Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,התקנתי את המערכת במקום לא יודע מה ניראה לי שכאן עשיתי טעות, בכל מיקרה המערכת מורכבת

מ 2 מגברים JBL 75.4

רמקולים אחוריים jbl gto 936e

קומפוננט מקדימה מורל דוטק mkll 6

סאב פיוניר tsw300r

רדיו דיסק פיוניר dehp7700

קרוס אודיו גודס..

הבעיות שיש לי עכשיו הן ככה:

יש רעשים כיאלו של הגז לפי איך שאני נותן גז ככה שומעים ברמקולים.

באמצע נסיעה פתאום כיאלו גם לפי הגז פתאום שומעים יותר חזק ואיך שאני נוסע יותר לאט שומעים יותר חלש כיאלו זה מגביר\מנמיך את עצמו.

ונגיד פתאום אם אני שומע על ווליוום גבוהה אז פתאום שומעים רק את הסאב עובד ונפסקת מוזיקה ואחרי שנייה חוזרת המוזיקה.

יש לכם איזו שהיא עזרה בשבילי,כמובן שאני מתכוון ללכת לחנות לתקן את הכל כי אני לא מבין בדברים האלו,אבל הפעם אני יילך למקום על רמה..בכל זאת מה ניראה לכם הבעיות האלו??

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חחחחחח

 

גם לי הייתה את ה"בעיה" הזאת אצלי בפיוניר..מייד אחרי התקנה שמתי לב שהווליום עולה ויורד מעצמו

אל דאגה, זה פונקציה במכשיר אשר מאפשרת העלה/הורדה של הווליום ללא מגע אד ע"פ מהירות הרכב

 

קרא את האשכול הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=80457

1.8T 8)

פורסם

לגבי,הווליום עולה ויורד ,יש מצב שזה מה שקודמי ציין,אני לא מכיר את הפונקציה הזאת,אז תקרא את הלינק אולי זה באמת זה.

 

 

לגבי רעשי מנוע,והניתוקים במערכת שאתה שומע רק את הסאב,אז יכול להיות כיוון לא נכון של מתחי כניסה.(מה שיגרום לעיתים למגבר להכנס לפרוטקשן)

לגבי רעשי המנוע,יכול להיות שהכבל מתח עובר ליד הקרוס של הקומפוננט?

הייתה אותה בעיה לאחי,ופשוט עטפנו את הקרוס בבידוד אלומניום,שיצר כלוב מתכת, והרעשים נפסקו.

בכל מקרה,לי נראה שזה רק עניין של כיוון,או חיווט לא נכון.

אם אתה גר באיזור המרכז,אתה יכול להפגש איתי אני אוכל לסדר לך את הכיוון במידת הצורך,ואם אז לא מסתדר לך להגיע בזמן הקרוב, אז מתארגן מפגש ביום שישי בעוד שבועיים ואוכל לסדר לך את זה.

דבר איתי בה"פ.

אשמח לעזור.

under construction..

פורסם

אני ממליץ לך לעשות חיפוש בנוגע ל"יללת אלטרנטור" "רעש אלטרנטור" וכו ...

 

green monster, כבר היתה לי התערבות בנוגע להשראות של כבל המתח...

 

"לגבי רעשי המנוע,יכול להיות שהכבל מתח עובר ליד הקרוס של הקומפוננט?

הייתה אותה בעיה לאחי,ופשוט עטפנו את הקרוס בבידוד אלומניום,שיצר כלוב מתכת, והרעשים נפסקו."

 

אם אתה טוען שאתה יכול לעמוד במבחן המציאות אתה מוזמן לנסות את מזלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא מידן, הוא לא יקבל כסף בגלל שלרכב יש בעיה, (מקווה שזה לא מה שהשתמע מדברי).

 

הוא יקבל את הכסף אם הוא יצליח להוכיח, שזה אכן -הגורם- לבעיה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מר הודיני.

 

כל פעם אתה מסבך אותי בתשובה מתפתלת.

אניהבנתי - אם הקרבה של הקרוס לחוט המתח יוצרת רעש, אזי ,500 ש"ח נעלמים מחשבונך.

השאלה היא האם גם אתה מבין כך.

נא תשובתך הפשוטה (בבקשה) .

ZZR

פורסם

התחלנו מידן ???

 

לא ולא ולא !

לא אם הקרבה של הקרוס לחוט - אלא הקרבה של החוט לקרוס !

הוא טוען שזה מה שגורם לרעש - זה הגורם המפריע, זה הגורם שצריך "להיעלם" ובכך הרעש צריך להעלם איתו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חיובי, ונדחה את זה ממחר לבוקר לערב - אין לי שמץ מתי אני אקום.

(גם אין לי חשק לקום בבוקר בשביל להפסיד 500 שקלים, זה יותר מ50 לאפות .. תעשה את החשבון !)

:)

 

בכל אופן, כל התנאים והכללים כתובים בתרד של ההתערבות, אתה מוזמן להיכנס אליו ולהיוכח אם ישנו משהו שאינו לרוחך או אינו הובהר בתרד הנוכחי הזה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...