Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קניתי מגבר משומש של מאק אודיו ב250 שקל.

 

המגבר הוא 400 w אבל הוא נראה לי הרבה יותר חזק,ביקשתי מחבר שלי שיחבר גם תסאב החדש של פיוינר בשביל לשמוע אם הוא יכול להרים סאב .

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=33928

 

קיצור הוא חיבר וגם אותו המגבר החזיק ,הסאב הזה משהו מדהים החלונות באוטו כמעט נשברו מרוב שהוא חזק.

 

http://img32.echo.cx/my.php?image=dscn07994yl.jpg

 

http://img32.echo.cx/my.php?image=dscn08004tm.jpg

 

הנה שתי תמונות של המגבר,תגידו לי אם מישהו מכיר?.

 

זהו אני מרוצה יש לי מגבר 4 ערוצים שעובד מצוין ,וגם בעתיד אני יכול להגביר סאב איתו בלי בעיה וכול זה בלי לעשות חור בכיס.

פורסם

תתחדש גבר

 

אני לא מכיר את המגבר הזה המגבר נראה דיי ישן אבל מה זה משנה העיקר שאתה מרוצה!

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם
תתחדש גבר

 

אני לא מכיר את המגבר הזה המגבר נראה דיי ישן אבל מה זה משנה העיקר שאתה מרוצה!

 

את האמת חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי את הדגם,אבל מה זה משנה הוא עובד מצוין

פורסם

לא חסר זיופים ת'יודע...

בכל מקרה העיקר שאתה מרוצה . אישית לדעתי ונסיוני ב250 שקל אפשר להביא ולקבל מגבר הרבה יותר ותהיה בטוח שחבר שלך לא יצא פראייר ותפר קופון לא רע בעיסקה הזו[אם היה חבר לא רק שלא היה מזמבר במחיר אלה היה מביא לך חינם..]

טוב, אבל עזוב אותי והקומבינות שלי.

אם אתה מרוצה ומבסוט אז שימחתך היא שימחתי!:-)

ת ה נ ה .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תגידו מישהו מבין מה העוצמה שלו?

 

כתוב 100* 4 w וזה נראה לי חלש מאוד ,אבל שחבר שלי חיבר תסאב החדש של פיוניר הוא הצליח להרים אותו יפה.

פורסם
תגידו מישהו מבין מה העוצמה שלו?

 

כתוב 100* 4 w וזה נראה לי חלש מאוד ,אבל שחבר שלי חיבר תסאב החדש של פיוניר הוא הצליח להרים אותו יפה.

קודם כל תתחדש עשית קניה מוצלחת מאוד במחיר שלו אמנם המגבר לא חדש וכניראה גם לא חיפשת מגבר חדש אם קנית יד שניה.

אבל המגבר הוא מגבר מצויין מדגמים של לפני 3 שנים לערך ביגלל זה אתה לא מוצא אותו באינטרנט כבר אבל המגבר הוא סוס עבודה וממש ממש לא חיקוי כמו שטענו פה כמה אנשים "יודעי דבר" היה למק אודיו סידרה כזאת והיא לא רעה ביכלל.

 

תתחדש גבר גבר....

פורסם
קודם כל תתחדש עשית קניה מוצלחת מאוד במחיר שלו אמנם המגבר לא חדש וכניראה גם לא חיפשת מגבר חדש אם קנית יד שניה.

אבל המגבר הוא מגבר מצויין מדגמים של לפני 3 שנים לערך ביגלל זה אתה לא מוצא אותו באינטרנט כבר אבל המגבר הוא סוס עבודה וממש ממש לא חיקוי כמו שטענו פה כמה אנשים "יודעי דבר" היה למק אודיו סידרה כזאת והיא לא רעה ביכלל.

 

תתחדש גבר גבר....

 

 

מה בקשר לעוצמה??

 

איך הוא מצליח להרים סאב של פיוניר (הדגם החדש) אם הוא 100 w כפול 4?

פורסם

תתחדש אחי, תהנה מהמגבר

 

אבל כנראה לא שמעת הרבה סאבים בחיים שלך אם כל כך התלהבת מהסאב הזה של פיוניר

פורסם
כן כן 100 RMS ...שווה 100 כפול ל4 יצא ל400 וואט...

 

 

לא הבנתי מה העוצמה????????????

 

כמה rms כפול 4 העוצמה?

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=33928

 

 

עכשיו חזרתי מחבר שלי קיצור ישבתי איתו ועוד כמה אנשים כמה שעות והוא חיבר תסאב הזה למגבר שלי .

 

הסאב הזה ממש מפציץ!! עולמות ,ממש אהבתי אותו.

 

חבר שלי רוצה 500 שקל כולל תיבה. בדקתי בזאפ והמקום הכי זול שמוכרים אותו זה בפומפה ב600 שקל לא כולל תיבה

פורסם
תתחדש אחי, תהנה מהמגבר

 

אבל כנראה לא שמעת הרבה סאבים בחיים שלך אם כל כך התלהבת מהסאב הזה של פיוניר

הוא עוד רק בתחילת הדרך שיהנה כרגע ממה שיש לו עוד יהיה לו הרבה זמן והזדמניות לשמוע סאבים שונים ומגוונים תיהיה בטוח שזה לא הסאב הראשון והאחרון שיהיה לו ברכב..........

×
×
  • תוכן חדש...