Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 191
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

 

יעשו (אם בכלל) רעש,עצומות ועניינים,ובסוף זה יעבור וכולם יקבלו את רוע הגזרה.

 

יום עצוב ביותר לכלל הרוכשים מחו"ל.

 

ארץ אוכלת יושביה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כל גזירה אידיוטית שכזאת (כמו גם המס על מילגות סטודנטים) רק הולכת ומקרבת אותי למינכן.

כבר כמה שנים שאני לא מרגיש שותף לעשיה אלא רק כמושא לניצול וסחיטה, אז לא רחוק היום (ברצינות מוחלטת) שבסימלון אני אשנה את המיקום ל:BAVARIA ואת האמת, זה מאוד מבאס אבל ENOUGH IS ENOUGH!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כל גזירה אידיוטית שכזאת (כמו גם המס על מילגות סטודנטים) רק הולכת ומקרבת אותי למינכן.

כבר כמה שנים שאני לא מרגיש שותף לעשיה אלא רק כמושא לניצול וסחיטה, אז לא רחוק היום (ברצינות מוחלטת) שבסימלון אני אשנה את המיקום ל:BAVARIA ואת האמת, זה מאוד מבאס אבל ENOUGH IS ENOUGH!!!

 

נו קדימה, למה אתה מחכה? עוד 100 אלף כמוך ואפשר יהיה לקנות פה דירה במחיר נורמלי 8)

פורסם

המחשבות לעבור לחו"ל תמיד היו וגם תמיד יהיו, אבל זה כבר נושא לטופיק אחר.

 

מה ניתן לעשות? כלום.

 

(אני פשוט לא יודע מה עוד ניתן לכתוב במצב הזה).

פורסם
נו קדימה, למה אתה מחכה? עוד 100 אלף כמוך ואפשר יהיה לקנות פה דירה במחיר נורמלי

 

יש לי בשורה קשה עבורך, אני לא מוכר את הבית! :twisted:

 

 

טיסן, הצעד הבא הוא "אגרת מחשב".

אתה משלם אגרת טלויזיה? אתה משלם אגרת רדיו (בטסט של הרכב), אז בקרוב תשלם גם אגרת מחשב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה,הייתה כתבה על זה בYNET נדמה לי,שכל מי שקונה מחשב צריך להצהיר וכך יודעים איך לגבות,או משהו בסגנון :mm_surpri

 

עריכה - מצאתי : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3973009,00.html

 

מדינת ישראל מצאה דרך מבריקה לקחת מאיתנו עוד כסף בלי לתת שום דבר בחזרה: להגדיר מחשבים בתור כלים לצריכת תוכן טלוויזיוני, ולחייב כל בעל מחשב באגרת טלוויזיה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לאט לאט אני שומע שיותר אנשים רוצים להגר , והעיקר שבי "נכנסו" כשאמרתי שאני רוצה לעזוב .

 

בגירה ,

אפשר לעשות קבוצת רכישה במינכן ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אני זוכר את התקופה שחבילות היו משתחררות בלי שום בעיה מהמכס ובהרבה מקרים חלקים גדולים לרכב היו מגיעים עד לבית ולא נתקעים במכס בלי יכולת לשחרר אותם. חרא של מדינה. בגירה אתה לא לבד, אני בעוד שנה אהיה בקנדה עם רשיון לפול טריילר, אעבוד קשה אבל לפחות אזכה להנות מהכסף ולא לשלם את כולו למדינה.

פורסם

המדינה שלנו במילה אחת: איכס.

 

מינכן ולונדון אולי לא מחכות לי, אבל התחנה הבאה אחרי סגירת התואר היא פתיחת כרטיס טיסה.

 

את חובותי למדינה עשיתי על הצד הטוב ביותר, שלום ולא להתראות !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

גם אני בידיוק באותה דעה של בגירה.

 

בלתי נסבל לחזור מלימודים להיכנס לקרוא חדשות, ולראות שוב מס חדש .

ועוד במיוחד שבכתבה מלמעלה מדובר על אלי ישי שבהצראה לחרידים אמר שהתקציב אושר מתחת לשולחן עוד הרבה לפני כל הדיון וההפגנות עליו.

 

 

לא רוצים את מעמד הבניים בארץ? לא צריך. מקומות אחרים ישמחו לקבל אותנו.

פורסם

פעם הבאה יהיה מס אכיפה על מילוי אוויר בגלגלים

הגבהת המערכת דרך הרדיו דיסק (דרך השלט זה חינם)

או בעתיד...מס עמלות אכיפה ודוחות חניה על גלישה באינטרנט לאתרים מחו"ל (כי זה שיחת חוץ)


×
×
  • תוכן חדש...