Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקום ממולץ לקמפינג בכינרת.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום רביעי אנחנו נוסעים קבוצה של כ20 חבר'ה לבצע אורגיה מטורפת בכינרת(לפחות זה מה שכמה מאיתנו מתכננים :wink: )

שאלתי אליכם היא כזאת:

באיזה מקום יש את התנאים הטובים ביותר מבחינת:שירותים ומקלחות ,סדר וכו' ובכללי איזה חוף/אתר הכי מומלץ לשהות וללון בו?

 

אנחנו לנים שם מיום רביעי עד שישי.

 

כמו"כ אשמח לקבל הצעות לפעילות אתגרית קבוצתית בצפון.

 

בנצי.

פורסם

ראיתי , תאמין לי.

 

רק שלשלם 80 ש"ח עבור טבילה בשלולית מצחינה משתן בתנאים שאפילו בט"ר חת"ם היה מתבייש בהם - פשוט בושה.:evil:

פורסם

80 שקל עבור מה????

 

הכוונה הייתה ללון על החוף באוהלים איזה מקום יקח 80 שקל?

אה ובקשר ללטבול אנחנו מתכוונים רק ללון שם ולעשות על האש בערב במהלך היום נטייל או נעשה איזה פעילות אתגרית וכד'.....

פורסם

באיזה מקום יש את התנאים הטובים ביותר מבחינת:שירותים ומקלחות ,סדר וכו' ובכללי איזה חוף/אתר הכי מומלץ לשהות וללון בו?

במקום שבו משלמים [אגב המחי לדעתי עלה ל-] 100 ש"ח ליום.

dirty old man

need love too

פורסם

לדעתי החופים בצד המזרחי עדיפים, עם דגש על חלוקים והחוף הזה שממש לידו ושכחתי את השם שלו כרגע...

 

התשלום הוא בסביבות ה70-90 ש"ח לרכב. תכינו כסף מראש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לדעתי החופים בצד המזרחי עדיפים, עם דגש על חלוקים והחוף הזה שממש לידו ושכחתי את השם שלו כרגע...

 

התשלום הוא בסביבות ה70-90 ש"ח לרכב. תכינו כסף מראש.

mybe hokok beach

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

חוקוק , אכן חוף ממש מסוד נקי ורגוע יותר מדי...אפשר לומר אפילו משעמם.

 

קחו בחשבון שטיולי הג'פים\טרקטורונים וכדומה בדיוק בצד השני של השלולית כלומר בצד של לבנון, חלוקים, דוגית, דוגה ועוד...

 

תהנו.

:king:

פורסם

אם אתם רוצים אז תלכו לדוגית יש שם את פסטיבל בראשית אולי יהיה לכם אורגיות, מה הקטע באורגיה?

 

באמצע השנה חופף דוגית נחמד, אכן יש העדפה לחופים בצד המזרחי, כמו כן מצטרף לאיגור התותח, חוף לבנון איכותי והמועדף עליי, לפעמים גם עושים שם מסיבות אלז אם בא לכם שקט תבדקו לפני.

 

מה פעילות אתגרית? האורגיה לא מספיקה!

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

טוב חברים, בגלל מרפי הבן זונה ששלח את החזאים לומר לנו שיהיה גשם בימים רביעי וחמישי,האורגייה יורדת לעיר החטאים-אילת.

שכרנו כבר דירות,ואומנם הרבה זמן לא יצאתי למחנאות ודי התגעגעתי לזה.......אבל נו טוב אילת זו אילת,כיף בטוח לא יחסר לנו :-P

תודה לכל העוזרים ובמיוחד לyoelbe שטחנתי לו את המוח בהודעה פרטית.:wink:

פורסם

מה? מה? אילת? אחרי כל זה אתה נוסע לאילת...? מהר לכינרת... לא מעניינ'תי הגשם... :wink:

שיהיה לכם בהצלחה ב- :ladysman: :ladysman: המתוכננת, ואם יש בעייה- זכור שש:drinking: פותר הכל...

 

אל תשכח לפזר פה תמונות בשובך מהדרום...

dirty old man

need love too

×
×
  • תוכן חדש...