון אז הוא הוסיף פיוז.

 

לא הבנתי.

איך מגבר בלי פיוז אמור לעבוד?

 

בד"כ הפיוז סוגר מעגל במגבר. כשאין פיוז=מגבר לא עובד

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
לא הבנתי.

איך מגבר בלי פיוז אמור לעבוד?

 

בד"כ הפיוז סוגר מעגל במגבר. כשאין פיוז=מגבר לא עובד

 

אני אסביר.

המגבר היה באוטו שעבר תאונה. חבר נתן לי אותו בלי פיוז ולא ידע עם הוא עובד בכלל. הלכתי לטכנאי ביקשתי שיבדוק עם הוא עובד, גילה בעיה בערוץ אחד, סידר את זה ועל הדרך שם פיוז.

×
×
  • תוכן חדש...