Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שיש בד צמוד עם קליפסים על המיכסה של המנוע שיושב לכיוון המנוע .

שאלתי בישביל מה הוא ?

חלק אומרים לשמירת החום?

חלק אומרים לבודד רעשים ?

לדעתי הוא סתם מוסיף מישקל לכב (הוא די כבד)

 

האם כדי לוותר עליו ?

רז...

פורסם

הבד הזה הוא מבודד חום בין המנוע למכסה המנוע, גם בשביל לבודד חום חיצוני,גם בשביל לבודד חום כדיי שמכסה המנוע לא יתחמם יותר מידיי והצבע ייפגע.

כמו כן מבודד רעשים.

 

אני לא הייתי מוותר עליו כ"כ מהר, או אולי הייתי מוציא אותו ושם משהו איכותי יותר כגון דנמייט+דיינאהוד, שהם ייעודיים למטרה זו ויעילים הרבה יותר.

 

כעיקרון עדיף שיהיה משהו שיבודד.

 

ברכבים ישנים,הבד הזה מלא שמן ומתפורר\מתקלף,כבר לא יעיל, במקרה הזה כן הייתי מוציא אותו .

פורסם

ובמכוניות שבהם הבד הזה מתפורר וחלקים ממנו נופלים, אני ממליץ מאוד להסירו בכלל כי ראיתי כבר מכוניות שהבד נפל על חלקים חמים במנוע והתלקח וגרם לשריפה בתא המנוע.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

הוא לא מיתפורר ולא נמס .

 

שמתי לב שלאחי ברכב (הונדה ) כימעט אותו מודל אין את זה ומיכסה המנוע ביכלל לא חם .

הוא יותר חם מהשמש מאשר חום המנוע .

 

גם שמתי לב שהצבע מיתחת לא ממש יפה כמו החלק החיצוני (הוא ממש דהוי ומלוכלך ) ולכן אין לי בעיה שהצבע יפגע.

 

שמתי לב שברוב המכוניות אפילו חדשות יותר אין את זה .

 

מה אתם אומרים?

רז...

פורסם

לדעתי הוא סתם מוסיף מישקל לכב (הוא די כבד)

האם כדי לוותר עליו ?

 

אם היו רוצים סתם להוסיף משקל (כמו שאתה חושב) היו שמים משקולת.

אם שמו את יריעת הבידוד, והשקיעו בכך עלויות פיתוח, ייצור והתקנה, כנראה שיש סיבה ולא כדי לוותר עליה.

בלעדיה תגלה בקרוב סדקים וקילופים בצבע שמעל המנוע הנובעים מהחום הרב שעולה מתא המנוע ונעצר תחת המכסה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

חברים: את הבד בתא המנוע התחילו להתקין באמצע שנות ה- 90. אני לא זוכר בד כזה בדנמי הסופר-לנסר שהיו ברשותי (חדשים דגמי 94 ו95). כן היה באודי (A4 (98, הרכיב מותקן פחות או יותר כסטנדרט בדגמי 2000 ואילך.

 

למכונית ההן לא היה את הבד וגם לא היו להן בעיות קילוף צבע במכסה המנוע. זאת למרות שאיכות הצבעים קצת השתפרה במהלך השנים שחלפו.

 

מה כן? לדעתי מדובר ברכיב מבודד רעש ואולי גם חום.

השערתי היא שהרכיב מבודד חום במובן של מניעת איבוד חום. בחורף היתרון הוא שמנוע הרכב יוכל להתחמם מהר יותר, בנוסף לכך תא המנוע יתקרר לאט יותר כך שאם תניע את הרכב בשנית אחרי עצירה קצרה עדיין יהיה מנוע חם ולא יהיה צורך לחמם אותו בשנית.

פורסם
חברים: את הבד בתא המנוע התחילו להתקין באמצע שנות ה- 90.

בבעלותי רכב משנת 83 עם היריעה הזו. מקורית. השימוש הוחל לפני שנות ה-90.

 

 

הייעוד הוא לא לאגירת חום בתוך תא המנוע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מקבל שישנם דגמים שהבד הותקן בהם עוד בשנות השמונים, אבל זה ממש לא היה נפוץ.

את הטיעון העלתי כדי להראות שלבד אין שום תפקיד בשמירה על צבע מכסה המנוע.

 

אין ספק שהבד תורם לבידוד רעשים.

בנושא בידוד החום, זו רק השערה שאני מאמין בנכונותה.

 

עוד דבר, ב- A4 שנת 98 שהייתה שלי היה את הבד, אבל אני נזכר שכשהתחלתי ל"משש" את הרכב באולמות התצוגה זה היה מודל 97 ולדגם הזה לא היה את הבד.

 

אני נזכר איך התפעלתי מאיכות ההדבקה של פרופילי החיזוק התחתונים לפח העליון של המכסה.

פורסם

ב-BMW שלי מודל 1987 יש חומר כזה שנראה כמו ספוג והוא מתפורר. שם החלק המקורי: "בידוד נגד רעש".



 

אני רוצה פעם להחליף אותו, ואני באמת לא יודע אם לשים את המקורי או מוצר אחר.

 

ב-BMW השנייה שלי, מודל 2000, אין בד כזה והיא הרבה יותר שקטה. אבל יש כיסוי פלסטיק על המנוע.

 

אולי לא התחילו לשים את זה בשנות התשעים, אלא הפסיקו בשנות התשעים?

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אולי לא התחילו לשים את זה בשנות התשעים, אלא הפסיקו בשנות התשעים?

 

 

לא מסכים, בשתי המכוניות שלנו יש את הבד (וגם את הפלסטיק). ה"ישנה" מודל 2005 החדשה - 2007.

פורסם

אולי פותח השירשור והמגיבים יכתבו באיזה מכוניות מדובר, והכי חשוב - האם מישהו ניסה לחדש בידוד כזה שהתיישן ומה היתה התוצאה - זה מה שהיה מעניין אותי.



עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...